Diana: In her own words
Oletteko katsoneet? Eilenhän tuo esitettiin ekaa kertaa Suomen TV:ssä, ilmeisesti uusintoja on kuitenkin tulossa useita. Mitäs mieltä olette?
Dokumentin mukaanhan Dianan elämä oli aika kurjaa, joko hän kuvitteli paljon asioita tai Charles oikeasti kohteli häntä kuin kulissivaimoa. Minulle tuli yllätyksenä kuinka pahoja hänen masennuskautensa ja bulimiansa oikeasti olivat.
Olihan tuo mielenkiintoinen ja jaksoin katsoa koko parituntisen, mutta tulihan siitä vähän semmoinen tirkistelyolo. Toisaalta Diana on ilmeisesti tietoisesti nauhoituttanut noita juttuja, vaikkakin ihan muuta käyttöä varten, joten onhan hän varmasti tajunnut että joskus ne tulevat julki. Surettaa poikienkin puolesta kun näitä juttuja kaivetaan esiin vuodesta toiseen.
Kylmät väreet menivät kun hän kertoi noista fiiliksistä, että mm. hänellä ei ollut lapsena mitään tulevaisuuden toiveammattia tms. koska aina tiesi että hänen elämällään oli jokin muu suunta. Ja tiesi avioituessaan että hänestä ei ikinä tulsi kuningatarta. Ja puhui Dodista ja siitä että haluaisi matkustaa Pariisiin. Huh.
Vähän likainen olo tuli tosiaan tuon katselusta, on semmoinen olo että tiedän nyt jotain semmoista mikä ei mulle tosiaankaan kuulu. Ja se että joku vetää kovia rahoja nyt noista nauhoista. Mutta oma moka kun katsoin.
Kommentit (417)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diana oli varmasti vaikea ihminen. Herkkä, nuori, omaa suuntaansa etsimässä. Charles vaikutti kamalalta mieheltä, mutta Diana tuntui tekevän heidän suhteestaan jonkinlaisen valtapelin omalta osaltaan.
Joku muu emäntä Dianan tilalla olisi voinut heittäytyä vaikeaksikin. Et ole näköjään nähnyt sellaista emäntää vielä mutta vannon että niitä on jotka tosissaan olisivat näyttäneet mistä kana pissii.
Ehkä "sellaisen emännän, joka näyttää mistä kana pissii" paikka ei kuitenkaan ole Yhdistyneen kuningaskunnan valtaistuimella.
Diana teki monarkiasta saippuaoopperaa.
Siellä istuu juuri semmoinen Lissu joka näyttää mistä kana pissii! Oletpa sovinistinen paikassa joka ei ole sinun tasoisesi huomaan kun et tunnista edes Elizabettiä naiseksi hehee:)!
Elizabeth on nyt ollut 70 vuotta naimisissa miehen kanssa, jolla on alusta saakka huhuttu olevan muita naisia. Ei ole se kanan pissiminen tai vaikeaksi heittäytyminen näkynyt ainakaan vielä ulospäin.
Kyllä se on sisälläpäin kuulemma tuottanut muutamia seikkoja. Et vaan tiedä mitä. Enkä kehtaa sanoa.
Ihanko Philip siellä itse kirjoittelee!
Onhan ihmisillä silmät päässä hovissakin :)!
Ja joillakin voi olla jopa musta silmä heheheh:)! Mutta ei siitä sen enempää.
Brian Adams olikin kuvioissa vasta Dianan eron jälkeen mutta Brianin oma suhde kaatui pettämiseen Dianan kanssa.
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-201400/Diana-affair-rock-s…
Vierailija kirjoitti:
"Hän oli lahjakas sosiaalisesti ja moraalitajultaan todella korkealle kehittynyt tyttö"
Dianalla oli monta avioliiton ulkopuolista suhdetta. Esimerkiksi Oliver Hoare, James Hewitt, Barry Mannakee, Will Carling (jonka avioliitto hajosi Dianan vuoksi), Brian Adams, huhujen mukaan myös John F. Kennedy Juniorin kanssa oli sutinaa. Unohdinko jonkun? Hasnat Khan ja Dodi olivat mahdollisesti Dianan miehiä avioliiton jo päätyttyä joten heitä en laskenut mukaan.
Mutta hän eroaa sinusta siinnä ettei esittäisi sinulle sinun omaa listaasi- se on sitä korkeata moraalia ei se että tekee omat virheensä joista vastaa itse. Vastaatko sinä? Älä minulle vastaa vaan itsellesi siellä.
Kyllä meillä on nyt tässä ketjussa sellanen hoviasiantuntija paikalla ettei ole moni nähnyt😂
Vierailija kirjoitti:
Millon tulee uusintana? Ärsyttää kun unohdin.
Youtube
Dodi oli kihloissa Kelly Fisherin kanssa aloittaessaan suhteen Dianan kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika horjuva on tuo Dianan pianoesitys. Ja ei, en ole itsekään suuri lahjakkuus, ihan tavallinen pianoharrastelija.
No on kappalevalintakin kohtuullinen. Ja harjoittelut varmaan jäi teiniaikoihin. Mutta silti ei huonosti maailmanmedian edessä.
Tuo kappalevalinta on pikemminkin hämmentävä. Olen jotakuinkin Dianan tasoinen soittaja, ja kyllä tuollaisessa tilanteessa soittaisin ennemmin jonkin helpon lastenlaulun vapaalla säestyksellä kuin sen hienoimman osaamani klasaribiisin alun horjuen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä on nyt tässä ketjussa sellanen hoviasiantuntija paikalla ettei ole moni nähnyt😂
Epäilen edelleen, että se on Phil itse. Vanha kääkkä alkanut palstailla eläkepäiviensä ratoksi. Toivottavasti ei joudu moderaattoreiden hampaisiin kun heittäytyy vitsailemaan etnisistä vähemmistöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun Dianan pojalla Spencerin suvun punainen tukka jos äitinsä muka ei olisi isänsä lapsi. Juuri Dianan isän puolelta tuo punapäisyys periytyy.
Ei kun Harry on tietysti perinnyt punapäänsä James Hewittiltä;)
Eli Dianan isä ei ole Dianan isä ja Harryn isä ei ole Harryn isä.
Tämä minua jaksaa ihmetyttää, että monet edelleen näin uskovat. Vanhemmiten Harry näyttää kasvonpiirteiltään niin paljon isältään, eli Charlesilta.
Ja vielä enemmän ukiltaan Philipiltä.
Mistä youtubesta löytyy koko video? Löysin ainoastaan venäjäksi dubatun täyden version eli yli 153 minuuttia kestävän. Englanninkieliset olivat pätkittyjä 123 minuuttisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla joku mainitsi prinssi Philipin yhteydessä, että ylä- ja alaluokka muistuttavat toisiaan monessa suhteessa. Tämä on kieltämättä käynyt mielessä Dianankin kohdalla. Hän ei ollut kovin fiksu, ei mitään todellisia urasuunnitelmia tai lahjakkuutta. Yläluokkainen kermaperse oli lastenhoitajana ennen häitään. Isin ja suvun rahojen ja aseman ansiosta hän kuitenkin oli ihan eri asemassa kuin vaikkapa jostain Lontoon Enfieldistä ponnistavalla lastentarha-harjoittelijalla. Ja sitten vielä jengi ihailee, kun on niin tavallinen tyttö. Ei helekkari.
Tosi yksioikoinen näkemys tuo ihmisen fixuudesta ja älykkyydestä. Duana oli erittäin älykäs ja lahjakas liikunnallisesti tanssissa ja pianonsoitossa, hän oli kiinnostunut historiasta myös ja oppi nopeasti ja piti korkeinta tasoa tyylillisesti sen ajan tyyliin. Hänsuojeli tai perusti 115 järjestöä joihin haali miljoonia. Hän oli lahjakas sosiaalisesti ja moraalitajultaan todella korkealle kehittynyt tyttö. Ei pyhimys mutta riittävän hyvä äiti.
Ja kauneuskin on lahja! Kermaperse hän ei osannut olla sillä tunne elämää riistwttiin jo lapsena. Oli isä maailmalla ja äitikin lähti. Miten sydämetön joku voi sanoa kermaperseeksi muu kuin joku kade sosialisti joka on umpimaterialisti ja arvottaa maailman rahoissa vaan!
Hän reputti kaikki O-levelinsä, mikä vastaa sitä ettei Suomessa pääsisi peruskoulua läpi, ja kävi Sveitsissäkin reputtamassa. Joku lähipiiristä sanoi, että jos hänen älykkyysosamääränsä olisi yhtään alhaisempi, häntä kasteltaisiin viikoittain.
Tiedän kyllä hänen koko tarinansa . Se jos lapsella on epävakast kotiolot ja siitä tulee rasitetta niin oletkos kuullut sen vaikutuksesta oppimiseen ja suorituksiin? Sitä stressitasoa joka hänellä oli silloin on vaikea klarata noin vaan . Koulumenestys ei ole älykkyyden mittari silloin kun häiritsevät tekijät vievät mielenkiinnon. Lukisit yhtä monta opusta vaikka ihmistieteitä kuin Dianakirjoja niin tajyaisit tämän.
Hän tuli kyvykkäästä isästä ja oppi erittäin nopeasti. Tuli suureksi ja valovoimaiseksi ja ykköseksi. Oletko kateellinen ?
"Tuli kyvykkäästä isästä". Melkein kuin "sikisi pyhästä hengestä".
Oikeasti, kehu ihmeessä Dianan ulkonäköä, karismaa tai sosiaalisia taitoja, jos haluat häntä kehua. En väitä vastaan. Mutta Dianan älyn kehuminen on jo kuolleen rienausta. Melkein kuin ylistäisi Roy Orbisonin hyvää näköä.
Hän oli hengenlahjoiltaan nimenomaan huomattavan kyvykäs ja älykäs mutta sinulla menee vielä pitkään ennenkuin ymmärrät ihmisten olevan eri lailla lahjakkaita. Diana voi jäödä sinulle aina mysteeriksikin miksi oli niin suuri ihminen ellet pysty avartamaan ihmiskuvaasi.
Joku kysyi tuolla miksi hän olikin niin suuri? Käsitän niin että koko hänen tarina sinällään oli erittäin koskettava ja nekin itkivät poismenoaan jotka olivat tietoisesti olleet julkeita hänelle. Koko vaikutus poismenostaan jörkytti koko maailmaa koska hän oli niin tosi. Hän oli aidosti väärin ymmärretty ja - pidetty ja petetty ja ihmiset itkivät samaa itsessään. Sitten hän oli inhimillinen ja teki virheitä kuten me kaikki mutta kukaan jolla on sydäntä ei kivitä toista eikä itseään sellaisen edessä joka on nöyrä. Diana antoi anteeksi ja yritti uudelleen, meni eteenpäin eikä jäänyt peräkammariin. Se on rohkeaa ja esimerkillistä.
Myös Charles otti elämänsä itselleen ja kasvoi mieheksi josta voi tulla kelpo kuningas.
Oletko tullut ajatelleeksi, että on sellaisiakin älykkyyden ja henkisen suuruuden sfäärejä, joista sinä et ehkä ymmärrä mitään? Ymmärrätkö koskaan, mitä viisautta ja suuruutta on ihmisessä, joka ei loista valokeilassa, mutta joka läpäisee peruskoulun ja osaa tehdä maailmasta hyvän paikan läheisilleen?
Tähän perhemalliin Diana luuli tulevansa ja elävänsä juurikin noin. Ja näin siltikin vaikka oli nainut tulevan kuninkaan. Se on vaan vähän mahdotonta jos ukon äipän äippä on kieltänyt sen oikean rakkauden ja ukko tekee tiettäväksi että on toinen nainen ja valtakunnan media tirkistelee makkarin ikkunoista.
Et niinkuin ymmärrä että heidän tilanteensa oli isokuvioisempi ja ulkomaailma vaati osansa näin ei tavallisella ihmisella ole. Diana pyri koko ajan samaan saamaan vain kodin ja kävi siivoilemassa Khanin yksiötä kuin normaali nainen ja viihtyi Hewittin tavallisessa kodissa juuri siksi. Kaikille ei elämä suo kaikkea tämä sinun tulisi tajuta siellä eikä katsella yksioikoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä youtubesta löytyy koko video? Löysin ainoastaan venäjäksi dubatun täyden version eli yli 153 minuuttia kestävän. Englanninkieliset olivat pätkittyjä 123 minuuttisia.
Ei taida ihan vielä olla tubella tämä "oikea" versio joka nähtiin meillä.
Hyvä dokkari koskettava oli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen edelleen, että se on Phil itse. Vanha kääkkä alkanut palstailla eläkepäiviensä ratoksi. Toivottavasti ei joudu moderaattoreiden hampaisiin kun heittäytyy vitsailemaan etnisistä vähemmistöistä.
Fedorasta vaan tiukempi ote ja etukenoa kuin Miikaeli Jäksonilla niin pysytte mukana vaikka tuulee windsoria sinne vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Oh, we have a little problem with the menu. What would prince Philip say?
-Probably something racist.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun Dianan pojalla Spencerin suvun punainen tukka jos äitinsä muka ei olisi isänsä lapsi. Juuri Dianan isän puolelta tuo punapäisyys periytyy.
Ei kun Harry on tietysti perinnyt punapäänsä James Hewittiltä;)
Eli Dianan isä ei ole Dianan isä ja Harryn isä ei ole Harryn isä.
Tämä minua jaksaa ihmetyttää, että monet edelleen näin uskovat. Vanhemmiten Harry näyttää kasvonpiirteiltään niin paljon isältään, eli Charlesilta.
Ja vielä enemmän ukiltaan Philipiltä.
Itseasiassa ajateltuna noin kyllä voi muuten vanhempana olla hyvinkin saman näköinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hän oli lahjakas sosiaalisesti ja moraalitajultaan todella korkealle kehittynyt tyttö"
Dianalla oli monta avioliiton ulkopuolista suhdetta. Esimerkiksi Oliver Hoare, James Hewitt, Barry Mannakee, Will Carling (jonka avioliitto hajosi Dianan vuoksi), Brian Adams, huhujen mukaan myös John F. Kennedy Juniorin kanssa oli sutinaa. Unohdinko jonkun? Hasnat Khan ja Dodi olivat mahdollisesti Dianan miehiä avioliiton jo päätyttyä joten heitä en laskenut mukaan.
Mutta hän eroaa sinusta siinnä ettei esittäisi sinulle sinun omaa listaasi- se on sitä korkeata moraalia ei se että tekee omat virheensä joista vastaa itse. Vastaatko sinä? Älä minulle vastaa vaan itsellesi siellä.
😂😂 Olenko mä ainoa joka repes tolle viimiselle lauseelle täysin? Oikeesti! Mä nään sieluni silmin jonkun mamman selittämässä tätä toiselle vähän kiihtynneellä äänellä sormeaan heristellen. Ehkä mä ole vaan väsynnyt mutta ihana olet👍💜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Oh, we have a little problem with the menu. What would prince Philip say?
-Probably something racist.
Prince tuossa isolla ja: rasistic
Opettele
Vierailija kirjoitti:
Dodi oli kihloissa Kelly Fisherin kanssa aloittaessaan suhteen Dianan kanssa
Monet lehdistössäkin pitävät Fisheriä ns näyttelijänä ainakin esiintulokuviossa ja uskonkin niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Phil on petissä miettimässä ihan muuta jo mm tekosiaan ja äitiään.