Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion jättää vaimon ja pienen vauvan. Ihastuin toiseen naiseen.

Vierailija
02.08.2017 |

Kyseessä työpaikkaihastus, johon loppujen lopuksi rakastuin. Ongelmana vaan on, että meillä on vauva vaimoni kanssa ja koen syyllisyyttä asiasta. Siksi pidän matalaa profiilia vielä. Ajattelin kertoa, kun tulee hyvä hetki.Mitä mieltä? Tietenkin olen lapseni elämässä, koska hän on minulle tärkeintä.

Kommentit (195)

Vierailija
41/195 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä työkaverilla ja minulla on sellainen yhteys, mitä meillä ei ole ollut.Hän on minua 10vuotta nuorempi. Meillä on samanlaiset elämänhaaveet ym. Hän on fiksu, mukava , todella kaunis sekä hänen seurassaan on helppoa olla.

Vierailija
42/195 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö koe yhtään pahaa omatuntoa vaimosi jättämisestä yksin lapsen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/195 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla provo. Kukaan todellinen mies ei tee noin.

Ei ole. Minkä sille voi, jos rakastuu?

Kyllä sille voi. Pitkässä parisuhteessa tulee ihastumisia, mutta niiden ei pidä antaa kasvaa sen suuremmaksi. Nyt se on hankalampaa, mutta voit vielä olla mies ja koteloida tunteesi sitä toista naista kohtaan.

Been there, done that.

Vierailija
44/195 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut naiseen ja hänkin on minuun. Vaimon kanssa menee ihan OK, mutta ei ole enää niin vahvaa rakkautta.

Oot sä tosissasi? Oletko koskaan kuulkut alkuhuuman laantumisesta? Siis eihän kellään ole suurta tunteiden vuoristorataa pitkissä suhteissa ha on ihan normaalia, että etenkin vauvavuoden aikana parisuhteen "hekuma" ainakin väliaikaisesti laantuu. Älä nyt hyvä mies jätä vaimoasi ja lastasi tässä vaiheessa. Odota nyt ainakin siihen asti, kun lapsi on vähän isompi. Sitten voit tarkistella uudestaan tunteitasi ja suhteenne toimivuutta.

Mä jotenkin ymmärrän vauvavuodenkin erot siinä tapauksessa, jos suhteessa on suuria konflikteja ja rakkaus täysin sammunut, mutta sun tapauksessa kuulostaa siltä, että parisuhteenne on ihan tavalliseen tapaan vain arkipäivystynyt. On myös sinun vastuullasi ylläpitää ja huolehtia suhteestasi vaimosi kanssa. Ei se parisuhde pysy tyydyttävänä itsestään, etenkään pitkällä aikavälillä.

Mä olen itse vauvan äiti ja meilläkin on pitkä parisuhde mieheni kanssa. Ja kyllä se niin on, että ei tässä mitään intohimon huippuaikoja eletä, kun on univelkaa, rahahuolia, stressiä ja miehellä työuupumusta, mutta me rakastamme toisiamme ja tuemme toisiamme selvitäksemme tästä. Olemme keskustelleet, että vielä tulee sekin aika, kun voimme keskittyä paremmin toisiimme. Nyt pyrimme huomioimaan toisemne tässä arjessa ja yritämme jaksaa huolehtia, että meillä olisi edes suht säännöllisesti myös romantiikkaa. On siis eniten meidän asenteesta nyt kiinni, että parisuhteemme pysyy yllä tällä hetkellä.

Rakkaus ei ole enää niin vahvaa, kuten jo sanoin. En tahdo jatkaa liittoa.

AP.

No en mäkään koe mitään vahvaa rakkautta tällä hetkellä ja joskus kun pinna kiristyy erinäisistä syistä, niin sekin on käynyt mielessä, että olisiko parempi jatkaa ilman kumppania, mutta koska elämme poikkeustilanteessa, jossa meitä koetellaan, niin olen päättänyt jatkaa liittoamme. Mä olen aika varma, että lähes jokainen väsynyt pienen lapsen vanhempi on kokenut kyllästymistä liittoonsa ja miettinyt joinain heikkoina hetkinä eroakin.

Ja erityinen koettelemus on, jos on mennyt vielä ihastumaan johonkin ulkopuoliseen. Mä ihan vakavissani ohjeistan sua lykkäämään noita sun erohaaveita ja unohtamaan ihastuksesi ja yrittämään vielä nykyistä parisuhdetta, jos asiat eivät ole tuon huonommalla tolalla. Se sama arki koittaa kuitenkin vielä myös sun nykyisen ihastuksen kanssa ja ikävänä plussana olisi siihen vielä erosta kärsivä lapsi. Kun lapsesi on vielä vasta vauva, niin riski on melkoinen, että suhteesi häneen jää vajaaksi, jos nyt päätät lähteä. Vauvaa ei voi hoitaa vuoroviikkosysteemillä ja hän jää herkästi kokonaan toiselle vanhemmalle. Tässä tapauksessa näyttäisi olevan äidille, koska itse puhut vauvan jättämisestä otsikossasi.

Vierailija
45/195 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla provo. Kukaan todellinen mies ei tee noin.

Ei ole. Minkä sille voi, jos rakastuu?

Kyllä sille voi. Pitkässä parisuhteessa tulee ihastumisia, mutta niiden ei pidä antaa kasvaa sen suuremmaksi. Nyt se on hankalampaa, mutta voit vielä olla mies ja koteloida tunteesi sitä toista naista kohtaan.

Been there, done that.

Mutta minä ole rakastunut en enää ihastunut. En aio koteloida tunteitani, Valitan..

Vierailija
46/195 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekä te ymmärrä. Olen RAKASTUNUT enkä ihastunut. Noinko vaikeaa on tajuta luettua tekstiä vai? Vai ettekä kiusallakaan halua ymmärtää. Sanoin, että on muuttunut rakkaudeksi.

Vierailija
47/195 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ HANKI VAUVOJA,KASVA AIKUISEKSI::OTA VASTUU TEOISTASI!OLET HENKISESTI NOLLA!

Vierailija
48/195 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat on kateellisia, kun mies on rakastunut nuoreen naiseen ja on hyvässä tikissä ;) hääähää..

Vierailija
49/195 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekä te ymmärrä. Olen RAKASTUNUT enkä ihastunut. Noinko vaikeaa on tajuta luettua tekstiä vai? Vai ettekä kiusallakaan halua ymmärtää. Sanoin, että on muuttunut rakkaudeksi.

Minusta ihastumisessa ja rakastumisessa ei ole juuri eroa. Rakastaminen on eri asia kuin rakastuminen. Kyllä sun puheet vaan kuulostaa siltä, että olet vielä niin huumassa, ettet ajattele järkevästi. Totta kai se ihana uusi ihastus houkuttaa uusine kujeineen, kun muistaa sen nykyisen arjen jo tutun vanhan puolison kanssa, jonka kanssa sitä tylsää arkea pyörittää. Kyllähän se seksi ja jopa suutelukin on ihan eri tavalla tunneladattu uudessa suhteessa kuin vanhassa. Uuden kanssa tulevaisuus näkyy vielä haaveena ja vaikuttaa siksi jotenkin hienommalta kuin nykyinen. Harkitse nyt vielä, edes pienen lapsesi takia. Jos tuo tunne ei vaan väisty ja rakkaus sammuu kokonaan puolisoosi, niin sitten eroa. Mutta muuten sun täytyy vaan oppia tottumaan siihen, että elämä on täynnä kiusauksia ja houkutuksia ja kaikkeen ei vain pidä langeta. Koska menemällä aina kaikkien päähänpistojen mukaan johtaa todennäköisesti siihen, että tuletkin vain onnettomammaksi.

Vierailija
50/195 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä työpaikkaihastus, johon loppujen lopuksi rakastuin. Ongelmana vaan on, että meillä on vauva vaimoni kanssa ja koen syyllisyyttä asiasta. Siksi pidän matalaa profiilia vielä. Ajattelin kertoa, kun tulee hyvä hetki.Mitä mieltä? Tietenkin olen lapseni elämässä, koska hän on minulle tärkeintä.

Luuletko että uusi ihastus kestää kovin kauaa? Olet lapsellinen. Vaimosta ja lapšesta on nyt huolehdittava, lähes kaikki ongelmat voi selvittää,mutta useimmat eivät halua.

Onneasi et tuolla tavalla löydä

Www.parempiavioliitto.fi

Vierailija
51/195 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihastumisessa ja rakastumisessa ei ole juuri eroa. Rakastaminen on eri asia kuin rakastuminen. Kyllä sun puheet vaan kuulostaa siltä, että olet vielä niin huumassa, ettet ajattele järkevästi. Totta kai se ihana uusi ihastus houkuttaa uusine kujeineen, kun muistaa sen nykyisen arjen jo tutun vanhan puolison kanssa, jonka kanssa sitä tylsää arkea pyörittää. Kyllähän se seksi ja jopa suutelukin on ihan eri tavalla tunneladattu uudessa suhteessa kuin vanhassa. Uuden kanssa tulevaisuus näkyy vielä haaveena ja vaikuttaa siksi jotenkin hienommalta kuin nykyinen. Harkitse nyt vielä, edes pienen lapsesi takia. Jos tuo tunne ei vaan väisty ja rakkaus sammuu kokonaan puolisoosi, niin sitten eroa. Mutta muuten sun täytyy vaan oppia tottumaan siihen, että elämä on täynnä kiusauksia ja houkutuksia ja kaikkeen ei vain pidä langeta. Koska menemällä aina kaikkien päähänpistojen mukaan johtaa todennäköisesti siihen, että tuletkin vain onnettomammaksi.

Lähdin pois kotoa. Vaimo raivoaa siellä ja vannottelee, että haluaa minut takaisin , ei aio enää mennä..otan nyt omaa aikaa..

Vierailija
52/195 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että uusi ihastus kestää kovin kauaa? Olet lapsellinen. Vaimosta ja lapšesta on nyt huolehdittava, lähes kaikki ongelmat voi selvittää,mutta useimmat eivät halua.

Www.parempiavioliitto.fi

Tulee tai ei. Vaimon luokse en palaa.

Vierailija
53/195 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuit tai et, se on väärin eikä se tule kestämään. Lisäksi taas yksi mies pilaa yhden lapsen elämän.

Vaikka olisit yhteydessä, se on aivan eri asia. Sitten hankitaan monen akan kanssa lisää lapsia. Hyi olkoon. Onneksi omani on uskovainen eikä tuollainen.

Vierailija
54/195 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Www.parempiavioliitto.fi

Joo justiinsa, mieti millasta mallia olet itse parisuhteesta ja avioliitosta saanut? Noin kevyestikö ne asiat hoidetaan???!!!!!!!

Vierailija
55/195 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita avioliittosi kuntoon. Mihin sitouduitkaan avioon astuessasi?

Vierailija
56/195 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Www.parempiavioliitto.fi

Joo justiinsa, mieti millasta mallia olet itse parisuhteesta ja avioliitosta saanut? Noin kevyestikö ne asiat hoidetaan???!!!!!!!

Keskusteltiin ihan asiallisesti ja sanoin, että tarvitsen omaa aikaa.

Vierailija
57/195 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita avioliittosi kuntoon. Mihin sitouduitkaan avioon astuessasi?

Fakta nyt on vaan se, että vaikka te kuinka täällä huudatte, niin olen 90% varma, etten enää palaa kotia vauva-arkeen enkä liittoon vaimoni kanssa.

Jokainen tekee kuten itsedtö hyvältä tuntuu. Minä en voi jäädä liittoon pelkän lapsen takia. Ei lapsi voi määrätö minun liittoani. Aikuisellakin on oikeus onneen.

JS kuten sanoin, niin olen aina lapsen elämäsdä.

Vierailija
58/195 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuuntele sydämesi ääntä" :'D kyllä se sydän parisuhteessakin sanoo milloin mitäkin. Sinuna odottaisin 4-6kk ja katsoisin mitä sydän sanoo

Eipä siinä paljon sydäntä ehdi kuunnella kun kyrpä huutaa, mennään, mennään.

Vierailija
59/195 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava sika olet.

Vierailija
60/195 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Www.parempiavioliitto.fi

Keskusteltiin ihan asiallisesti ja sanoin, että tarvitsen omaa aikaa.

Apua, kuolen nauruun, pienen vauvan isä tarvitsee OMAA AIKAA! Käy viemässä roskis ja hengitä sisään ulos, siinä sulle sitä. Ei tarvitse ottaa vauvaa mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän