" Tanssi surusi pois"
Poika hyppäsi viikko sitten junan alle ja nyt jo tanssitaan suru pois.
Ei ihme, että hyppäsi junan alle.
Kommentit (69)
Vierailija:
Mutta jos Elstelää itseään tämä ei haittaa, niin mitä sen pitäisi haitata ketään muutakaan??Jos hän haluaa toimia näin, niin ei kai se kellekään kuulu?
Toinen vaihtoehto on tietysti se, että hän tasan tarkkaan tietää mitä on tekemässä ja että hän ei anna pojan kuoleman vaarantaa oman kulahtaneen uransa uutta nousua.
Jos hän rauhaa haluaisi surulleen, hän olisi jäänyt ohjelmasta pois. Nyt hän takoo julkisuutta kun siihen on mahdollisuus. Voittaa ohjelman säälipisteillään ja saa uransa kohokohdan.
On turha hurskastella, että jättäkää hänet rauhaan. Hän on itse valintansa tehnyt jäämällä julkisuuteen.
Ja itse tiedän, mitä lapsen menetys on. En todella olisi kyennyt tanssimaan television edessä seuraavalla viikolla.
Aika ikävänpuoleista tulkintaa joka tapauksesta Elstelästä. Minä en ainakaan pystyisi ajattelemaan noin ilkeästi hänestä.
Täällä nyt moitiskellaan kaikesta mahdollisesta, myös lööpeistä joita hän ei ole itse kirjoitellut. Ja lisäksi spekuloidaan pojan itsemurhasta ikävällä tavalla. Minulla on ainakin se käsitys, että hän on ihan miellyttävä ihminen. Miksi täällä hänestä tehdään jotain hirviötä, vaikka paremminkin ansaitsisi kaiken myötunnon?
Vierailija:
Jos hän rauhaa haluaisi surulleen, hän olisi jäänyt ohjelmasta pois. Nyt hän takoo julkisuutta kun siihen on mahdollisuus. Voittaa ohjelman säälipisteillään ja saa uransa kohokohdan.On turha hurskastella, että jättäkää hänet rauhaan. Hän on itse valintansa tehnyt jäämällä julkisuuteen.
Ja itse tiedän, mitä lapsen menetys on. En todella olisi kyennyt tanssimaan television edessä seuraavalla viikolla.
Elstelä on arvostettu näyttelijä jolla on pitkä ura takanaan, tuskin hän mitenkään erityisesti hyötyisi tanssiohjelman mahdollisesta voitosta! Yrittäkää nyt Seiskan lukijat tajuta, että kaikille joku tv:ssä oleminen ei ole mikään koko elämän kohokohta.
Pikemminkin kai kyse on siitä, että hän ottaa ohjelman työnä ja työ on hoidettava, ehkä se myös pitää arkea kasassa, kuten moni on jo sanonut. Ja kyllä varmasti tanssi on niin kivaa, että siitä tulee edes hetkellisesti parempi mieli!
Vierailija:
Ja eikö se ole tullut jo moneen kertaan selville että poika EI hypännyt junan alle ,vaan oli onnettomuus!!!
Ihan verrattavissa lapsen kuolemaan. Meillä kuitenkin on hyvin läheiset välit.
En viitsi kertoa enempää, mutta mieti kuka se voisi olla. Kuka oli paikalla?
Jääpi mysteeriksi. Antaa omaisten elää ajatuksin, että oli onnettomuus jos he niin saavat voimia jaksaa elää itse!
Elstelä on aivan ihanan oloinen ihminen- nii onki! Niinkuin parinksakin! Paljon voimia Kristiina! Olet ajatuksissani! Olisipa minulla tuollainen äiti!
Vierailija: