Mitä tekisit, jos miehesi ilmoittaisi että haluaakin olla nainen?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin jallupullon häneltä pois ja kolauttaisin sillä takaraivoon. Sitten heittäisin hänet ulos.
Oikein! Näin minäkin tekisin.
Ei haittais mitään, olen biseksuaali nainen.
Olisi yllätys. 55-v mies, joka on todella mies. Minä selviäisin ja teineille se olisi vaan ilmoitusasia. He ajattelevat suvaitsevaisesti ja ymmärtävät näitä asioita enemmän kuin me ymmärsimme
Yrittäisin jatkaa suhteessa. Olen bi joten naisen kanssa seurustelu ei olisi ongelma, mutta oman haasteensa toisi se kuinka yllättäen asia tulisi ja mitä muutoksia se toisi elämään, muutos on kuitenkin todella iso prosessi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai miehesi haluaa sitten kaikki naisten "vaivatkin"?
Itse asiassa aito transnainen ottaisi ne vaivat mielellään, jos saisi samalla kyvyn synnyttää lapsia. Toistaiseksi ei ole heille kuitenkaan menkkoja luvassa.
Voi voi kun ei ne vaivat menkkoihin jää. Raskaus, synnytys, koliikkilapsi, erityislapsi, hormoniheitot, syöpien runsas kirjo, vaihdevuodet, yksinhuoltajuus, sitäjatätä... Altistuminen seksuaaliselle häirinnälle ja hyväksikäytölle, palkka-alenema, ja jos vaikka mitä.
Mahdollinen lapsettomuus ja sen seuraukset. Abortit. Ehkäisy naisen "vastuulla". Ei mitään takeita siitä että unelmien prinssi ei olisikaan jotain ihan muuta...
Noh, jokainen tekee valintansa.
Ei mikään ole onnen tae, ei niin mistään. Se vihreä ruoho naapurin pihalla saattaakin olla piikikäs mehikasvillisuus.
Sori.
Joka päivähän tuo ilmoittaa, että haluaisi olla nainen ( haluaisi tissit ja pimperon). Nyt 16 vuoden jälkeen en jaksa vastata tai vastaan korkeintaan mhmmm.
Varmaan ero tulis, mutta kyllä mä miettisin miksi se yhtäkkiä haluis muuksi muuttua. Kiinnostavaa tietty olis, muuttuisko sen seksuaalinen kiinnostus myös naisista miehiin. Omani ei kyllä taipuisi naisiin.
Itse asiassa aito transnainen ottaisi ne vaivat mielellään, jos saisi samalla kyvyn synnyttää lapsia. Toistaiseksi ei ole heille kuitenkaan menkkoja luvassa.