Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Miksi et tee aloitetta naista kohtaan johon olet ihastunut?

Vierailija
06.08.2017 |

Miksi et tee aloitetta tai pitkität sitä jopa vuosikausia?

Kommentit (470)

Vierailija
41/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut tarpeeksi monta kertaa painu vittuun -tyyppisiä vastauksia.

Vierailija
42/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen ei tee aloitetta? Kaikki täälläkin puhuvat miten 'odottavat miestä'. Esim työpaikkaihastuksissa miehellä on todella suuret paineet tehdä aloitetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivon että mies jotenkin edistäisi edes asiaa. Vaan eipä ei. Ei hymyilystä silmäniskusta tai katseesta voi vielä mitään rakentaa. Tulisi edes juttelemaan niitä näitä. Ehkä minä sitten voisin antaa hänelle vihjettä edistää asiaa. Kaipa tälläinen kosiskelu ja teerenpeli oli liian vaikeaa.

Itse en pidä itseäni kauniina tai sopivana muuten sille miehelle. Mutta kuitenkin laittaudun hänen takiaan ja myös yritän tuoda niitä hyviä puoliani esiin. Hassu juttu. Luonteesta tms emme tiedä mitään koska koko homma on silmäilyasteella.

Pakit eivät muutoin pelottaisi mutta ikävä nähdä miestä sen jälkeen. Toisaalta jos mies tekisikin oikeasti pyynnön esim kahville tms. En tiedä miten reagoisin. Joskus mietin että jos pyytää kahville, sanon että " vai kahville minua vain pyydetään, ajattelin että pyytäisit kunnon panolle jenkkiauton takapenkille" mut siis...

Vierailija
44/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tässä mitään tulevaisuutta? Ensimmäistä kertaa rakastunut ja vielä työkaveriin. Hänellä on ollut suhde toisen työkaverin kanssa tässä 6kk sisällä. Eli tuskin tuntee mua kohtaan mitään. Pitäisikö vain lopettaa työt? Kai unohdan hänet lopulta?

Vierailija
45/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin toivon että mies jotenkin edistäisi edes asiaa. Vaan eipä ei. Ei hymyilystä silmäniskusta tai katseesta voi vielä mitään rakentaa. Tulisi edes juttelemaan niitä näitä. Ehkä minä sitten voisin antaa hänelle vihjettä edistää asiaa. Kaipa tälläinen kosiskelu ja teerenpeli oli liian vaikeaa.

Itse en pidä itseäni kauniina tai sopivana muuten sille miehelle. Mutta kuitenkin laittaudun hänen takiaan ja myös yritän tuoda niitä hyviä puoliani esiin. Hassu juttu. Luonteesta tms emme tiedä mitään koska koko homma on silmäilyasteella.

Pakit eivät muutoin pelottaisi mutta ikävä nähdä miestä sen jälkeen. Toisaalta jos mies tekisikin oikeasti pyynnön esim kahville tms. En tiedä miten reagoisin. Joskus mietin että jos pyytää kahville, sanon että " vai kahville minua vain pyydetään, ajattelin että pyytäisit kunnon panolle jenkkiauton takapenkille" mut siis...

Miksi et itse tee mitään? Mulla samanlainen tilanne, paitsi olen se mies. Liikaa paineita koska olemme työkavereita.

Vierailija
46/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä töissä lounaalle, johonkin toimipisteen ulkopuolelle. Tyyliin 'keskustaan avattiin uusi ruokapaikka, lähdetkö testaamaan sen mun kanssa?' Siinä tulee syötyä ja juteltua tunti helposti...

Vierailija
47/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saisin potkut

Vierailija
48/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska saisin potkut

Miksi saisit potkut?

Vierailija
49/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska saisin potkut

Miksi saisit potkut?

Koulun säännöt kieltävät

Vierailija
50/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen naimisissa

Vierailija
51/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen enkä tee aloitetta, koska mies on varattu ja lisäksi työkaverini. Kemia hänen kanssaan on kuitenkin ensitapaaisesta asti ollut jotain ihan käsittämätöntä. Tekisi kovasti mieli tehdä asialle jotain, mutta toisaalta nautin tästä kaukaisesta haaveilusta, katseiden vaihdosta ja pienestä flirtistä.

Vierailija
52/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nyt ihastunut kehenkään naiseen ja jotta elämä pysyisi itselleni miellyttävänä toivon etten ihastukaan.

Vierailija
53/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse tee mitään? Mulla samanlainen tilanne, paitsi olen se mies. Liikaa paineita koska olemme työkavereita.

Paineita voi olla myös naisella. Kuten kirjoitin, pakkien saamisen jälkeen on vaikea taas olla samassa paikassa koska omat tunteet ei häviä. Toisaalta jos ajattelee jo valmiiksi näin niin saattaa toimia myös niin että saa pakit. Eli sitä tilannetta ei pysty eikä halua testata miten käy.

Mies johon olen ihastunut on hyvin sosiaalinen ja itsevarma. En ole ujoimmasta päästä itsekkään. Voi myös olla että jos mies oikeasti lähestyisi niin en tiedä mitä sanoisin ja tekisin.

Ikäväkseni olen hieman pullukka, 10kg ylipainoa ja mieleeni nousee erään ystävämiehen kapakkasanat joissa kertoi että lihavavilta saa helposti ja niiden jättäminen on helppoa. Olen myös alkanut ruoka muutoksen vaan eihän se heti näy :( :(

Vierailija
54/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut mies kirjoitti:

Nainen on naimisissa.

Nainen saattaa elää kulissiliitossa, kuten minä, ja odottaa että 'se oikea' tulisi vastaan ja tekisi aloitteen.

Mä olen niin kurkkua myöten mieheni pettämisiä, mutta en saa aikaiseksi lähteä. Money talks... Mutta jos tapaisin kunnon miehen niin lähtisin heti.

Toivottavasti ei kukaan mies pilaa itseään tässä ansassa.

Vierailija
55/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paineita voi olla myös naisella. Kuten kirjoitin, pakkien saamisen jälkeen on vaikea taas olla samassa paikassa koska omat tunteet ei häviä. Toisaalta jos ajattelee jo valmiiksi näin niin saattaa toimia myös niin että saa pakit. Eli sitä tilannetta ei pysty eikä halua testata miten käy.

Mies johon olen ihastunut on hyvin sosiaalinen ja itsevarma. En ole ujoimmasta päästä itsekkään. Voi myös olla että jos mies oikeasti lähestyisi niin en tiedä mitä sanoisin ja tekisin.

Ikäväkseni olen hieman pullukka, 10kg ylipainoa ja mieleeni nousee erään ystävämiehen kapakkasanat joissa kertoi että lihavavilta saa helposti ja niiden jättäminen on helppoa. Olen myös alkanut ruoka muutoksen vaan eihän se heti näy :( :(

Joo ymmärrän. Itse vatvonut jo liian pitkään työkaveriani. Vuosi sitten olin todella hyvässä kunnossa ja ensimmäistä kertaa n 10 vuoteen naiset lähestyivät minua. Tuntui että olisin pettänyt ihastustani. Nyt olen sitten epätoivoisena antanut itseni rupsahtaa ja hirvittävät uniongelmat tehneet minusta väsyneen. En usko että meistä voisi tulla mitään vaikka tunteeni ovatkin kovat.

Vierailija
56/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin monta viikkoa ihastunut nuoreen hyvännäköiseen muijaan töissä ja kuvittelin kaikenlaista. Oltiin kyllä puheyhteydessä mutten uskaltanut sanoa "mitään". Lopulta kysyin onko hän varattu, oli. Useimmat kyllä puhua pälpättää niin että jos niillä on koira tai mies niin kyllä se selviää heti eka päivänä. Jotkut on hiljaisempia mutta mitä luultavimmin varattuja silti. Että niinkin yksinkertainen asia kuin kysäistä toiselta onko varattu. Vaikeaa se voi olla muttei paskempi juttu kysäistä!

Niin mikäs se kysymys olikaan, aa okei. Vastaus on: Ujous, pelko, kauhu :D

Vierailija
57/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te muka tiedätte ettei ole tsäänssejä? Ette voi tietää ellette ota selvää!

Pakit tullut varmaan jo yli sata kertaa. Mutta ehkä seuraavan kerran kun lottoan tulee se päävoitto joo. Ihan realistista laskea sen varaan.

Tai sitten jos jostain ihmeen syystä se muija sanookin joo niin olen vain joku välikappale siihen asti kunnes sille tulee joku parempi eteen.

Vierailija
58/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata rumana yrittää. Olen nuori mies ja ikäiseni naiset on vähän liian kauniita minulle

Vierailija
59/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mieleni kyllä tekisi. Järjellä perustellen asian pitäisi olla selvä. En vaan kykene. Pelkään varmaankin joutuvani naurunalaiseksi. Mieluummin menen harrastamaan extreme- lajia jossa voi loukkaantua tai heittää henkensä.

Vierailija
60/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin vaivihkaan jos tämän naisen vaan jossain tapaisin. Viime kerrasta on muutama vuosi. Somessa vaan on niin tökeröä tehdä aloitteita.