Onko täällä muita jolle ottaa koville Linkin Parkin Chester Benningtonin kuolema?
Olo on hyvin epätodellinen. Linkin parkin kappaleet koskettaa niin omaa elämää ja nyt näin :(
Tuntuu, että omat jo haudatut asiat nousee pintaan..
JA joo olen aikuinen, tähän vaan sattuu niin paljon ikäviä juttuja jo ennen tätä.,
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kuuntelin teini-iässä paljon Linkin Parkia ja se oli silloin henkireikä. Tuli kyllä niin puskista tuo Chesterin kuolema, että oma maailma pysähtyi hetkeksi. Onneksi minulle lapseni on niin suuri syy elää, että en halua jättää häntä äidittömäksi.
Törkeää Chesterin syyllistämistä. Ihan kuin Chester ei olisi nähnyt omia lapsiaan syynä elää. Et voi tietää asioista teon takana. Sitä paitsi tiedetään Benningtonilla olleen erittäin raskaita kokemuksia elämässään. Tapaukseen liittyy varmasti mielenterveyskin. Joka tapauksessa rakentanut ja turvannut omilleen polun ja selvinnyt tähän asti. Miksi kuvitella olevansa parempikin ihminen, kun et häntä tunne tai hänen elämästään tiedä?
Täh :D Ei todellakaan ollut tarkoitus syyllistää ketään, kunhan totesin lapseni olevan minulle se syy, miksi jaksan elää. En syyllistä ketään sellaista, jolle ei ole. Tiedän kyllä Chesterin historian, kun olen bändiä 15 vuotta kuunnellut, kiitos vain vaivannäöstäsi.
Selvästi syyllistät: "Onneksi minulle lapseni on niin suuri syy elää, että en halua jättää häntä äidittömäksi. "
Ja ei, et tiedä. Olit sitten kuunnellut perustamisvuodesta tai et. Et tiedä Chesterin koko historiaa, minäkään en tiedä, hänen ystävänsä ja perheensä voivat väittää tietävänsä, vaikka hän ilmeisesti on asioita sisällään pitänytkin, mutta loppujen lopuksi Chester itse vain tietää sen... Se, että media tai jokin muu lähde kertoo asioita Chesterin elämästä, ei ole vielä lähellekään koko totuutta.
Voi jeesus mitä pilkunnu**intaa.
En koskaan kiinnostunut Linkin Parkin musiikista, mutta heidän tietyt biisinsä kuuluvat ehdottomasti "tietyn aikakauden soundtrackille". Niitä kuullessaan palaa jonnekin kauas lähihistoriaan.
Minusta Linkin Parkin kappaleet ovat suoraan sanottuna kauheaa paskaa! Ne kuulostavat ihan siltä, kuin niistä puuttuisi täysin joku oleellinen soitin, basso? Kaikki vielä kuulostavat samalta.
En edes tiedä bändin jäsenten nimiä.
MInkälistä musiikia tämö lineking parking soitti?
Vierailija kirjoitti:
En koskaan kiinnostunut Linkin Parkin musiikista, mutta heidän tietyt biisinsä kuuluvat ehdottomasti "tietyn aikakauden soundtrackille". Niitä kuullessaan palaa jonnekin kauas lähihistoriaan.
Biisit nyt ovat vielä siedettävän rajamailla, mutta en ole tajunnut pomppubändien lavaesiintymistä eli lavalla pomppimista. Pomppumetallille tyypillistä onkin, että siinä on metallia lähinnä sähkökitaran käyttö ja koko genren nimityskin tulee naurettavasta lavaesiintymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Pomppumetallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pomppumetallia.
Eli siis kevyenpuoleista angstirokin ja räpin sekoitusta, jossa sanoitukset ovat sitä, että kaikki on paskaa ja masentavaa ja vielä enemmän se oli sitä lapsuudessa. Lavaesiintymisen on taas sitä, että pompitaan tasajalkaa ihan vitun ahdistunut ilme naamalla.
Ei napannut yhtään toisin kuin Cheekin kuolema. Se oli kova paikka, mutta hiljalleen päästään yli siitä.
Mulla ottaa koville, vaikka en koskaan ole oikeastaan kuunnellut bändiä. Se oli kuitenkin pinnalla silloin kun olin yläasteella ja tuli heti kaikumaan päähän ne lyriikat "I tried so hard and got so far..." Jotenkin olen myös surullinen, jos Chester oli surullinen siitä, että Linkin Park peakkasi silloin 2000-luvun vaihteessa, sen nousun jälkeen ei ole ollut sillä tavalla suosittu ja vaikka faneja onkin paljon, niin bändi on ollut myös ihan kauhean haukkumisen kohde ja "vitsi", enemmän kuin moni muu yhtye.
Vierailija kirjoitti:
niin bändi on ollut myös ihan kauhean haukkumisen kohde ja "vitsi", enemmän kuin moni muu yhtye.
Eiköhän se johdu siitä, että ovat muuta mitä esittävät olevansa. Olisivat emo ihan rehellisesti kerran ovat emo.
No minä olen jo 44 äiti-ihminen, ja itku pääsi kun kuulin, Linkin park on ollut musiikkinsa puolesta elämässäni vuosia.
Viimeksi eilen kuuntelin lenkillä Leave out all the rest, kyyneleet silmissä. Kyllä sieltä tuotannosta muutakin kuin angstia löytyy.
Rip Chester ❤️
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sieltä tuotannosta muutakin kuin angstia löytyy.
No ei kyllä löydy.
Kai se on vaan niin, että vihaajat vihaa ja puhuu p****a kun ei muuhun pysty!
Linkin parkilla on upeita kappaleita ja olivat kyllä ihan loppuun asti suosittu bändi. Itse en usko, että jatkavat uuden solistin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kai se on vaan niin, että vihaajat vihaa ja puhuu p****a kun ei muuhun pysty!
Linkin parkilla on upeita kappaleita ja olivat kyllä ihan loppuun asti suosittu bändi. Itse en usko, että jatkavat uuden solistin kanssa.
Point proven, teiniemo.
Kuka onkaan seuraava, aika kauheita juttuja.
Mikä yhteiskunnassamme on vikana? Mikä ihmisillä on ongelmana? Hyvä, jos voit katsoa maailmaa noin yksinkertaistettuna, mutta ei se siitä sellaista tee.