Miten te muut naiset saatte siemennesteen ulos sisältänne?
Tämä on ihan oikea ongelma, ja toivon asiallisia vinkkejä. Käyn seksin jälkeen suihkussa, mutta se ei tunnu auttavan. Siemenneste ei tule ulos :D . Se siis jää sisälleni vaikka seison ja kävelen ym, ja valuu sitten pitkin päivää ulos, siis vaikkapa vasta parin tunnin päästä. Koen sen epähygieeniseksi. Onko muilla vastaavaa? Mitä teen että saan sen ulos? Tavallisella suihkulla en ole onnistunut suihkuttamaan itseäni siten että ongelma hoituisi, vaan aina jää sisälle jotain vaikka yrittäisin siis alapäänikin suihkuttaa huolella. Mies kommentoi minulle aiheesta kun kysyin häneltä neuvoa, että hänen eksillään siemenneste kuulemma vain valui heti ulos ja ongelmaa ei ollut.
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Ainahan voi istua miehen naamalle ja antaa hänen nuolla omat sotkunsa pois.
Osaako ne imaista kaikki pois pohjalta asti? Se olisi kyllä kätevää.
Mitenköhän toiset miehet hoitaa anuksensa putsauksen ?
Oma ukko panee heti perään niin lähtee rakastajan mällit pois. Oma ukko laskee sitten mahalle ja pyyhkii pois.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän toiset miehet hoitaa anuksensa putsauksen ?
Ei siellä ole ongelmaa jos sulkijalihas toimii. Pillussa sellaista ei ole joten mälli valuu ulos miten sattuu.
Otan anustapin pois ja istun pytylle!
Paskannan kunnolla kyllä ne ulos tulee.
M 56v.
Vierailija kirjoitti:
Siemennesteimurilla.
Joo, sellainen pieni, paristoilla käyvä.
Kannattaa kokeilla.
Naisystävä antaa minun laskea spermat sisälleen, enkä missään tapauksessa haluaisi vetää kalua pillusta ulos juuri ennen siemensyöksyä. Minusta se on osa nautintoa, kun lauetessaan saa työntyä naisystävän sisään niin syvälle kuin pystyy ja laskea sitten sisälle koko lastin. Senkään jälkeen en pidä kiirettä ulos vetämisessä, vaan valuttelen rauhassa viimeiseen pisaraan asti. Naisystäväkin kiihottuu ja nauttii siitä, kun lasken spermat hänen sisälleen. Hän haluaisi, että sisällä olisi aina jonkin verran spermaa. Uloshan ne tietysti valuvat, ja pikkarit voi mennä vaihtoon useammankin kerran päivässä. Miten on muut naiset, kiihottaako teitä se, että mies laukeaa teidän sisälle?
Mitä jos sitä ei laittaisi sinne edes? Ongelma olisi poissa ennenkuin on edes ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle suosittelen pikkuhousun suojia.
Mulla ei tule mitään ulos jos spermat on sisälle laukaistu niin sisällä ne myös pysyy. Ehkä pari tipallista voi tulla ulos, mutta ei muuta. Eli tämä vaihtelee tosi paljon naisilla.
Ei sieltä enempää tule, kuin sinne on pantu.
Suihkuta aina, Ei jää siten haisemaan.
Ongelma on ilmeisesti hormonaalista ehkäisyä käyttävillä, sillä luomuna mentäessä miehellä on a) pakko olla kumi b) pitää turauttaa sperma muualle kuin vaginaan. Ei kai tuossa sitten muu auta kuin odotella että tulee luonnollisesti ulos ja laittaa vaikka jonkun suojan pikkareihin.
Sen verran on jo ikää että on tullu nähtyä nekin ajat kun mitään bideitä tai suihkuja ei ainakaan meillä ollut. Sauna kerran viikossa lauantaisin. Vaimon kanssa naitiin monesti useamman kerran viikossa ja aina laskin spermat sisälle. Ei niitä siinä vaiheessa pesty mitenkään vaan muhivat pillussa saunapäivään asti. Kyllähän monesti kun ruvettiin touhuamaan ja vaimo riisu pöksyt ja levitti haaransa niin kyllä sieltä aikamoiset tuoksut ilmoille pölähti. Se oli sitä aikaa eikä siinä ollut mitään erikoista. Kyllä vaimokin tykkäsi ja kiihottui siitä kun laskin spermalastin sisälle. Ei koskaan valitellut että on jotenkin epä hykieenistä.
Tämä ei ole ollut ongelma meillä. Ejakulaation jälkeen mies jää usein hetkeksi makaamaan päälleni, eli ollaan edelleen sisäkkäin. Sitten kun hän vetää kalunsa ulos, niin siinä samalla valahtaa ulos märkää nestettä lakanoille. Jään makaamaan kunnes puoliso tuo minulle pari talouspaperia, joilla pyyhin alapääni. Lisäksi käyn yleensä wc:ssa pissalla yhdynnän jälkeen, minkä yhteydessä myös valuu tavaraa ulos. Pyyhin tavalliseen tapaan. Jos on kyseesä on iltaseksi, niin nukun alasti tai ilmavissa pyjamashortsessa. Eli lakanoihin tai pyjamaan valuu siemennestettä. Aika vähän tosin valuu mitään niin kauan kun olen pitkäkseni. Aamulla alushousut jalkaan tavalliseen tapaan. Aamupäivän aikana saattaa ilmaantua vaalea kostea laikku alushousuihin. Jos häiritsee, niin vaihdan puhtaat alushousut. Yleensä ei häiritse, että alushousuissa näkyy pieni muisto edellisillasta.
Eli vastaukseni aloittajan kysymykseen: pyyhi talouspaperilla, käy pissalla, vaihda alushousut.
Ei ole ongelma, jos sitä ei ongelmana koe. Emätin on itsepuhdistuva elin, joten sieltä vähitellen valuu ulos sekä kuollut solukko, kuukautisveri ja siemenneste, mutta se vie aikaa. Nykyinen hygieenisyyden vaatimus vain asettaa joillekin paineita, että näin pitäisi käydä nopeasti.
Pojan vaimo käytti tamponia myös yhdynnän jälkeen, joten sitä saattoi vaihtaa ajoittain, eikä mitään valunut vähitellen. Jos ei pidä tamponista, sitten pikkuhousunsuojia. Varhaisihmisnaiset ja vielä Afrikan varhaiskantaisimmat nykyäänkin, eivät edes kuukautisten aikana säätele valumista millään tavalla, joten istuinalunenkin sotkeutuu tavalla, joka tuntuu kulttuuri-ihmisestä kauhealta. Mies
ei oo. korkkarit kattoo tai jalat seinälle. dinne se luonto ne o tarkoittanu miks luonnonvastaista tekisit
Vierailija kirjoitti:
Naisystävä antaa minun laskea spermat sisälleen, enkä missään tapauksessa haluaisi vetää kalua pillusta ulos juuri ennen siemensyöksyä. Minusta se on osa nautintoa, kun lauetessaan saa työntyä naisystävän sisään niin syvälle kuin pystyy ja laskea sitten sisälle koko lastin. Senkään jälkeen en pidä kiirettä ulos vetämisessä, vaan valuttelen rauhassa viimeiseen pisaraan asti. Naisystäväkin kiihottuu ja nauttii siitä, kun lasken spermat hänen sisälleen. Hän haluaisi, että sisällä olisi aina jonkin verran spermaa. Uloshan ne tietysti valuvat, ja pikkarit voi mennä vaihtoon useammankin kerran päivässä. Miten on muut naiset, kiihottaako teitä se, että mies laukeaa teidän sisälle?
Sama juttu vaimoni kanssa. Hän on aina halunnut spermani pillun perille asti, eli kullini viimeistä milliä myöten sisään ja sinne. Siellä myös pidetty vähän aikaa fiilistellen. Vaikka itseltä tullut aina runsaasti spermaa niin vaimon pillu ei valu eikä hän ole koskaan kommentoinut valumisesta tai sperman määrästä mitään muuta, kuin että sotkee kaikki paikat kun tulee niin paljon. Ottanut myös mielellään suihin viimeistä pisaraa myöten.
Naiseni valuttelee rakastajansa tai minun lastit suuhuni, minun kuuluu niellä ne ja sitten nielen naiseni pissat lopuksi. Joskus rangaistuksena on täytynyt juoda myös rakastajansa pissat.
Mulla on sellainen työ, että joudun olemaan aika lähellä ihmisiä. En siis halua töissä haista millekään, en spermallekaan. Jos me miehen kanssa rakastellaan ja mulla on työpäivä edessäpäin, niin en anna miehen laskea spermoja mun sisälle. Mulla on silloin allani iso pyyhe ja kun mies laukeaa, niin hän vetää kalunsa ulos mun sisältä ja laskee spermat pyyhkeen päälle. Sitten ei muuta kun pyyhe pesukoneeseen. Mies on oppinut aika taitavaksi ja osaa vetää kalunsa ulos oikealla hetkellä niin, että spermaa ei tule mun sisälle ja kuitenkin hän nauttii laukeamisesta täysillä. Viikonloppuisin tai jos muuten mulla ei ole töihin menoa edessä, niin mies saa kyllä laskea ihan vapaasti mun sisälle. Ja kyllä se tuntuu kiihottavalta mustakin.
Yleensä, kun pääsen kotiin, käsken mieheni nuoleman minut puhtaaksi.