Miten netistä ostettu juna lippu näytetään
Junassa ? Siis ostin verkkokaupasta juna lipun ja mulle tuli sähköpostia se lippu ? Tuleeko jokin laite lukemaan sen junassa vai mitä ?
Kommentit (21)
Konnari tulee laitteen kanssa sen lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulee, avaat sen e-lipun ja konduktööri lukee sen lukulaitteellaan.
No ihmettelin kun oon junasa mutta en näe konduntöörejä missään ? Meninkö väärään veturiintai jotain? :(
Jos tilaat lipun VR:n sovelluksesta, se löytyy Omat liput -osiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihmettelin kun oon junasa mutta en näe konduntöörejä missään ? Meninkö väärään veturiintai jotain? :(
Siirry vaunuihin sieltä veturista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis nousin vaan junaan ja kohta oon perillä mutta ei täällä käy konduktöörejä ? Mitä nyt teeen???!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis nousin vaan junaan ja kohta oon perillä mutta ei täällä käy konduktöörejä ? Mitä nyt teeen???!
No nouset tietenkin pois määräasemallasi. Jos eivät tule tarkastamaan, niin sitten eivät tule.
Kaukojunassa konduktööri lukee sen qr- koodin. Lähijunista ei tiedä, tuskin tietävät itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nouset tietenkin pois määräasemallasi. Jos eivät tule tarkastamaan, niin sitten eivät tule.
Ei saa nousta pois ennen kuin lippu on tarkastettu! Pakko jatkaa eteen päin. Jos on päättäri, niin odotat vaan että joku tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa nousta pois ennen kuin lippu on tarkastettu! Pakko jatkaa eteen päin. Jos on päättäri, niin odotat vaan että joku tulee.
Se olisikin vitsikästä, kun joutuisi matkustamaan pitemmälle kuin junalippu edellyttää ja sitten matkutaisikin jo pummilla. :D
Sinun pitää avata se lippu omassa puhelimessasi. Jos kukaan ei tarkista ennen pääteasemaa, tulee lippu kuitata itse. Sanot selkeästi ja kuuluvasti puhelimeen "pääteasema".
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitää avata se lippu omassa puhelimessasi. Jos kukaan ei tarkista ennen pääteasemaa, tulee lippu kuitata itse. Sanot selkeästi ja kuuluvasti puhelimeen "pääteasema".
😂😂😂 juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
Ja samma på svenska koska pakkoruotsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut konduktööri. :D
Muistitko kuitenkin kuitata?
Näytät sun kännykän konnarille ja se repäsee siitä palan. Simppeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut konduktööri. :D
Muistitko kuitenkin kuitata?
En? Mitä tarkoittaa kuittaus
Vierailija kirjoitti:
Näytät sun kännykän konnarille ja se repäsee siitä palan. Simppeliä.
Etkö usko? ::D Se vaunu missä olin ei ollut sitä konnaria ei näkynyt :D :D kuinka monta kertaa pitää tästä saoa.. ja en viitsinyt lähteä häntä etsimään junasta... Tosiaan siinä oli sellainen laite kun HSL-busseissa mutta luulenpa että ne oli matkakorteilla.. Minulla oli sähköpostissa se lippu.. Miten jatkossa? Tuntuu että matkustaisin ilmaiseksi ! :(
Kävipä ikävästi. Rahat meni hukkaan, olisit päässyt pummilla.