Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni irtisanoutui vakuutusalan esimiestehtävistä ja aloittaa huomenna puhelinmyyjänä.

Vierailija
02.04.2006 |

Vähän harmittaa. Tienasi nimittäin kohtalaisen hyvin, mutta nyt tuntuu tienistit huomattavasti epävarmemmilta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin puhelinmyyjämiestään ja muuta perhettään elättävä työläinen

Vierailija
2/12 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi vaan ettei työ enää kiinnosta. Kun kysyin että miksi juuri puhelinmyynti, vastasi että työ on paljon haastavampaa ja joustavampaa kuin entinen. Ja kuulema joku tutun tuttu tienaa tuhansia kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka pärjää, tienaa, ja muilla ei niin hääviä olekaan. Ja henkilösuhteet kovin arkoja, ainakin niissä paikoissa mitä olen läheltä seurannut.



Kauanko oli alalla?

Vierailija
4/12 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tienaamisen suhteen ei koskaan ole ollut ongelmia. Sehän tässä suututtaa, että vaihtaa vakaa- ja hyväpalkkaisen työn johonkin, jossa ei ole mitään takuuta tienaamisesta ja pärjäämisestä.

Vierailija
5/12 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tarkkoja summia täällä kerro, mutta talous oli turvattu.

Vierailija
6/12 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monta tuhatta euroa se sai edellisessä paikassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka oli edellisessäkin työssä tietyllä tapaa tulossidonnainen, mutta kuitenkin sillä tavalla turvattu että huonoinakin kuukausina rahaa jäi mukavasti säästöön kaikkien menojen jälkeen.

Vierailija
8/12 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. toinen puhelinmyyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, jos osaa ottaa rennommin. Kehäraakit menettää terveytensä ennemmin tai myöhemmin ja sitä ei mikään palkka korvaa.



Mutta jospa sulla itsellä onkin sitten hyvä työ, niin mitäs toinen sitten enää rehkimään. Vai onko?

Vierailija
10/12 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen terveysalalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan ns. henkisen hyvinvoinnin vuoksi muuttamassa toiselle paikkakunnalle ja miehen tulot putoavat aikalailla. Kulut lisääntyy kun on laina tästä asunnosta ja vuokra uudesta kodista. Että monella tapaa epävarmuus lisääntyy, mutta me halutaan viettää pari vuotta muualla kun tässä tuppukylässä ja mäkin haluan kokeilla työnsaantia kun täällä ei ole toiveitakaan. Ollaan päätetty että me pärjätään kun vaan hyvin suunnitellaan ja tarkkaillaan rahankäyttöämme.

Vierailija
12/12 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi ei viihtynyt työssään, vaan se oli hänelle loppuaikoina pakkopullaa, niin miksei saisi kokeilla jotain muuta? Siis joku syyhän hänellä alan vaihtoon on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän