Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Miksi et tee aloitetta naista kohtaan johon olet ihastunut?

Vierailija
06.08.2017 |

Miksi et tee aloitetta tai pitkität sitä jopa vuosikausia?

Kommentit (470)

21/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma joten ei ole mitään mahkuja. Ajanhukkaa yrittää turhaan

Vierailija
22/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi naisten mielestä miehen pitäisi tehdä aloite?yhtä hyvin nainenkin voi aloittaa ja miehenkö tulisi aina kestää mahdolliset pakit sitten?moni hyvä pari jää ilman toisiaan tällätavoin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies35 kirjoitti:

Naisista on niin vaikea päätellä, että onko kiinnostunut vai ei. Katseiden vaihdostakin tulee vääriä johtopäätöksiä helposti.

itseasiassa mistää asiasta/merkeistä ei voi olla varma onko nainen ihastunut ellei nainen tule ihan iholle suoraan

Vierailija
24/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen pelkuri. Kadun sitten kiikkustuolissa myöhemmin.

Teillähän on sen miehen kanssa sama strategia, varmaan muutakin yhteistä.

Vierailija
25/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon siihen että naisen kuuluu tehdä aloite.

Vierailija
26/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimiten se on rimakauhua, mutta alkaa olla jo kokemusta.  Nyt ei halua enää pettymyksiä, joten paras olla koskematta keneenkään.  Naisissa tahtoo olla niin, että mitä koreammat kääreet sitä huonommat karkit.

Vierailija
27/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla :( Olen jo 35v mies ja ihastukseni on vasta 22v. Olen myös kalju ... taitaa pelottaa useimmat nuoret naiset pois.

Vierailija
28/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnainen kävijä kirjoitti:

Minäkin tammikuusta asti tapaillut miestä, mutta mitään aloitetta ei ole tullut. Kaipa hänelle kiva nainen olen silti, jos tapaamisiin kuitenkin lähtee. Voisin hyvinkin tehdä aloitteen kun ihastusta on, mutta hän on pariin kertaan painottanut, ettei halua parisuhdetta. Miksi sitä asetelmaa muuttamaan ja tehdä toisen olo kiusaantuneeksi? Jos joku muu tulee ja vie jalat alta niin ok, mutta sillä aikaa nautin hänen mukavasta seurastaan.

Jos kerran jo tapailette, niin aloitehan on tehty. Vai mitä hänen pitäisi "aloittaa"?

Vierailija
29/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen kilttimies.

Vierailija
30/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se on yrittää... olen itse jo pari vuotta ollut työkaveriin ihastunut. Viimeinen n 6kk ollut täyttä helvettiä. En saa edes unta enää ja saatan kirjaimellisesti itkeä itseni uneen. Pienet paineet :(

Vierailija
31/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselenkin päin ja hymyilen. Sillai pikasesti. Jos ei nainen siitä ymmärrä tulla juttelemaan ja tuomaan kalliita lahjoja, tarjoamaan ruokaa/juomaa niin saa olla :D

Vaikuttiko epäreilulta? No niinhän se on.

Vierailija
32/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teini ja poikuus oli tallella. Vähemmästäkin jo pelästyy. Nykyään uskallan, pari kertaa tuli pakit mutta hitto vie tuli hyvä olo sen jälkeen. Nykyää jp natsannutkin ;)

Vierailija
33/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästäkin ketjusta sensuroidaan ihan asiallisia juttuja? On se kumma kun edes täällä ei saa avautua tunteistaan anonyyminä!

Vierailija
34/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha teeskennellä olevansa prinsessa jota kuuluisi liehitellä ellei ole puolta kuningaskuntaa tarjottavana.

Vierailija
35/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisten halveksima kilttimies ja saanut joka kerran näpeilleni kun olen yrittänyt tutustua ihastukseeni. Enää en yritä.

Vierailija
36/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen oppinut netistä, että naiset vihaavat kaikkia aloitteen tekeviä miehiä. En uskalla siis yrittää.

Vierailija
37/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa aloitteen tekeminen? Miten se pitäisi tehdä? 

Vierailija
38/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset eivät voi tehdä aloitetta? Ihastukseni varmasti tietää että olen kiinnostunut, mutta ei tule juttelemaan kanssani. Kiusoittelee vaan hymyilemällä ja katseillaan...

Vierailija
39/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut mies kirjoitti:

Nainen on naimisissa.

Nainen saattaa elää kulissiliitossa, kuten minä, ja odottaa että 'se oikea' tulisi vastaan ja tekisi aloitteen.

Mä olen niin kurkkua myöten mieheni pettämisiä, mutta en saa aikaiseksi lähteä. Money talks... Mutta jos tapaisin kunnon miehen niin lähtisin heti.

Vierailija
40/470 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tätä ihmetellyt. Sen tiedän että mies on helvetin ujo, mutta selvästi haluaa minun ymmärtävän että on kiinnostunut ja olenkin näyttänyt vihreää valoa. Mutta Herran jestas kun hänellä kestää tehdä aloite... On pari kertaa tehnyt mieli esittää että kiinnostus on lopahtanut kun silloin hän kiiruhtaa selvemmin osoittamaan kiinnostusta. Ja ennen kuin joku tivaa miksen minä teen aloitetta niin kyllä minä olenkin tehnyt, silloin mies oli vain varattu ja nyt kun ei ilmeisesti ole niin se on hänen vuoronsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi