Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko introvertti , ekstrovertti vai ambivertti?

Vierailija
07.08.2017 |

Kiinnostaa vain :)

Oletko introvertti , ekstrovertti vai ambivertti?

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bimbovertti.

Vierailija
2/26 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kun tavallinenpertti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Mortti enkä Vertti.

Vierailija
4/26 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääripään introvertti. Sellainen, joka en kaipaa lainkaan ihmissuhteita.

Vierailija
5/26 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika täydellinen ambivertti. Juuri siinä ekstrovertin ja introvertin välissä. Välillä on introverttipäiviä ja välillä ekstroverttipäiviä.

Vierailija
6/26 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitten ambivertti. Toinen ääripää luonnollisessa olomuodossani ja toinen tilanteen "pakottamana".

Vierailija
7/26 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni ekstrovertti, mutta tuon testim mukaan varmaan 90% ihmisistä kävisi ambivertistä.

Vierailija
8/26 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekstrovertti kirjoitti:

Olen mielestäni ekstrovertti, mutta tuon testim mukaan varmaan 90% ihmisistä kävisi ambivertistä.

Ai, minkä testin?

Vierailija
9/26 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pervertti

Vierailija
10/26 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekstrovertteja pitäisi ihmisistä olla paljon enemmän kuin tämä kysely osoittaisi, jopa enemmistö.

Johtuukohan kyselyn tulos siitä, että introvertit viihtyvät enemmän netissä, kun taas ekstrovertit ovat oikeassa elämässä seurustelemassa keskenään tms.?

Vierailija
11/26 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon blondivertti

Vierailija
12/26 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti, mutta et tietäisi sitä jos olisit työkaverini, tuttavani, harrastuskaverini tms.

Vierailija
13/26 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen introvertti. Tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa ja pienissä ryhmissä (2-6 henkeä) tuttujen kesken viihdyn. Etenkin työroolissani pystyn helposti vuorovaikutukseen myös vieraiden ihmisten kanssa. Mutta kaikki tuo on mulle hyvin rasittavaa ja vaatii paljon palautumisaikaa. Nähtävästi yhä enemmän nyt, kun ikää tulee lisää.

Vierailija
14/26 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambivertti. Olen sosiaalinen erakko. Nautin paljon muiden ihmisten seurasta, mutta jos en pääse välillä olemaan yksin, ahdistun.

15/26 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti ja lisäksi ujo ja hiljainen. En kuitenkaan ole täysin erakko vaan kaipaan ihmisten seuraa.

Vierailija
16/26 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelkkä Vertti. Siis minun nimi on Vertti.

Vierailija
17/26 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten tällaisissa kyselyissä niin suuri osa tunnustautuu introverteiksi. Kun tiedetään alle neljäsosan väestöstä keskimäärin olevan. Luuleeko ihmiset vain olevansa kun ovat ujoja ja yksinäisiä?

Tai sitten se on määrittelystä kiinni. Eihän kukaan edusta täysin kumpaakaan ääripäätä vaan jotain siitä harmaalta välialueelta.

Vierailija
18/26 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten tällaisissa kyselyissä niin suuri osa tunnustautuu introverteiksi. Kun tiedetään alle neljäsosan väestöstä keskimäärin olevan. Luuleeko ihmiset vain olevansa kun ovat ujoja ja yksinäisiä?

Tai sitten se on määrittelystä kiinni. Eihän kukaan edusta täysin kumpaakaan ääripäätä vaan jotain siitä harmaalta välialueelta.

Luultavasti ekstrovertteja ei kiinnosta tällaiset kyselyt, eivätkä he vastaa niihin siinä määrin kuin introvertit. Sen takia heidän osuutensa kysylyihin vastanneista on pienempi kuin heidän todellinen osuutensa väestöstä.

Vierailija
19/26 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen velttovertti

*huutelua sängynpohjalta*

Vierailija
20/26 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleeni kaverini, joka aina korostaa olevansa erakkoluonne. Kuitenkin hän on yltiösosiaalinen oikeasti :D