Määräilevä vaimo.
Päättää kaiken mitä tehdään ja minne mennään ,lisäksi tietää kaikesta kaiken. Aamen
Kommentit (16)
Tykkäätkö?
Moni mies haluaa olla se, jonka puolesta asiat päätetään, ja saa itse olla vähän niin kuin lepolomalla. Jos sinä et, kannattaa varmaan puhua asiasta.
Olin tuollainen täydellinen vaimo kunnes uuvuin niin pahasti että ukko suuttui ja lähti. Onneksi lähtikin.
Tuommonen näinen etsii puolisokseen lapasen, joka ei osaa panna vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se ukko ottaa itse sen lapasen paikan kun ei osaa mieskään olla. Oma vika yhtä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vaimollasi on munaton puoliso!
Usein vielä marisevat kun ei saa olla mies talossa. On vaikea olla sitä hänen puolestaankaan.
Miksi annat määräillä? Sopiiko se sinulle kuitenkin, vaikka salaa? Ovatko omat ideasi niin tyhmiä, että etukäteen tiedät vaimon ideoiden olevan parempia? Joku syyhän tuohon tilanteeseen on oltava, herranjestas.
Vierailija kirjoitti:
- Parempi ettei mitään sauna- ja muita joutavointeja harrastakaan!
Vierailija kirjoitti:
Normi naaras,pysy kaukana.
Normi naaras, tartu tiukasti hanuriin!
Mulla " oli" vaihdoin ei määräilevään ja hermo lepää,usko pois niitäkin on .
Laita nyt ruotuun tuollainen päälepäsmäri.
Syystä tai toisesta epätasapainossa olevat roolit.
Oletteko aloittaneet seurustelun jo lapsina eli 15 - 16 -kesäisinä, ettekä ole siitä aikuistuneet? Suoraan äidin ja isän huolenpidosta ja mallista leikkimään omaa koti -leikkiä?
Oletko pohdiskelevaa tyyppiä ja puolisosi pyörremyrsky " nyt tänne kaikki ja heti"?
Ettekö ole joutuneet opiskelemaan ihan normaalia neuvottelua vai tuleeko siitä aina toisen järjestämä draama? Ja viisaampana "annat periksi"?
Jotkut hallitsevat määräämällä, kiukuttelemalla, huutamalla, esittämällä milloin mitäkin kohtausta, tai "sairastumalla".
Jotkut hallitsevat hiljaisuudella, takanapäin sabotoimalla ja panettelemalla, kiusaamalla, passiivisuudella ja lapsellisuuksilla.
Jos mikään näistä ei ole teidän mallinne, istukaa pöydän ääreen ja sanokaa toisillenne, mitkä kaksi asiaa haluatte suhteessanne ehdottomasti muuttuvan. Ja seuraavana päivänä pohditte, miten se muutos tehdään.
Turhautuneen kynnysmaton aloitus. Olet itse omalla tahdottomuudellasi päästänyt tilanteen noin pahaksi.
Kuulostaa ihanalta. 💞