Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen paras ystävä vonkaa seksiä minulta, mitä teen

Vierailija
07.11.2022 |

Olen seurutsellut mieheni kanssa kolme vuotta, ja en ole kovin hyvin tutustunut hänen ystäviinsä. Yhdestä ystävästä hän on puhunut paljon, ovat olleet lapsesta asti "kuin veljet". Olimme sitten viime viikonloppuna juhlimassa paikassa, jossa tämä mieheni ystävä oli ja hän alkoi iskeä minua heti kun mieheni silmä välitti. Hän väitti että välillämme on jotain ja nolaannuin pahasti kun ajattelin että hän on tulkinnut ystävällisyyteni flirttinä. Tilanne oli inhottava ja oli vaikea päästä tyypistä eroon. En halua kertoa miehelleni, mutta v-tuttaa että hänen paras ystävänsä on tuollainen sika, joka olisi valmis vehtaamaan oman ystävän puolison kanssa. Olen kuullut että hän vonkaa muutenkin naisia. On siis itsekin naimisissa, eli pettää myös. En haluaisi enää tavata tätä ihmistä, mietin että mitä veruketta voin käyttää, kun varmasti tulee vielä tilanteita, joissa mieheni haluaa että olisimme hänen seurassaan.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on juonesta. Sopineet miehesi kanssa tuon ja haluavat nähdä miten reagoit ja toimit. Vanha temppu.

Vierailija
2/33 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kerrot miehellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt toiselle ja niin huolella ettei kävele kuukauteen.

Vierailija
4/33 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on juonesta. Sopineet miehesi kanssa tuon ja haluavat nähdä miten reagoit ja toimit. Vanha temppu.

Ai onko mieheni ja tämä sika sellaisessa juonessa jossa tämän sian pitää myös pettää omaa vaimoaan? Sen verran rumasti tämä sika minua vonkasi että jos olisi joku juoni niin saisi kyllä omakin mies painua minun elämästäni. Hyvin vaikea olisi kuvitella että ihan kiva puolisoni keksisi juonen jossa minua aggressiivisesti ja ikävästi isketään. En ole tietääkseni minkään psykopaatin uhri parisuhteessani.

Vierailija
5/33 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että kyllä muuten, mutta sulla on ikävä tarttuva tauti.

Tällä selviää myös jos se oli miehesi ja hänen ystävän juoni.

Vierailija
6/33 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä, jotka jostain syystä kuvittelevat olevansa huomattavasti iarempia kuin ystävänsä. Käytös voi olla tuota.

Vierailija
7/33 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*parempia

Vierailija
8/33 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat nyt vaan sitä peppuliinia kiltisti.

Vierailija
9/33 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tietenkään anna, koska nainen on miehensä omaisuutta ja vain naisen omalla miehellä on oikeus rakastella häntä.

Vierailija
10/33 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et kertoisi miehellesi? En ymmärrä, toki kerrot, joko hän nauraa asialle ja sanoo, että sellainen se tyyppi nyt vaan on, tai sitten silmät aukeaa ja hän huomaa, ettei ystävä niin kovin hyvä olekaan. Kumpi vaan, niin jos teillä on vakava ja tärkeä parisuhde, niin toki sen on tärkeämpi kuin miehesi ja sen kaverin suhde, jos siis siitä syystä et tahtoisi kertoa. 

Vierailija
11/33 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi. Miehen reaktio paljastaa paljon miehestä. Tulevaisuuden suunnitelmat sitten sen mukaan.

Vierailija
12/33 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä et kertoisi miehellesi? En ymmärrä, toki kerrot, joko hän nauraa asialle ja sanoo, että sellainen se tyyppi nyt vaan on, tai sitten silmät aukeaa ja hän huomaa, ettei ystävä niin kovin hyvä olekaan. Kumpi vaan, niin jos teillä on vakava ja tärkeä parisuhde, niin toki sen on tärkeämpi kuin miehesi ja sen kaverin suhde, jos siis siitä syystä et tahtoisi kertoa. 

Olemme siis mieheni kanssa jo keski-iässä ja monia suhteita ja elämänkokemuksia on ollut kummallakin tätä ennen. Meillä on hyvä suhde, mutta ajattelen että tämä "kuin veli" on kyllä ollut vuosien mittaan se tuki ja turva joka on pysynyt, kun miehellä on suhteet loppuneet ja minä en ole yhtä tärkeä ainakaan vielä. Rakastan miestäni mutta en ole varma aionko olla hänen kanssaan lopun ikääni, ja tämä sikamies kyllä varmasti olisi ikuinen ystävä. Mieheni olisi varmaan ihan kauhean surullinen jos saisi tietää.

Vierailija
13/33 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän miehesi exät toimivat vastaavassa tilanteessa? Ja saitko miehesi tietää?

Vierailija
14/33 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme siis mieheni kanssa jo keski-iässä ja monia suhteita ja elämänkokemuksia on ollut kummallakin tätä ennen. Meillä on hyvä suhde, mutta ajattelen että tämä "kuin veli" on kyllä ollut vuosien mittaan se tuki ja turva joka on pysynyt, kun miehellä on suhteet loppuneet ja minä en ole yhtä tärkeä ainakaan vielä. Rakastan miestäni mutta en ole varma aionko olla hänen kanssaan lopun ikääni, ja tämä sikamies kyllä varmasti olisi ikuinen ystävä. Mieheni olisi varmaan ihan kauhean surullinen jos saisi tietää.

Ok, sitten ymmärrän hyvin, ettet tahdo kertoa. Ehkä vaan yrität vältellä tilanteita, joissa häntä joudut tapaamaan, ei niitä varmaan niin kovin usein tule, kun ei ole aiemminkaan ollut. Ja kunhan aikaa kuluu, niin ei se tapaaminen ehkä ole niin vaivalloista, ajan myötä tunteet kuitenkin laantuu, ja pystyt olemaan hänelle kohtelias, olematta kuitenkaan turhan ystävällinen. Niin itse teen sellaisten sukulaisten kanssa, joista en syystä tai toisesta pidä, olen viileän ystävällinen ja juhlissa ym. hakeudun muiden seuraan kun olen muutaman sanan vaihtanut. 

Vierailija
15/33 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot vonkaajalle, että anna olla, ei kiinnosta, ja että seuraavan vonkauksen jälkeen kerrot miehellesi ja hänen vaimolleen.

Vierailija
16/33 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille seksiä tai kerro sen vaimolle että se pettää. Minä kertoisin vaimolle se on paras vaihtoehto.

Vierailija
17/33 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa onko se parempi panomies kun miehesi ja jos on niin vaihda miehesi siihen.

Vierailija
18/33 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moneen suhteen päättymiseen tuo tuki ja turva on syyllinen, jos tyypin käytös on tuota.

Vierailija
19/33 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai onko mieheni ja tämä sika sellaisessa juonessa jossa tämän sian pitää myös pettää omaa vaimoaan? Sen verran rumasti tämä sika minua vonkasi että jos olisi joku juoni niin saisi kyllä omakin mies painua minun elämästäni. Hyvin vaikea olisi kuvitella että ihan kiva puolisoni keksisi juonen jossa minua aggressiivisesti ja ikävästi isketään. En ole tietääkseni minkään psykopaatin uhri parisuhteessani.

ehkä olet???

Vierailija
20/33 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanot vonkaajalle, että anna olla, ei kiinnosta, ja että seuraavan vonkauksen jälkeen kerrot miehellesi ja hänen vaimolleen.

Mikäli vonkaaja on narsisti... muuttuu tarina, niin että ap vonkasi ja rehti mies kertoo sen ystävälleen ja vaimolleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä