Järkyttävä katastrofi lapsiperheessä. Lapset traumatisoituneet. Ryhmä Hau:n uusi hahmo ei ollut mukana ensimmäisissä jaksoissa
En tiedä kumpi järkyttää itseäni enemmän: se, että tv-sarjasta tehdään lapsille elämää suurempi asia vai se, että lasten pettymyksestä jaksetaan raportoida Iltasanomille.
Jaxuhali lapsiperheille.
Kommentit (44)
Tästä tuli myös mieleen, kun joku valitti salkkarien jaksosta, jossa Seppo vissiin yritti itsaria. Aikuinen poika oli kuulemma aivan järkyttynyt. :D
Itse näin ko trailerin tänään ja mun mielestä siinä puhuttiin uudella kaudella nähtävään pentuun.
Aivan uskomatonta. Luulin tuota ensin joksikin vitsiksi, mutta ei taida olla. Valitettavasti. Miten nuo mammat kehtaavat omalla nimellään inistä lehdessä tuollaisesta asiasta?!
Varmaan nyt tarvittaisiin kriisiapua Cordulan ja Tiinan pikkumussukoille.
Huhhuh, ei voi muuta sanoa.
yle ilmoitti mutta äippä ei ole huomannut asiaa, nyyh
Tän valittajan on pakko olla saksalainen, siellä asuessa meno oli just tuommoista ihmeellistä vinkumista joka saamarin pikku asiasta.
En usko, että juttu on totta. Pakko olla joku aprillipila tms. Tröster tarkoittaa lohduttajaa.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että juttu on totta. Pakko olla joku aprillipila tms. Tröster tarkoittaa lohduttajaa.
No googletapa... on ihan olemassaoleva ihminen.
näkee että tänne kirjoittavilla ei ole pieniä lapsia. ei lapsille tarvitse pettymyksiä tuottamalla tuottaa, elämä tuottaa niitä ihan tarpeeksi. kaikki sympatiani ovat itkua tuhertavan pienen ryhmä hau-fanin puolella sekä hänen huolehtivan, vastuullisen vanhempansa, joka toimiii kuten kansalaisyhteiskunnassa kuuluu toimia eli ottaa yhteyttä vapaan maan vapaaseen lehdistöön.
näkee että tänne kirjoittavien ihmisten mielestä lapsiperheitä koskettavat asiat eivät ole uutisia ollenkaan. sääli että lapsista ajatellaan näin
surkuhymiö :(
Kun aloin lukea tota uutista niin eka mun ajatus oli mun pojan pettyneet ja vähän surulliset kasvot kun uusi pestu ei ollutkaan ekassa jaksossa. Me sanottiin siihen hänelle jotain että ai se ei ollutkaan vielä tässä, se tulee sitten jossain toisessa jaksossa ja että eikö ollutkin kivan kun alkoi UUDET jaksot. Poika oli ihan fine tän asian kanssa vaikka aluksi olikin pettynyt. Tän enempää asiaa ei puitu.
Annetaan nyt tän järkyttyneen perheen olla, ei tartte musta syyllistyä kiusaamiseen ja nokitteluun täällä vaikka ko.perhe ei pennun puuttumista varmasti parhaalla tavalla hoitanutkaan. Ettehän te dissaajat ja tämän asian revittelijät ja perheen vanhempien haukkujat ole yhtään parempia tuolla käytöksellä?
Siis oisko ehkä ihan PIKKIRIIKKISEN värikynää käytetty? <3
Ajattelin, että Cordula on joku ohjelman hahmoista.
Vierailija kirjoitti:
Jaksuja. Itse järkytyin 5-vuotiaana Snorkkelit-piirretyn missaamisesta niin että kirjoitin isän muistikirjaan PAS-KA. Se oli kova paikka koko perheelle.
Itse järkytyin joskus 5v. kun isä ei lauantaina muistanut herättää Peukaloisten retken viimeiselle jaksolle 😭 Ei ollut YLE Areenoita perkele sillon
Nämä pettyneet 5v lapset ovat tuskin itse lukeneet ohjelmatietoja tulevasta ohjelmasta.
Naurettavaa valittaa lehdessä tällaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se jo 80-luvulla vitutti ku Ihmemies oli peruttu! Älkää vähätelkö!
Muistan muuten tämän, ja kyllä vitutti. Ja olen se sama lapsi joka missasi piirretyn ja kirjoitti PAS-KA. Miettikää, olen joutunut pettymään kahdesti :( !
Jeesus kristus, kuinka hirveää!
Itse sain traumat kun kerran Vili Vilperi oli siirretty puoli tuntia myöhemmäksi joidenkin urheilukisojen vuoksi :(
petyin, odotin että täällä kilvan mammat ovat kiroamassa Ylen toimintaa, mutta täällä olikin järkevää väkeä liikkeellä :(
Kaipaan niitä aikoja, kun lehdissä oli oikeasti uutisia. Nyt suurin osa noista kakkalehtien sisällöistä koostuu jonkun nobodyn blogin ja/tai instan sisällöstä, jonkun wannabe-tyrkyn mieshuolista tai jonkun elähtäneen ja unohdetun ex-julkun tai jonkun ryhmän mielensä pahoittamisista.
Pettymykset kohdataan valittamalla niistä ip-lehdelle.