Matkustaminen on tosi rasittavaa
Odottelua kulkuvälineeseen, istumista lentokoneessa, junassa, bussissa. Iho menee huonoon kuntoon, hikoilua ja turvotusta ja väsymystä ihmispaljouteen. Muita?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se varmaan tottumattomalle vaikeaa. Ei tietty lomamatkoilla haittaa niinkään mutta me jotka matkustamme myös työksemme menemme usein suoraan koneesta palavereihin ja asiakastapaamisiin.
Siihen on vain totuttava ja löydettävä ne niksit millä pysyy freessinä:) Itse nautin matkustamisesta ja voisin olla aina menossa! Seuraavan kerran kuun vaihteessa ja taas syyskuun puolivälissä:)
Sellainen maailman matkaaja siellä ja oikein työkseen vielä matkustaa. Itse sanon matkustavani työn puolesta suhteellisen paljon kun istun joka viikko lentokoneessa ja olen poissa yhdestä yöstä kuukausiin. Ei, en ole edelleenkään siedättynyt ja tottunut kaltaisiisi paljon matkustaviin juntteihin, jotka retostelevat paljon matkustelullaan. Lentokentät ovat yksiä pesäkkeitä, joissa aina on joku juntti maailman matkaaja tekemässä juntteja asioita niin, että me muut saadaan kärsiä siitä.
Kyllä minusta matkailussa on paljon huomioitavia/muistettavia asioita varsinkin jos ulkomaille matkustaa lentokoneella. Kyse ei ole että asiasta tehdään vaikea.
Up