Listataan AV:n kaikkien aikojen viihdyttävimmät tyypit!
Mun ääneni menee sössölle. Liekö oikea ihminen mutta viihdearvo oli ainakin katossa :D
Kommentit (153)
Tämä ei tietääkseni ollut mikään pidempiaikainen tyyppi, mutta joku kertoi varanneensa perheelleen matkan Prismaan ja kyseli kokemuksia Prismassa lomailleilta. Tuo vain nauratti minua kauheasti.
M kirjoitti:
Ylläpito ja modet.
On ollut viihdyttävää seurata miten paljon töitä ja vaivaa nähdään palstan pilaamiseen.
ja mainostajat ovat varmaan tykänneet ;)
Se tyyppi joka ei selvästi osaa edes kirjaimia sillä vastailee toisille ihmisille viesteillä joissa numeroja ja erikoismerkkejä kuten: 0/5 tai 1/5.
Tai vaihtoehtoisesti tuo on se uusi moderointirobotti jolla ei riitä tekoäly.
Kuka se tyyppi oli joka haukkui m.m. missejä ja malleja läskeiksi ja possuiksi, ja esiintyi mukamas jonain nuorempana naisena täällä ja eräällä toisella palstalla?
Keskusteluissa oli aina oma lehmä ojassa, koska yritti omasta tyttärestään tai omista tyttäristään malleja, ja tyyppi oli itse tosielämässä keski-ikäinen nainen.
kuulin että "rouva kaikkitietävä blogiystävä" olisi myös ollut täällä aktiivisena joskus, tietääkö kukaan?
Tietyssä surkuhupaisassa mielessä nämä "miksi aiheesta xx tehdyt aloitukset poistetaan??" ja "täällä ei kunnioiteta sananvapautta" jankkaajat ovat ihan hauskoja. En tiedä onko noiden takana vain yksinkertaisia tyyppejä vai yrittävätkö he jollain tavalla vaikuttaa johonkin. En kyllä ole keksinyt, että mitä noilla yritetään saavuttaa.
Lisäksi mulla on vahva visio siitä, että Jussi HA pyörii täällä. Mä näen sieluni silmin kuinka hän pieni puna poskilla naputtelee nasevia vastauksia tiettyihin ketjuihin.
Olen viettänyt paljon aikaa täällä enkä silti tunnista täältä kuin yhden "tyypin". Kuinkahan paljon täällä oikein pitää olla jotta oppisi av:n vakiohahmot?! :(
Täällä kirjoitteli aikoinaan nimimerkillä lesbopari, joka oli sittemmin Satuhäät-ohjelmassakin ja saivat lapsiakin. Tämä pariskunnan toinen osapuoli kirjoitteli paljonkin av:llä ja oli ihan kiva lukea hänen kirjoituksiaan. En muista heidän nimimerkkejään, muistaako joku?
Monet edellä luetelluistakin ovat jotenkin säälittäviä ja noloja.
Hel-Nyc! Ne selittelyt, hätävalheet, uudet selitykset ja hätävalheiden hätävalheet olivat hulvattomia. Kirjanmerkkinä ollut kaasulasku joka paljastuikin sähkölaskuksi (vai toisinpäin?) ja osoittautui lopulta miehen kaverin rakastajattaren asunnon laskuksi, saattohoitava komea kunnanlääkäri jolla sitten kuitenkin oli oma yritys joka kuitenkin oli vasta perusteilla oleva yritys jota ei sitten lopulta ollut ollenkaan, kuva jonka Hel-Nyc oli ehdottomasti itse ottanut jonka hän myönsi myöhemmin kaverinsa ottamaksi jonka hän myönsi myöhemmin kaverin netistä ottamaksi... Ai että niitä oli hauska seurata.
Eenin ja Eenan möpetys-mamma oli minusta hauska
Vierailija kirjoitti:
up
Tyyppi joka uppaa näitä vanhoja keskusteluja ja yrittää päästä "kaikkien aikojen viihdyttävimmät tyypit" -listalle?
Monet noistakin tyypeistä on vaan surkuhupaisia.