Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko miehelle teeskennellä neitsyttä?

Vierailija
09.08.2017 |

Onko kovin vaikeaa tehdä se vakuuttavasti?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano et edelliset on ollu tontun kanssa

Vierailija
2/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu pimeässä jos pidät sukkahousut jalassa! ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi.

Vierailija
4/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi.

Meneekö se helposti läpi?

Vierailija
5/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? en ikinä huolisi miestä, joka haluaisi naisen olevan neitsyt (tai olisi itse kokematon)

Vierailija
6/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi? en ikinä huolisi miestä, joka haluaisi naisen olevan neitsyt (tai olisi itse kokematon)

Mikset halua kokematonta miestä? Perusniksien opettelu vie enintään sen viikon.

Vierailija
7/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee helposti läpi, mutta onko siinä mitään järkeä?

Vierailija
8/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee helposti läpi, mutta onko siinä mitään järkeä?

Riittääkö syyksi se että voi tehdä niin?

Vierailija
9/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaakos sälli tutkia sun tavaran sitten tarkemminkin otsalampun kans? Jos ei niin riittänee kun sanot että olet neitsyt. 

Vierailija
10/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, et vaan osaa mitään ja teet kaiken väärin.

Vierailija
11/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietenkin, ja joka kerta menee läpi. Mutta mieti, miksi haluaisit sellaisen miehen jolle täytyisi teeskennellä?

Vierailija
12/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu minkä ikäinen olet ja oletko julkisesti esim. ollut parisuhteessa. 43v. eronnut nainen joutuu luultavasti vakuuttelemaan kotvasen pidempään kuin esim. 17 v. tytteli.

Vierailija
13/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän riippuu minkä ikäinen olet ja oletko julkisesti esim. ollut parisuhteessa. 43v. eronnut nainen joutuu luultavasti vakuuttelemaan kotvasen pidempään kuin esim. 17 v. tytteli.

Olen 20 ja tapailin lukiossa yhtä poikaa mutta jälkeenpäin koko juttu kaduttaa ja häpeän sitä. Onneksi ei oltu julkisesti yhdessä kovin paljon.

Vierailija
14/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 20 ja tapailin lukiossa yhtä poikaa mutta jälkeenpäin koko juttu kaduttaa ja häpeän sitä. Onneksi ei oltu julkisesti yhdessä kovin paljon.

Haluatko tekeytyä neitsyeksi koska et halua puhua tästä häpeällisestä osasta menneisyyttäsi vai vaatiiko mies neitsyyttä sinulta? Mietihän tarkkaan tuleeko tämäkin suhde jälkeen päin kaduttamaan jos mies  tosiaan vaatii sinun olevan neitsyt. Jos ei vaadi, ja varsinkin jos tästä jutusta voisi jotain tulla, niin älä valehtele olevasi neitsyt. Ei sinun tarvitse sitä lukioajan suhdetta yksityiskohtaisesti hänelle kertoa, sanot vaan että lukiossa seukkasit pojan kanssa ja harrastit seksiä. 

Vierailija
15/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko pidättäytyä seksistä ja seurustelusta ja keskittyä aikuistumiseen?

Vierailija
16/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Miksi pitäisi teeskennellä, että on vielä neitsyt? - Kieltäydyn siis edelleen uskomasta, että naisiinkaan tuskin tekee mitenkään erinomaisen suurta vaikutusta se, että mies kertoo harrastaneensa seksiä mahdollisimman monen kanssa. - Vaikka toki tiedostan tämän turhauttavan kulttuurisssamme edelleen paikoin vallalla olevan ilmiön: Miehen odotetaan edelleen olevan suhteessa se kokeneempi kun taas vapaata ja itsenäistä sinkun elämää viettänyt nainen, joka tiettävästi on harrastanut seksiä ennen vakiintumistaan, -jos ylipäätään haluaa koskaan vakiintua- on tapana leimata kevytkenkäiseksi, tai huonoksi ja ylipäätään ei arvostettavaksi naiseksi. - Kun taas mies on vastaavassa tilanteessa "se" ihalitu sankari.  Eikö tästä kaksijakoisuudesta voisi jo luopua. 

17/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pari kuukautta alle 15-vuotias kun ensimmäisen kerran menin sänkyyn ensimmäisen poikakaverini kanssa (17 v). Tein parhaani, että hän ei olisi huomannut, että olen kokematon.

Ja niin teki muuten hänkin, vaikka olen ihan varma, että minäkin olin hänelle ensimmäinen.

Seurustelua meillä oli siinä vaiheessa takana jo jotain 8 kk.

Vierailija
18/18 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Like a Virgin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko pidättäytyä seksistä ja seurustelusta ja keskittyä aikuistumiseen?

Ööö... eli tarkalleen ottaen mihin? "Ai olet ihastunut minuun? Sepäs mukava kuulla. Minä en kuitenkaan voi tehdä asian suhteen mitään, sillä keskityn tällä hetkellä aikuistumiseen. Se on toistaiseksi sujunut hyvin. Jos aikatauluni pitää kutinsa minun pitäisi olla aikuistunut helmikuuhun 2020 mennessä. Katsotaan sitten uudestaan jos vielä kiinnostaa!"