Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Tanssi surusi pois"

Vierailija
02.04.2006 |

Poika hyppäsi viikko sitten junan alle ja nyt jo tanssitaan suru pois.

Ei ihme, että hyppäsi junan alle.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihanko totta se Elstelä on noin sanonut?

Vierailija
22/69 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä saa myös kritisoida. " Tanssi suru pois" on naiivi, naurettava ja typerälle kuulostava kommentti. Itse en ohjelmaa katso vieläkään. Olen tanssinut, tiedän sen terapeuttiset vaikutukset jne. Silti mielestäni koko homma on mautonta, koska kaikki tapahtuu tiedotusvälineissä eikä se auta mitenkään välttämättä surun käsittelyä vaan voi myös vaikuttaa päinvastoin. Suru pitää surra pois eikä olettaa, että puuhaamalla se siitä paranee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tässä ei anneta tilaa ollenkaan ihmisten tunteille, eikä Elstelän tunteille, joka ehkä kenties on vielä siinä tilassa, ettei tajua itse tilaansa. Tragediastakin vain tehdään halpahintaista viihdettä.

Vierailija
24/69 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan voittaa kisan siksi. Mulla meni maku koko ohjelmasta, sääli koska pidin ohjelmasta paljon. Olisin halunnut katsoa ohjelmaa ilman että tarvitsee seurata Elstelän reaktioita, miten se ny jaksaa. Iloinen ohjelma on nyt jotenkin surumielinen. Elstelän ei pitäisi tanssia, se on mun mielipide.

Vierailija
25/69 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsikot. pitäis jo aikuisten tietää et otsikko ei yleensä nykypäivänä liity tapaukseen mitenkään

Vierailija
26/69 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäkää ne kaikkiluulevat turpanne kerrankin kiinni. KENELLÄKÄÄN ei ole oikeutta tuomita KENENKÄÄN toisen tapaa surra. Keitä te oikein luulette olevanne??

Tulkaa puhumaan uudestana sitten, kun itseltänne kuolee perheenjäsen ja huomaatte tekevänne surun keskellä asioita, jotka muut tuomitsevat vääräoppisina. Mutta älkää silloinkaan väittäkö, että muiden pitäisi tehdä niinkuin te.

Toivon todella teidän itsenne takia, että pystytte avartamaan maailmankuvaanne.

Vierailija
27/69 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pitäkää ne kaikkiluulevat turpanne kerrankin kiinni. KENELLÄKÄÄN ei ole oikeutta tuomita KENENKÄÄN toisen tapaa surra. Keitä te oikein luulette olevanne??

Tulkaa puhumaan uudestana sitten, kun itseltänne kuolee perheenjäsen ja huomaatte tekevänne surun keskellä asioita, jotka muut tuomitsevat vääräoppisina. Mutta älkää silloinkaan väittäkö, että muiden pitäisi tehdä niinkuin te.

Toivon todella teidän itsenne takia, että pystytte avartamaan maailmankuvaanne.

Fasistista tulla huutamaan, että kaikkien pitäisi purematta niellä se sonta, mitä iltapäivälehdet tyrkyttävät. Tässähän on kyse vain ja ainoastaan rahastuksesta, mutta kun monet ei vain tunnu sitä millään tasolla ymmärtävän.

Minä en hyväksy sitä, että Elstelä tanssii tuollaisessa sontaohjelmassa ja vielä pyhittää ohjelman poikansa muistolle. En vain hyväksy sitä. Minusta se on väärin sekä Elstelää, että hänen poikaansa kohtaan. Minulla on oikeus olla toista mieltä kun lehdet tyrkyttävät.

Ja miksi puhut Elstelän tavasta surra, näkeehän tuon, että hän ei edes sure, vaan lähinnä pakenee, jottei hänen tarvitsisi kohdata surua. On niinkuin ei olisi mitään tapahtunut. Se on vain väärin kaikkia kohtaan ja etenkin Elstelää kohtaan, joka ehkä vasta aikojen päästä tajuaa, miten häntä ja hänen onnettomuuttaan vain käytettiin hyväksi, jos tajuaa.

Vaikka sitä et usko, niin minä olen Elstelän puolella ja kaikkien niiden puolella, joita tämmöinen tragedia kohtaa. On vain kuvottavaa katsoa, kuinka haaskalinnut repivät tästä onnettomuudesta kaiken irti.

Vierailija
28/69 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja miksi puhut Elstelän tavasta surra, näkeehän tuon, että hän ei edes sure, vaan lähinnä pakenee, jottei hänen tarvitsisi kohdata surua. On niinkuin ei olisi mitään tapahtunut.

Sinä katsot tietäväsi sureeko Kristiina vai ei sen perusteella, miltä asiat näyttävät ulospäin. Ja kaiken lisäksi tämä " ulospäin" on vain se, mitä näet median kautta - sen roskamedian, jonka uskomisesta tuomitset muut...

29

Vierailija
29/69 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sinä katsot tietäväsi sureeko Kristiina vai ei sen perusteella, miltä asiat näyttävät ulospäin. Ja kaiken lisäksi tämä " ulospäin" on vain se, mitä näet median kautta - sen roskamedian, jonka uskomisesta tuomitset muut...

29

Ja pyhittänyt jopa oman poikansa kuoleman tälle roskamedialle!

Jos jollakulla olisi ollut vastuuta riittävästi, hän olisi käskenyt Elstelän sairaslomalle. Miltähän Elstelästä mahtaa tuntua myöhemmin tajutessaan miten hänen henkilökohtaista suruaan riepoteltiin ja käytettiin hyväksi. Oliko tämä hetken maine ja kunnia vuosien kulahtaneen uran jälkeen sen väärti, vai mikä oli Elstelän pohjimmainen motiivi jatkaa? Se ei kuitenkaan ollut hänen poikansa, vaikka hän niin medialle sujuvasti valehtelee.

Itse hän altisti elämänsä tälle riepottelulle.

Sinä näytät hyväksyvän sen, että Elstelän surua riepotellaan päivittäin lööpeissä ja sitä käytetään osana rahastusohjelmaa. Ei riepoteltaisi, jos hän olisi tajunnut lähteä ohjelmasta tai joku joka olisi oikeasti välittänyt Elstelästä olisi määrännyt tämän lähtemään ohjelmasta.

Vierailija
30/69 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas väität että Elstelä pyhtittää ohjelman poikansa muistolle! MISSÄ hän on niin sanonut? MISSÄ?

Olet lukenut otsikoita ja yhdistänyt niitä pienessä mielessäsi ja nyt TUOMITSET! Miksi?

Mistä tiedät miten hän suree? Mistä tiedät miten pitää surra?

Vierailija
31/69 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tämä " Tanssii tähtien kanssa" -ohjelma oli pojalleen " tärkeä" .

Eli näin pyhitti koko roskaohjelman poikansa muistolle.

Vierailija
32/69 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi herranjumala.. oisko sen sit pitäny jättää tanssi?? tosi hienoa et pystyi jatkamaan... ole sinä vaa hilijaa..

Vierailija
33/69 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku väitti, ettei Uotisella ole lapsia.

Toisekseen mikä oikeus teillä on arvostella Kristiinaa! Kristiina on itse sanonut, että Kasimir-poika kannusti äitiä tanssikisassa, oli usein katsomassa harjoituksia ja varmasti haluaisi äitinsä jatkavan kisaa. Kristiina haluaa toteuttaa poikansa toiveen jatkaen kisaa.

Teistä varmaan kukaan ei ole lastansa menettänyt, joten älkää sanoko " minä en ainakaan toimisi noin" . Minä tiedän lapsensa menettäneitä ja osalle nimenomaan työ on ollut henkireikä, että on jaksanut elämässään eteenpäin, ettei ole kuollut neljän seinän sisälle murehtiessaan lastaan.

Vierailija
34/69 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et anna hänen surra niinkuin hän suree?

Vierailija
35/69 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keskittyä asialliseen keskusteluun.

Vierailija
36/69 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikös se Helena Lindgrenin pojan isä ole Jorma Uotinen?

Kun joku väitti, ettei Uotisella ole lapsia.

Vierailija
37/69 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä tuo " ei ihme..." vei voiton ap!

Mikä siinä on niin vaikeaa hyväksyä että kukin kokee surunsa eri tavalla ja käsittelee sitä myös eri tavalla. Ja tapoja on monia eikä niistä mikään ole toistaan huonompi saati sellainen että sitä täällä voisi riepotella ja arvostella.

Ja sinä 32 kuulostat tutulta juttujesi kanssa ja pitänyt jo aiemmin sanoa sinulle että taidat pitää Elstelää jotenkin typeränä, kykenemättömänä omaan fiksuun ja " teen niinkuin minusta tuntuu hyvälle tässäkin asiassa" ajattelulle.

Vierailija
38/69 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi et anna hänen surra niinkuin hän suree?

Vierailija
39/69 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää itseenne, urpot.

Vierailija
40/69 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hyvässä kuin pahassakin. Joten siinäkin mielessä antakaa hänen aikuisena normaaliälyisenä ihmisenä ja äitinä tehdä tässäkin asiassa ratkaisunsa ihan itse ilman että auotte päitänne ja katsotte sopivaksi ja oikeaksi arvostella toisen ratkaisuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan