Sannin ja Evelinan salasuhde
Mitä mieltä ootte, onko Sannilla ja Evelinalla vielä jotain? Seiskassahan oli joskus lööppejä niistä eikä kumpikaan kieltänyt niitä. Ja jos kelaa alas Evelinan insta-tiliä siellä on paljon erikoisia keskusteluja @ miamisunni :n kanssa.
Myös molempien kappaleet täydentävät toisiaan. Esim. Sannin Kakara Ku Cara "Ei en oo missi on mulla muuvit mun sedän" ja Evelinan Tanssin sun kaa "Sanot ettet sä osaa askelii" Ja asiaa tutkittuani ainakin Honey ja Mitä jos ne näkee kertovat selvästi tyttö rakkaudesta. Muutama lainaus kappaleesta Mitä jos ne näkee "Heität hiukset puolelta toiselle ja kuiskaat mennääks takas sisälle" "Sun silmät on vihreet tässä valossa jostain syystä mua ei enää nukuta kaupunkiin mahtuu satoja sanoja mut tänään leikitään kuuroja miks pitäis kuunnella mielipiteitä niitä joiden maailma on vieläkin litteä"
Kommentit (2)
Levy-yhtiön setien härskiä laskelmointia koko jupakka. Siellä on tuottajat ja managerit laskeneet että luodaan tällainen tyttörakkaus -imago neideille, koska se on nyt muotia muutenkin kohdeyleisön keskuudessa. *tyttöhalipusi*
Suurin osa näistä ns. "lesboista" on oikeasti ihan 100% hetskuja ja kaikki se tyttöjen välinen keimailu on vain leikkiä ja roolin vetämistä.
Olisi kiva nähdä niiden kotivideo sänkykamarista.