Mikä on erikoisinta sinussa?
Luonteenpiirre, uskonto, kulttuuri tai ulkonäön ominaisuus, kenties maallinen mammona?
Kommentit (13)
Ehkä äärimmäinen erakkouteni ja introverttiyteni. Uskonnolliset näkemykseni ovat myös harvinaisia: en edusta mitään tiettyä uskontoa, mutta koen aistivani jumaluuden kaikissa ja kaikessa.
Todella pervo mielikuvitus. Joudun hillitsemään joskus itseäni,etten naurullani paljasta itseäni pahasti..
Tulen toimeen kaikkien kanssa, mutta silti olen yksin
Olen henkisesti neutri, siis en nainen enkä mies. Fyysisestä sukupuolestani ei ole pienintäkään epäselvyyttä, ja olen myös varsin hetero. Mutta persoonallisuudestani puuttuvat kaikki sellaiset piirteet, jotka tyypillisesti kuuluvat naisille tai miehille. En ole die enkä der vaan das.
Minulla on Suomessa melko harvinainen ammatti, etenkin naiseksi.
Olen nainen muuten ole lukenut naistenlehtiä ainakaan kymmeneen vuoteen. Muutenkin naistenlehtien maailma tuntui minulle aikoinaan vieraalta. Jonkun nettitestin mukaan olen 65% mies.
Muiden mielestä se on ehkä ravinto. Syön enimmäkseen elävää raakaravintoa, jolla nivelpsori pysyy oireettomana.
Paljon muitakin hyötyjä, mutta psori on tsemppari. Mm. teen vihermehuja, idätän, kasvatan versoja ja oraita ympäri vuoden.
Ihan helvetin omituinen. Ajatteln ja toimin lähtökohtaisesti aivan toisin ku kaikki muut. Minulla ei ole oikein mitään yhteistä ihmisten kanssa.
se kuka minua rakastaa voi sen varmaan kertoa. Ilmeisesti rakastan myös häntä.
Minulla on äärimmäisen miellyttävä ominaishaju!
Ms -tauti