Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut naiset saatte siemennesteen ulos sisältänne?

Vierailija
03.08.2017 |

Tämä on ihan oikea ongelma, ja toivon asiallisia vinkkejä. Käyn seksin jälkeen suihkussa, mutta se ei tunnu auttavan. Siemenneste ei tule ulos :D . Se siis jää sisälleni vaikka seison ja kävelen ym, ja valuu sitten pitkin päivää ulos, siis vaikkapa vasta parin tunnin päästä. Koen sen epähygieeniseksi. Onko muilla vastaavaa? Mitä teen että saan sen ulos? Tavallisella suihkulla en ole onnistunut suihkuttamaan itseäni siten että ongelma hoituisi, vaan aina jää sisälle jotain vaikka yrittäisin siis alapäänikin suihkuttaa huolella. Mies kommentoi minulle aiheesta kun kysyin häneltä neuvoa, että hänen eksillään siemenneste kuulemma vain valui heti ulos ja ongelmaa ei ollut.

Kommentit (202)

Vierailija
161/202 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti nauti "täysillä" taitaa vain olla ainut vaihtoehto ,että saa pimppaa viikolla. Kyllä te jotkut alistatte miehiänne ihme neiteilyyn.. Ei ihme ,että nykyiset äijät ovat ns. soijapoika ja feminiinisiä pikkupoikia.

Sekä ihme neiteilyä ,että viikolla ei saa laskea sisälle, kun se haisee ja teen työtä...heheheh ja huh--huh.

Saako kakalla käydä viikolla vai säästättekö senkin viikonloppuun :=)

Ei saatana mitä silkkisukka apinoita ihmiset nykyään..

Vierailija
162/202 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä edellisen kommentoijan kanssa. Kyllä siinä on emäntä erehtynyt pahemman kerran jos kuvittelee, että mies nauttii täysillä vaikka ei laskekaan sisälle. Kyllä meilläkin on emäntä palveluammatissa, mutta ei minun ole tarvinnu vielä koskaan spermojani pyyhkeelle laskea. Sinne olen ne laskenut minne ne kuuluukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/202 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiso päälläsi, ap.

Vierailija
164/202 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä edellisen kommentoijan kanssa. Kyllä siinä on emäntä erehtynyt pahemman kerran jos kuvittelee, että mies nauttii täysillä vaikka ei laskekaan sisälle. Kyllä meilläkin on emäntä palveluammatissa, mutta ei minun ole tarvinnu vielä koskaan spermojani pyyhkeelle laskea. Sinne olen ne laskenut minne ne kuuluukin.

Eiköhän tuon aikaisemman kommentoijan mies tiedä itse paremmin, mistä hän nauttii täysillä, kuin sinä täysin ulkopuolisena, kun et ole sen miehen kanssa edes puhunut.

Vierailija
165/202 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaise asia esim nielemällä.kondomilla tahi persseksillä lopuksi

Vierailija
166/202 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ehkä joidenkin pohdiskella hieman yhdyntää evoluution valossa. Aikojen alusta saakka sen tarkoituksena on ollut lisääntyminen. Eli kun mies ja nainen ovat kiimassa, niin mies haluaa työntää kalunsa naisen sisälle ja laskea sinne siemenensä. Ja vastaavasti nainen haluaa sen kalun sisälleen. Ihan samanlaisia ja yhtä eläimellisiä ne vietit ja himot on tänä päivänäkin. Nainen nauttii kun saa kalua, ja mies kiihottuu ja nauttii siitä kun saa laskea spermansa naisen sisälle. Miehenä tiedän kyllä mistä puhun. Kyllä nautinto jää laukeamisessa pahasti vajaaksi, jos pitää siemenet johonkin pyyhkeelle roiskaista.

Vierailija
167/202 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko niin että meillä vaimo on keksinyt miten tää ongelma ulkoistetaan. Kun naidaan niin vaimo tykkää olla päällä ja laukeaa siinä asennossa melko nopeastikin. Kun ollaan molemmat lauettu niin vaimo yleensä jää vielä vähäksi aikaa minun päälle ja kalu on vielä hänen sisällä. Ehkä ei pimppi ole sitä kaikkein kireintä mallia kun kaikki spermat ja muutkin nesteet tuntuu valuvan sieltä saman tien minun alavatsan päälle ja palleille. Meillä se on siis vaimo joka tuo minulle pyyhkeen sen jälkeen kun on oltu yhdynnässä. Tuosta kireydestä vielä en tiedä onko sekään hyvä jos on oikein kireä. Vaimolla tosiaan hieman väljempi mutta kyllä se tosi hyvältä tuntuu kun vaimo on kunnolla kiihottunut ja märkä.

Vierailija
168/202 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi ehkä joidenkin pohdiskella hieman yhdyntää evoluution valossa. Aikojen alusta saakka sen tarkoituksena on ollut lisääntyminen. Eli kun mies ja nainen ovat kiimassa, niin mies haluaa työntää kalunsa naisen sisälle ja laskea sinne siemenensä. Ja vastaavasti nainen haluaa sen kalun sisälleen. Ihan samanlaisia ja yhtä eläimellisiä ne vietit ja himot on tänä päivänäkin. Nainen nauttii kun saa kalua, ja mies kiihottuu ja nauttii siitä kun saa laskea spermansa naisen sisälle. Miehenä tiedän kyllä mistä puhun. Kyllä nautinto jää laukeamisessa pahasti vajaaksi, jos pitää siemenet johonkin pyyhkeelle roiskaista.

Kyllä sä olet ihan täysillä nauttinu vaimosi Jelly Jortikka perseessäsi ja ruiskunut mällit lakanoille.

Vierailija
169/202 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankaa pyllykoloon.

Vierailija
170/202 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä pyllistän kohti seinän tapetteja ja revittelen kaksin käsin persposkia ja pieraisen ruskeat spermat seinään kiinni.

N30

Vierailija
171/202 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesu pullo harjalla ja mäntysuovalla tuottaa toivotun tuloksen.

Vierailija
172/202 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhin pahimmat pois ja annan loppujen olla. Ne sitten valuu sieltä pois pitkin päivää myös siellä töissä, mutta ei sitä muut huomaa. Kuitenkin ymmärtää vähän tyhmempikin, että perheellinen nainen on varmaan joskus seksiä harrastanut.

Vierailija
173/202 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä naisiakin on tietysti monenlaisia ja ihan hyvä niin. Ainakin mä rakastan mun miestä niin paljon, että haluan hänen nauttivan yhdynnästä maksimaalisesti. Siihen kuuluu sekin, että hän saa aina laskea spermansa mun sisälle. Ja mä myös haluan, että hän tekee niin. Yhdyntä on niin ihanaa kun pääsee niin lähelle toista eikä välissä ole mitään kumia. Kyllä mullakin sitä spermaa valuu pikkareihin vielä pitkän aikaa yhdynnän jälkeen, mutta ei se mua ole haitannut. Saa vähän tuoksahtaakin mun omaan nenään, kun muut ei sitä kumminkaan haista. 

Vierailija
174/202 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ne pitäis sieltä pois edes saada? Minä laitan vaan pikkuhousunsuojan pikkareihin,  valuu siihen mikä valuu 

N24

Vierailija
175/202 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluunhan se kuuluu ja sieltä imeytyy osaksi naista. Spermassa on vaikka mitä ravinteita.

Vierailija
176/202 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihkutan vettä vaginan sisälle niin että vettä tulee voimalla, muuten minullakin valuu pitkin päivää. Ei kuulemma kannattaisi kuitenkaan näin tehdä mutta ei ole mulle vaihtoehto kulkea sperma valuen koko päivää hyi

Tuota noin... :D . Miten saat sen veden menemään sinne sisälle? Minä en saa vaikka miten yrittäisin. Ap.

Pillupuhelin tiukasti suuaukolle ja kaasu pohjaan. Varmasti menee.

Vierailija
177/202 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen tervaa teidän miehillä tulee? Itsellä pysyy sisällä just sen aikaa että nopeasti menen suihkuun ja kyykkään pesemään. Myöhemmin ei valu enää mitään. Ja ei, en ole löysä.

Sun miehellä ei ole enää siittiöitä siinä nesteessä.

Vierailija
178/202 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hoitelen vaimon ja lähden sitten olohuoneeseen talouspaperin kanssa katsomaan Baywatchia.

Vierailija
179/202 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku rätti, johon spermat. Ihan turha niitä on aina sisälle laskea; on vain turhanpäiväistä sotkemista.

Vierailija
180/202 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperman koostumus tekee hyvää pillulle. Se voitelee ja siitä imeytyy onnellisuushormonia vaginaan.