Onko Iris Flinkkilä nyt "the first lady" vihreille?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo pariskunta. Touko Aallon vihreitä en tule äänestämään.
Toukosta sai aluksi suht miellyttävän kuvan, mutta sittemmin on alkanut vaikuttamaan todella laskelmoivalta. Janoaa valtaa ja suosiota keinoja kaihtamatta ja ajattelee vain omaa napaansa. Siitä kertoo yhtenä seikkana myös kyky alkaa sivusuhteeseen toisen selän takana! Sanokaa mun sanoneen, tämä on vasta alkua. Tuo pyrkii antamaan itsestään ihan eri kuvan kuin mitä onkaan
Täsmälleen samaa mieltä. Lipevä, epäluotettava laskelmoiva mies. Linkitetyssä artikkelissakin sen laskelmoinnin huomaa tekopyhänä taivasteluna että "mitä nuori nainen on joutunut kestämään". Tämän pitäisi kai vedota meihin naisiin. Not gonna happenTouko, tämä nainen ainakin muistaa miten kohtelit vaimoasi.
No onhan se kamalaa, että nuori nainen kirjoittaa blogissaan omista kokemuksistaan ja kuvailee akteja hyvinkin yksityiskohtaisesti ja sitten joku kommentoi samalla sanastolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toukosta sai aluksi suht miellyttävän kuvan, mutta sittemmin on alkanut vaikuttamaan todella laskelmoivalta. Janoaa valtaa ja suosiota keinoja kaihtamatta ja ajattelee vain omaa napaansa. Siitä kertoo yhtenä seikkana myös kyky alkaa sivusuhteeseen toisen selän takana! Sanokaa mun sanoneen, tämä on vasta alkua. Tuo pyrkii antamaan itsestään ihan eri kuvan kuin mitä onkaan
Täsmälleen samaa mieltä. Lipevä, epäluotettava laskelmoiva mies. Linkitetyssä artikkelissakin sen laskelmoinnin huomaa tekopyhänä taivasteluna että "mitä nuori nainen on joutunut kestämään". Tämän pitäisi kai vedota meihin naisiin. Not gonna happenTouko, tämä nainen ainakin muistaa miten kohtelit vaimoasi.
Nuori nainen on ruvennut ukkomiehen rakastajaksi ja jakanut julkisesti itsestään rivoja kuvia. Ei oikein sääli irtoa. Sitä paitsi toi näyttää nelikymppiseltä.
No ei Toukoa tarvitse onneksi katsella kun yhden vuoden enää, ensi kesänä menee puoluejohtaja vaihtoon. Aika harva puolueessa on hänen toimiinsa tyytyväinen.
Yksi vihreä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se kamalaa, että nuori nainen kirjoittaa blogissaan omista kokemuksistaan ja kuvailee akteja hyvinkin yksityiskohtaisesti ja sitten joku kommentoi samalla sanastolla.
Yrittävätkö nyt leipoa Flinkkilästä siveyden sipulia ja edustusrouvaa? Oli paljon hauskempi rääväsuuna. Mutta kaunis nimi tulee Iiris Aalto.
Vierailija kirjoitti:
Toukolla on kimppakämppä Jyväskylässä, jotta vaalipiiri säilyy. Saa myös kuitattua matkakulut sinne eli kun haluaa tavata kavereita, yhteiskunta maksaa. Yleensä kansanedustajat majailevat Helsingissä väliaikaisesti, eivät kotikunnassaan.
Vastaa vihreää maailmankuvaa. Ollaan olevinaan niin eettisiä, mutta paskat todellisuudessa.
Tulee Camilla ja Charles mieleen.
Kerrankin poliitikolla on jokin erilaisempia naisystävä kuin niiyä ainaisia trophyvaimoja. Kiva nähdä, että vähän räväkämmilläkin naisilla on vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että Aalto yrittäisi presidentiksi? Liian nuori. Muilla ei ole mitään first ladya, eikä puheenjohtajien suhteet kiinnosta kuin keltaista lehdistöä.
Pressaaiässä Toke on jo vaihtanut kaksvitoseen.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin poliitikolla on jokin erilaisempia naisystävä kuin niiyä ainaisia trophyvaimoja. Kiva nähdä, että vähän räväkämmilläkin naisilla on vientiä.
Keski-ikäisen Haaviston kehitysmaasta hakema teinipoika on ollut tähän asti räväkin puolisovalinta Suomen politiikassa.
Olen avoimesti kateellinen. Itse olen perussuomalainen ja aina kun alan puhumaan politiikasta nämä nuoret kuumat kaupunkilaistytöt kaikkoavat näkymättömiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen avoimesti kateellinen. Itse olen perussuomalainen ja aina kun alan puhumaan politiikasta nämä nuoret kuumat kaupunkilaistytöt kaikkoavat näkymättömiin.
Kysy jos Toukon eksä lähtis kimppaan, ikään kuin kostamaan.
Lady ei ehkä ole se sana, mikä ekaksi tulee mieleen...
Mutta kiva kun joku seukkaakin virallisesti salapanonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Toukolla on kimppakämppä Jyväskylässä, jotta vaalipiiri säilyy. Saa myös kuitattua matkakulut sinne eli kun haluaa tavata kavereita, yhteiskunta maksaa. Yleensä kansanedustajat majailevat Helsingissä väliaikaisesti, eivät kotikunnassaan.
Nimenomaan. Tämä on toinen asia, mikä osoittaa laskelmointia ja pelailua. Näkihän sen heti et Jyväskylä on taktikointia varten.
Tolla pariskunnalla on jotenkin samanlaiset otsat :D
"Julkisuus on perseestä" mutta annetaanpa sitli tällainen kotoisa yhteishaastatelu omalta sohvalta. Ironic much?
Vierailija kirjoitti:
No ei Toukoa tarvitse onneksi katsella kun yhden vuoden enää, ensi kesänä menee puoluejohtaja vaihtoon. Aika harva puolueessa on hänen toimiinsa tyytyväinen.
Yksi vihreä
Erinomaista.
Kivoja nämä vaalihaastattelut. Yhdellä on vaalilapsettomuus, toisella vaaliyhteenmuutto salarakkaan kanssa. Missä viipyvät vaalimaailmanennätys ja vaalitindertreffit? Vaalikirjat ja -tapahtumat ovat so last season.
Nuo on niin noloja molemmat. Julkisuudenkipeitä.
Vierailija kirjoitti:
Lady ei ehkä ole se sana, mikä ekaksi tulee mieleen...
Mutta kiva kun joku seukkaakin virallisesti salapanonsa kanssa.
Ei kai jäänyt muita vaihtoehtoja, koska vaimohan otti eron salasuhteesta kuultuaan.
Musta noi sopii hyvin yhteen. Naimanaamat. Sellasia rumankolhoja. Ja molemmilla sama aate, ei tule riitoja.