Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin se tyttö koulussa jota kaikki himoitsivat. Nyt olen 2 lapsen yh ja työskentelen siivoojana.

Vierailija
04.08.2017 |

Ei mennyt elämä niinkuin piti. Ei ole kun kymmenen vuotta kun olin yläkoulussa ysillä ja olin se "suosittu ja kaunis". Yläkoulun jälkeen aloitin parturi-kampaaja opinnot mutta ne jäi kesken kun tulin raskaaksi. Vahingossa. Mies ei halunnut lasta ja ei ole ollut elämässämme sen jälkeen. Toinen lapsi tuli toisen miehen kanssa pari vuotta ensimmäisen jälkeen. Tämä mies istuu vankilassa.

Minulla jäi siis koulut kesken ja nyt kun molemmat ovat kouluikäisiä niin minä olen tehnyt siivoojan töitä. Eipä enää ole miehiä jotka olisivat kiinnostuneita. Painoakin on vähän tullut. Ehkä tästä vielä noustaan.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tästä vielä noustaan"

Unohda

Vierailija
2/44 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihan hirveen usein tule mieleen, miten "suosittu" tai "himoittu" oli joskus lapsena. Varmaan sen takia mulla on nyt maisterintutkinto, mies, koti, jne. Mut onhan toi sulle varmaan tärkeä saavutus :D Yritä nyt oman lapsen kohdalla katsoa, että on 15-vuotiaana muutakin kuin tyhjä tynnyri..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy oli keksitty 10 vuotta sitten. Miks piti niin nuorena raskautua?

Vierailija
4/44 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs uskotakaan tuotakaan.

Vierailija
5/44 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten muuta kun lähihoitajaksi

Vierailija
6/44 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni.

Vierailija
7/44 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt

Vierailija
8/44 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ihan hirveen usein tule mieleen, miten "suosittu" tai "himoittu" oli joskus lapsena. Varmaan sen takia mulla on nyt maisterintutkinto, mies, koti, jne. Mut onhan toi sulle varmaan tärkeä saavutus :D Yritä nyt oman lapsen kohdalla katsoa, että on 15-vuotiaana muutakin kuin tyhjä tynnyri..

Erittäin todennäköistä että kyseinen himoittu kaunotar korkkas aikoinaan myös sunkin kieli pitkällä  tyrkyllä olleen sulhos, joka vieläkin muistelee kyseistä aktia päästäkseen sopivaan fiilikseen sun kanssa, senkin kateellinen ja pahansuopa kakkapylly.....hah hah

Vierailija
9/44 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää ei oo provo niin...

Todellakin nouset sieltä. Jos olet joskus ollit hyvännäköinen, niin varmasti pystyt näyttämään hyvältä pienellä effortilla. Alat käymään salilla kerran-pari viikossa (jos lasten takia tuo määrä on sopiva). Laihdutat ja vähän laittaudut, niin voila.

Alat arvostaa itseäsi. Käy se koulu loppuun. Ota mallia muiden äitsyköiden instagrameista. Niistä voi saada inspirastiota siihen omaankin elämään.

Tsemppii

Vierailija
10/44 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tätähän ei suinkaan ole kirjoittanut joku katkera kilttimies, josta kauniit naiset eivät koskaan ole olleet kiinnostuneita. 

Vierailija
11/44 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, tää on jonkun koulukiusatun/hissukan märkä uni :D

Vierailija
12/44 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoiset jännämiehet löysit...

Vierailija
13/44 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tarina taitaa olla niillä minunkin entisillä luokkalaisilla, jotka pyörivät poikien kanssa kaupungilla ja alkoholi maistui.

Vierailija
14/44 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vasta 25 joten ehdit iän puolesta opiskella vaikka lääkäriksi. Monille miehille myös 25 v kahden lapsen äiti on suurempi saalis kuin 35 v lapseton.

Jos toistaiseksi elämän tähtihetket on takanapäin niin ihminen yleensä muistelee niitä, tuolle yhdelle vastaajalle. Minun aikanani ne suosituimmat ja kauneimmat oli myös parhaimpia koulussa joten eivät sulje pois toisiaan. Olihan osa niistä myös kamalia kusipäitä.

Vierailija
15/44 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Sulla on sentään lapsia ja töitä. Mulla ei kumpaakaan. En ole koskaan ollut myöskään kenenkään himoitsema. Ja menee se elämä näinkin.

Vierailija
16/44 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin todennäköistä että kyseinen himoittu kaunotar korkkas aikoinaan myös sunkin kieli pitkällä  tyrkyllä olleen sulhos, joka vieläkin muistelee kyseistä aktia päästäkseen sopivaan fiilikseen sun kanssa, senkin kateellinen ja pahansuopa kakkapylly.....hah hah

Kyllä se on todennäköisesti korkannut jonkun sairaanhoitajan, sillä se on toivotuin rooliasu. Tai ei mulla toisaalta koulunsakeskeyttäneen yh-äidin rooliasua löytyisikään, että mistä sitä tietää.

Vierailija
17/44 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kaikkihan asuvat kotikulmilla koko elämänsä ja ottavat sulhon naapurista.

Vierailija
18/44 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi. Itse olin se tavallinen, jopa epäsuosittu teini, jota kukaan ei huomannut. Tekaisin pari korkeakoulututkintoa,  ensirakkaudesta kehkeytyi avioliitto (nyt jo 15 vuotta naimisssa), pari lasta, koulutusta vastaava työpaikka,  ihan kiva toimeentulo. Ihan nättikin olen! Yksinhuoltaja perheestä ponnistanut. Elämä hymyilee! 

Vierailija
19/44 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö sulla mitään maisterin tutkintoa ole eikä miestä. Asut yksin tukiasunnossa ja sua ei kukaan ole koskaan halunnut, ei ennen eikä nyt eikä tulevaisuudessa. Tai no ehkä RISE ja ulosotto sua kaipailee.

Vierailija
20/44 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, ap on oikeasti yläasteella koulukiusattu tyttö jonkun kauniin ja suositun tytön toimesta. Nyt vielä aikuisenakin katkerana muistelee ja sepittää tällaisen tarinan. Toivoisit sen olevan totta.

Todellisuudessa se kaunis on edelleenkin kaunis ja on napannut ulkonäkönsä ansiosta varakkaan miehen ja elää kauniissa asunnossa kauniiden tavaroiden keskellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi