Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan AV:n kaikkien aikojen viihdyttävimmät tyypit!

Vierailija
10.08.2017 |

Mun ääneni menee sössölle. Liekö oikea ihminen mutta viihdearvo oli ainakin katossa :D

Kommentit (153)

Vierailija
81/153 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet noistakin tyypeistä on vaan surkuhupaisia.

Vierailija
82/153 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/153 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei tietääkseni ollut mikään pidempiaikainen tyyppi, mutta joku kertoi varanneensa perheelleen matkan Prismaan ja kyseli kokemuksia Prismassa lomailleilta. Tuo vain nauratti minua kauheasti.

Vierailija
84/153 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Ylläpito ja modet.

On ollut viihdyttävää seurata miten paljon töitä ja vaivaa nähdään palstan pilaamiseen.

ja mainostajat ovat varmaan tykänneet ;)

Vierailija
85/153 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyyppi joka ei selvästi osaa edes kirjaimia sillä vastailee toisille ihmisille viesteillä joissa numeroja ja erikoismerkkejä kuten: 0/5 tai 1/5.

Tai vaihtoehtoisesti tuo on se uusi moderointirobotti jolla ei riitä tekoäly.

Vierailija
86/153 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se tyyppi oli joka haukkui m.m. missejä ja malleja läskeiksi ja possuiksi, ja esiintyi mukamas jonain nuorempana naisena täällä ja eräällä toisella palstalla?

Keskusteluissa oli aina oma lehmä ojassa, koska yritti omasta tyttärestään tai omista tyttäristään malleja, ja tyyppi oli itse tosielämässä keski-ikäinen nainen.

Vierailija
87/153 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulin että "rouva kaikkitietävä blogiystävä" olisi myös ollut täällä aktiivisena joskus, tietääkö kukaan?

Vierailija
88/153 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymi Muotivaikuttaja

Vierailija
89/153 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyssä surkuhupaisassa mielessä nämä "miksi aiheesta xx tehdyt aloitukset poistetaan??" ja "täällä ei kunnioiteta sananvapautta" jankkaajat ovat ihan hauskoja. En tiedä onko noiden takana vain yksinkertaisia tyyppejä vai yrittävätkö he jollain tavalla vaikuttaa johonkin. En kyllä ole keksinyt, että mitä noilla yritetään saavuttaa.

Lisäksi mulla on vahva visio siitä, että Jussi HA pyörii täällä. Mä näen sieluni silmin kuinka hän pieni puna poskilla naputtelee nasevia vastauksia tiettyihin ketjuihin.

Vierailija
90/153 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt paljon aikaa täällä enkä silti tunnista täältä kuin yhden "tyypin". Kuinkahan paljon täällä oikein pitää olla jotta oppisi av:n vakiohahmot?! :(

Vierailija
91/153 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
92/153 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Äitimammanen.

Vierailija
93/153 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoitteli aikoinaan nimimerkillä lesbopari, joka oli sittemmin Satuhäät-ohjelmassakin ja saivat lapsiakin. Tämä pariskunnan toinen osapuoli kirjoitteli paljonkin av:llä ja oli ihan kiva lukea hänen kirjoituksiaan. En muista heidän nimimerkkejään, muistaako joku?

Vierailija
94/153 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet edellä luetelluistakin ovat jotenkin säälittäviä ja noloja.

Vierailija
95/153 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aisankannattaja ukko

Vierailija
96/153 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sössö oli hauska.

Vierailija
97/153 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hel-Nyc! Ne selittelyt, hätävalheet, uudet selitykset ja hätävalheiden hätävalheet olivat hulvattomia. Kirjanmerkkinä ollut kaasulasku joka paljastuikin sähkölaskuksi (vai toisinpäin?) ja osoittautui lopulta miehen kaverin rakastajattaren asunnon laskuksi, saattohoitava komea kunnanlääkäri jolla sitten kuitenkin oli oma yritys joka kuitenkin oli vasta perusteilla oleva yritys jota ei sitten lopulta ollut ollenkaan, kuva jonka Hel-Nyc oli ehdottomasti itse ottanut jonka hän myönsi myöhemmin kaverinsa ottamaksi jonka hän myönsi myöhemmin kaverin netistä ottamaksi... Ai että niitä oli hauska seurata.

Vierailija
98/153 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eenin ja Eenan möpetys-mamma oli minusta hauska

Vierailija
99/153 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
100/153 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

up

Tyyppi joka uppaa näitä vanhoja keskusteluja ja yrittää päästä "kaikkien aikojen viihdyttävimmät tyypit" -listalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme