Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pieni perjantaikysely liittyen kumppanin seksihistoriaan.

Vierailija
04.08.2017 |

Jos saisit mahdollisuuden saada käsiisi hänen koko tähänastisen listan kaikesta seksiin liittyvistä tapahtumista (ei edellytä vastavuoroisuutta),
-Haluaisitko lukea?
-Et olisi kiinnostunut/ei vaikuta sun elämään/jokaisella on menneisyys?
-Haluaisit raportin "hinnalla millä hyvänsä" ja voisit vaikka maksaa siitä? Paljonko olisit valmis pulittamaan?
-?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta, tiedän koko seksihistorian - kumppanilla on ollut tasan 2 seksipartneria ennen minua, ja pelkkää vaniljaseksiä harrastivat. :) 

Vierailija
22/54 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi. Olen mustasukkaisuuteen taipuvainen, eikä sitä ominaisuutta olisi viisasta ruokkia tuollaisen listan lukemisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää mitä teki silloin kun parisuhdestatuksemme oli kummallekin epäselvä, lisäksi haluaisin tietää jos on ollut miesten kanssa. Naishistoria ennen minua ei kiinnosta.

Vierailija
24/54 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedämme kumpikin toisen historian, sillä olimme toistemme ensimmäiset.

Vierailija
25/54 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan vois vähempää kiinnostaa...

Vierailija
26/54 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Sen sijaan vaimo tietää liikaa mun nuoruusvuosien seikkailuista jo nyt. Siitä maksaisin ettei saa tietää enempää :D

Vierailija
27/54 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta enkä haluaisi tietää. Olen varsin vapaamielinen seksin suhteen kunhan kumpikin on vapaita. Siispä kumppanini tuskin on myöskään mikään siveyden sipuli. Mitä väliä. Seksi on vain osa suhdetta ja ainoastaan se merkitsee, mitä meidän suhteen aikana tapahtuu.

Vierailija
28/54 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä, kiinnostaisi tietää kuinka suuren tapetin siitä nimilistasta saisi seinälle.

Vierailija
29/54 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista luettavaa. Olin aivan varma, että moni epäileväinen haluaisi tietää totuuden, vaikka nyt siihen eroon tarvittavan ns. viimeisen pisaran. ap

Vierailija
30/54 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai haluaisin. Näkisi onko tehnyt horosta vaimon vai ei. Voisi monesta siveyden sipulia esittävästä betamiehen vaimosta paljastua meheviä totuuksia.

Miksi et keskustele aiheesta jos se vaivaa? Miksi olet edes ihmisen kanssa josta ajattelet noin?

En ole enää yhdessä. Ex-vaimo murtui lopulta hienovaraiseen henkiseen prässiin ja tunnusti virheensä. Olin toki aiemmin arvellut jo ettei ole puhtaita jauhoja pussissa.

Vierailija
31/54 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin haluaisin tietää, ja otankin asiasta selvää ennen mihinkään vakavampaan parisuhteeseen ryhtymistä. Mitään irtosuhteita harrastavaa koko kylän jakorasiaa ei kyllä yksikään itseään kunnioittava mies huolisi puolisokseen.

Vierailija
32/54 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kysymys. Mun suhde on alle vuoden vanha ja tiedän että miehellä on monta ollut paljon todella naisia. On myös pettänyt entistä vaimojaan (niitäkin ollut pari) ja harrastanut yhden illan juttuja.

En kuitenkaan halua tietää vanhoista jutuista. Mutta auta armias jos jotain uusia insta tai fb-kavereita ilmestyy...

Vierailija
33/54 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tietää. Vaikka sen miten päin ajattelee järjellä että menneet on menneitä, niin kyllä se silti vähän korventaisi jos toisella olisi kilometrin pituinen lista seksikumppaneita (ja itsellä aika vaatimaton). 

Vierailija
34/54 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä aika paljonkin, ja varmaan on paljon mitä en tiedä. Nämä ei kiinnostaisi mutta tiedän väkisinkin, koska olen yksi niistä "seikkailuista". Ei olisi paikkakunnan vaihto pahitteeksi kun tiedän niin monen näistä ulkonäöltä ja nimeltä.

Vierailija
35/54 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin haluaisin tietää, ja otankin asiasta selvää ennen mihinkään vakavampaan parisuhteeseen ryhtymistä. Mitään irtosuhteita harrastavaa koko kylän jakorasiaa ei kyllä yksikään itseään kunnioittava mies huolisi puolisokseen.

Miten otat selvää toisen ihmisen seksihistoriasta? Sitä kun ei tiedä muut kuin se ihminen itse. Edes ystävät eivät voi luotettavasti sanoa mitään eikä normaalit ihmiset juoruile ystäviensä seksielämästä.

Miksi puhut muiden miesten puolesta? Onko sinulta pois se, jos joku 'itseään kunnioittava mies' ottaa seksuaalisesti aktiivisen naisen? Sinulla saa tietysti olla periaatteesi ja arvosi, mutta anna muiden elää omaa elämäänsä. Ajat muuttuu.

Vierailija
36/54 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mikään normaali tai edes vähän kinky historia. Jos on jotain poikkeuksellista, mikä voisi vaikuttaa omaan juttuun ja sen tulevaisuuteen, niin ne olisi hyvä tietää. Esim. hyväksikäytöt, raiskaus tai pysyvät taudit.

Vierailija
37/54 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan oman kylän miehille annakaan. Reissuilla ne jakamiset tehdään :D

Onhan se miehelle häpeä jos nainen on kokeneempi. Siksi kannattaa kohteliaisuussyistä sanoa aina asiaa kysyttäessä, että kumppaneita on ollut alle 5 ja antaa miehen "opettaa" sänkypuuhissa.

Vierailija
38/54 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan oman kylän miehille annakaan. Reissuilla ne jakamiset tehdään :D

Onhan se miehelle häpeä jos nainen on kokeneempi. Siksi kannattaa kohteliaisuussyistä sanoa aina asiaa kysyttäessä, että kumppaneita on ollut alle 5 ja antaa miehen "opettaa" sänkypuuhissa.

Tämän takia ei voi enää sitoutua naisiin, kaikki tämmöisiä.

Vierailija
39/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tietää. Kaikesta päätellen ei ole tehnyt paljoa ennen minua. Oli niin huono ja arka sängyssä alkuun. Kuulemma yksi kumppani oli ollut ennen minua. Ajan myötä on oppinut vaikka mitä temppuja ja tullut kokeilunhaluisemmaksi. Nykyisin seksi on mahtavaa!

Vierailija
40/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lukea. Olenhan utelias ihminen.

Mutta pärjään ja rakastan hyvin ilmankin. Aika sama se minulle on millainen historia löytyy. Historia kertoo paljon ihmisestä - myös seksihistoria ja toki suhteessa toisen seksuaalisuus on ensiarvoisen tärkeä - mutta pidän monenmoisista ihmisistä.