Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hemmottelisit miestäsi?

Vierailija
05.08.2017 |

Mun miehelle on ensi viikko lomaa, mulla tosin ei mutta haluaisin jotenkin tehdä jotain kivaa.
Yllättää hänet jotenkin.
En vaan keksi juuri nyt että miten.
Mietin että veisin hänet vaikka tornin ateljee-baariin drinkille ja jonnekin katsomaan jotain mielenkiintoista. Mutta en perkele keksi että mitä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei muka ole aavistustakaan siitä, mistä miehesi tykkää?

Vierailija
2/8 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla aavistus. Esim urheilumuseo olisi jees tai stadikalla käynti. Mutta nyt ne on remontissa ja museo kiinni.

Illaksi kyllä on ohjelmaa mutta ip:n aktiviteetin suhteen olen hieman köyhä.

Ja toisaalta olisi kiva kuulla jos olisi jotain uutta mistä en ole tietoinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa miestä hemmottelin tänään vaniljakolalla ja pikku sikareilla. Ja tein lasagnea ruuaksi.

Hän oli otettu.

Vierailija
4/8 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee herkkuja ja vie miehesi retkelle johonkin lähisaareen?

Vierailija
5/8 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan, että tämä puoli on aika monella naisella hakusessa. Miesten tulee kyllä osata hemmotella merkkipäivinä, toisinaan yllättää ja arjessakin.

Moniko nainen on oikeasti ottanut selkoa mistä oma mies todella nauttii ja tuntee itsensä hemmotelluksi?

Vierailija
6/8 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö sun mies mennä johonki ateljeeseen drinsulle vai pitäiskö sun mennä sinne jonku tyttökaverin kanssa?

Vierailija
7/8 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaan tykkää mennä drinksulle ateljeeseen.. maisemista ehkä tykkäisi kyllä.

On maalta Helsinkiin muuttanut ja innostuu edelleen kaupungissa olevista jutuista mutta ehkä teen ton tyttöjen kanssa

Vierailija
8/8 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis kyseessä mies joka ei tykkää että rahaa käytetään häneen liikaa eli esim en vie häntä ulos syömään vaan juurikin tuo eväsretki lähisaaressa vois olla enemmän se juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi