Pieni perjantaikysely liittyen kumppanin seksihistoriaan.
Jos saisit mahdollisuuden saada käsiisi hänen koko tähänastisen listan kaikesta seksiin liittyvistä tapahtumista (ei edellytä vastavuoroisuutta),
-Haluaisitko lukea?
-Et olisi kiinnostunut/ei vaikuta sun elämään/jokaisella on menneisyys?
-Haluaisit raportin "hinnalla millä hyvänsä" ja voisit vaikka maksaa siitä? Paljonko olisit valmis pulittamaan?
-?
Kommentit (54)
Suhteen aikaset seikkailut ja montako niitä tosiasiassa on ollu kyllä kiinnostas, jostain syystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin haluaisin tietää, ja otankin asiasta selvää ennen mihinkään vakavampaan parisuhteeseen ryhtymistä. Mitään irtosuhteita harrastavaa koko kylän jakorasiaa ei kyllä yksikään itseään kunnioittava mies huolisi puolisokseen.
Miten otat selvää toisen ihmisen seksihistoriasta? Sitä kun ei tiedä muut kuin se ihminen itse. Edes ystävät eivät voi luotettavasti sanoa mitään eikä normaalit ihmiset juoruile ystäviensä seksielämästä.
Miksi puhut muiden miesten puolesta? Onko sinulta pois se, jos joku 'itseään kunnioittava mies' ottaa seksuaalisesti aktiivisen naisen? Sinulla saa tietysti olla periaatteesi ja arvosi, mutta anna muiden elää omaa elämäänsä. Ajat muuttuu.
Nykyään uhrataan monta vanhaa viisautta suvaitsevaisuuden alttarilla, mutta ei se vaistoja muuta miksikään.
Tottakai haluaisin tietää pienintä yksityiskohtaa myöten. Minua kiihottaa vaimon vanhat panot. Haluan naiseni kunnolla kokeneena ja naituna. Teinineitsyet ei minua kiinnostaisi kuin sen neitsyyden menettämisen hetken verran.
Haluaisin tietää ja itse asiassa tiedänkin.
Varmaan suhteen alussa olisi vain vituttanut tietää asioista tarkemmin. Toki joistain seikkailuista tiesinkin suurpiirteisesti. Nyt yli seitsemän vuoden seurustelun jälkeen ja vakaan suhteen ansiosta tieto kiinnostaa tietää toisen aikaisemmista seikkailuista.
Kiitos kuuluu salaa luettuille päiväkirjoille.
Mun miehellä oli hyvin vähän aiheeseen liittyvää historiaa, ja nekin kokemukset oli hyvin sisäsiistiä perusseksiä. Ja kyllä mun mies tietää aikaslailla tarkkaankin mitä olen puuhastellut nuorempana ja edellisissä suhteissa. Häntä tuntuu kiihottavan aihe, ja minusta on mukava kertoilla millaista seksielämää olen viettänyt missäkin elämänvaiheessa. Ja kyllä minä olen tämän parisuhteen aktiivisempi osapuoli. Miehelle riittää hyvin kerranviikossa, kun mulle kerranviikkoon setti on todella vähän, joudun kyllä sooloileen aikaslailla usein, ja tämänkin mieheni tietää
Seksuaalisuus on niin tärkeä osa ihmistä että Tottakai siitä kuuluu olla kiinnostunut. Seurustelin joskus naisen kanssa joka oli nuorempana harrastanut seksiä maksua vastaan. Kävimme näitä asioita läpi ihan hänenkin kannaltaan. Hyväksyin asian ja toisaalta se oli vähän kiihottavaakin. Joskus sängyssä ajattelin että minkähänlaista käsittelyä tämä on saanut.. Kertoi että useimmat asiakkaat olivat hyvin ujoja ja epävarmoja joille piti olla rohkaiseva. Sitten joku joka halusi tuottaa kipua. Näistä oli jäänyt traumat hänelle joka purkaantui itkuna. Mutta puhumalla saatiin ne ohi.
Tottakai halusin tietää ja sain myös tietää.
Suuri ihmetys olisi ollut, jos ei olisi kertonut.
Pahalta se tuntui aluksi, mutta luotto mieheeni kasvoi ja nopeasti se paha olo meni ohi.
En haluaisi miettiä fiktiona, kun fakta on olemassa.
Seksi on kahden ihmisen välinen asia, ei kuulu muille. Eli en halua. Tosin tiedän ukon aiemman vakavamman suhteen tai jotain kun kyse teinirakkaudesta, mutta kuitenkin, tieto lisää tuskaa sopii tähän..
Pelkäättekö että puoliso saa tietääkö, mille vastaantulija hymyilee...
Vierailija kirjoitti:
Pelkäättekö että puoliso saa tietääkö, mille vastaantulija hymyilee...
Mulla kävi kassajonossa niin että kaunis punapää kotirouva oli miehensä ja lasten kanssa ostoksilla. Rouva näki mut ja iloisesti tervehti. Kului 0,4sekuntia kun veti punaiseksi kun tajusi kuka olen. Joskus 10vuotta sitten tuli piiskattua hänet ja muutenkin unohtumatonta kyytiä sai.. Miehensäkin tervehti minua. Kutkuttava tilanne
Onko APlla menneisyys tullut esille ja puoliso haluaa tietää? Kerro täällä se!
Ei kiinnosta. Tiedän, ettei vaimoni ollut neitsyt kun aloimme seurustelemaan, mutta en mitään hänen mahdollisista muista suhteistaan. Enkä haluakaan tietää, paitsi jos hän katsoo sen jostain syystä tarpeelliseksi.
Onneksi tiedän että vaimoni oli neitsyt, kun aloimme seurustelemaan. Hän avoimesti kertoi, ettei nuorena teiniäitinä olisi edes ehtinyt seksiä harrastamaan vaikka olisi halunnut. Olin todella onnellinen kun löysin ujon neitsyen vaimoksi ja sain mukana myös 1- ja 6 -vuotiaat lapset, joita pidän lähes ominani. Olisi tietysti ollut vielä hienompaa, jos molemmat lapset olisivat olleet ihonväriltään vaaleita, mutta kaikkeahan ei tietysti voi vaatia.
Moni hyvä ja rakastava parisuhde perustuu tällaiseen valehteluun :)