Pieni perjantaikysely liittyen kumppanin seksihistoriaan.
Jos saisit mahdollisuuden saada käsiisi hänen koko tähänastisen listan kaikesta seksiin liittyvistä tapahtumista (ei edellytä vastavuoroisuutta),
-Haluaisitko lukea?
-Et olisi kiinnostunut/ei vaikuta sun elämään/jokaisella on menneisyys?
-Haluaisit raportin "hinnalla millä hyvänsä" ja voisit vaikka maksaa siitä? Paljonko olisit valmis pulittamaan?
-?
Kommentit (54)
Ihan sama, tiedän mitä siellä on niin ei väliä.
Aihe on sivuutettu tapailun alkutaipaleella ettei kumpaakaan kiinnosta.
No tiedän kyllä jotain juttuja hänen seikkailuistaan, mutta hyvin olisin pärjännyt ilman niitä tietojakin.
Syy miksi tiedän, on se että ennen kuin rupesimme seurustelemaan niin pyörimme samassa porukassa ja joskus jutut menivät seksiin.
Eikö kiinnosta edes siinä tapauksessa, jos takana on pettämisiä/epäilyjä, että valehteleeko? Monilla on esim. liitto siinä vaiheessa, että "jos kerran vielä, niin en anna enää anteeksi"...
Miski aihe sinkua kiinnostaa? Oletko mustis vai kiihotutko?
Vierailija kirjoitti:
Miski aihe sinkua kiinnostaa? Oletko mustis vai kiihotutko?
Katsos kun aihe vapaa :D Huvikseni kyselen, kun täällä on aika mustasukkaista porukkaa aika ajoin. Mulla on todella pitkä parisuhde takana, enkä ole sinkkuna edes koskaan pitempiä aikoja ollut. Vai tarkoititko sinkua? Pettämisiä yms. ei myöskään liity elämääni.
Miski aiheen pitäisi kiihottaa?
Alkaa olla 30v aikaa noista tapahtumista, joten en nyt tiedä, mitä sillä tiedolla tekisin enää tässä vaiheessa. Ei kyllä kiinnostanut silloin melkein 30v sittenkään..
Mielestäni normaali ihminen ei ole kiinnostunut puolisonsa entisestä seksielämästä.
Yleensä ne on ne pirun mustasukkaset tyypit jotka tenttaavat kaiken mahdollisen ja sitten suutututaan kun kuullaan se totuus.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kiinnosta edes siinä tapauksessa, jos takana on pettämisiä/epäilyjä, että valehteleeko? Monilla on esim. liitto siinä vaiheessa, että "jos kerran vielä, niin en anna enää anteeksi"...
Minulle mies on itse kertonut pettämisestänsä vanhassa suhteessa. Suhteen tilassa oli ennen sitä monia muita ongelmia, mikä ei tietenkään oikeuta tekoa. Sanoo ettei enää ikinä petä vaan eroaa ensin.
Luotan mieheeni.
Monelle voisi tulla yllätyksenä sen ihanan "mun miehen" tapapettäminen. Jännää, että täällä usein raivotaan puhelimen tutkimisesta yms. mutta kukaan ei halua oikeasti tilaisuuden tullen tietää totuutta:)
Ei kiinnosta pätkän vertaa. Hänellä on ollut kumppaneita ennen mua, mutta niin on ollut mullakin. Case closed.
Voisin lukea, ihan uteliaisuuttani, ei sieltä varmaan mitään yllätyksiä löydy... asiasta on ollut juttua vuosikausia sitten, ei kovin yksityiskohtaisesti.
En todellakaan halua tietää, enkä myöskään kertoa omista kokemuksista. Tiedän miesystäväni pitkäaikaisen ex kumppanin ja hän tietää minun entisen ja se siitä.
Tottakai haluaisin. Näkisi onko tehnyt horosta vaimon vai ei. Voisi monesta siveyden sipulia esittävästä betamiehen vaimosta paljastua meheviä totuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Monelle voisi tulla yllätyksenä sen ihanan "mun miehen" tapapettäminen. Jännää, että täällä usein raivotaan puhelimen tutkimisesta yms. mutta kukaan ei halua oikeasti tilaisuuden tullen tietää totuutta:)
Normaalit suhteet perustuvat luottamukseen ja niin kauan kuin minulla ei ole syytä epäillä miestäni niin ei ole tarvetta saada tietää näitä "totuuksia".
Jos jossain vaiheessa antaisi syyn epäillä pettämisestä, niin silloin kyllä nostaisin kissan pöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle mies on itse kertonut pettämisestänsä vanhassa suhteessa. Suhteen tilassa oli ennen sitä monia muita ongelmia, mikä ei tietenkään oikeuta tekoa. Sanoo ettei enää ikinä petä vaan eroaa ensin.
Luotan mieheeni.
Lisätään vielä ennen kuin joku tulee naiiviksi sanomaan että koska pettämisestä on puhuttu tietää mies että minä en sitä tule antamaan anteeksi eli jos sen tekee niin silloin voi olettaa hän on pitänyt meidän suhdetta jo kuolleena.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai haluaisin. Näkisi onko tehnyt horosta vaimon vai ei. Voisi monesta siveyden sipulia esittävästä betamiehen vaimosta paljastua meheviä totuuksia.
Miksi et keskustele aiheesta jos se vaivaa? Miksi olet edes ihmisen kanssa josta ajattelet noin?
Oma kumppanini on pettänyt ja yhdessä vaiheessa näytti siltä kuin hän olisi tapaillut kolmatta pyörää. Olen luonteeltani mustis mutta voin sanoa, että ei kiinnosta. Jos jotain vakavaa sattuu, uskon saavani tietää siitä muutenkin.
Ei voisi kyllä vähempää kiinnostaa, eikä kyllä kenenkään muunkaan.