Olin se tyttö koulussa jota kaikki himoitsivat. Nyt olen 2 lapsen yh ja työskentelen siivoojana.
Ei mennyt elämä niinkuin piti. Ei ole kun kymmenen vuotta kun olin yläkoulussa ysillä ja olin se "suosittu ja kaunis". Yläkoulun jälkeen aloitin parturi-kampaaja opinnot mutta ne jäi kesken kun tulin raskaaksi. Vahingossa. Mies ei halunnut lasta ja ei ole ollut elämässämme sen jälkeen. Toinen lapsi tuli toisen miehen kanssa pari vuotta ensimmäisen jälkeen. Tämä mies istuu vankilassa.
Minulla jäi siis koulut kesken ja nyt kun molemmat ovat kouluikäisiä niin minä olen tehnyt siivoojan töitä. Eipä enää ole miehiä jotka olisivat kiinnostuneita. Painoakin on vähän tullut. Ehkä tästä vielä noustaan.
Kommentit (44)
Itse olen kans huomannut että niistä ei tullut mitään jotka olivat suosituimpia ja kovimpia yläasteella. Olivat uransa huipulla juuri siinä iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhah naurattaa.
Olin se tyttö jota kaikki hyljeksivät. Nyt olen paljon kauniimpi kuin silloiset suositut tytöt, käynyt yliopiston ja hyvässä työssä hyvällä palkalla.Mutta edelleen yksin?
En sitäkään. Ikävä tuottaa pettymys.
Kaikki meistä eivät ole epäonnistuneet elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten muuta kun lähihoitajaksi
Niinhän se reitti yleensä sitten menee. Paskaperseitä pyyhkimään vanhustentaloihin tai päivähoitoon.
Kummasti ne yläasteen kaunottaret tuppaavat parikymppisinä rupsahtamaan ja muut kiilaa ohi.
Olisiko kannattanut teininä panostaa edes opiskeluihin?