Aion jättää vaimon ja pienen vauvan. Ihastuin toiseen naiseen.
Kyseessä työpaikkaihastus, johon loppujen lopuksi rakastuin. Ongelmana vaan on, että meillä on vauva vaimoni kanssa ja koen syyllisyyttä asiasta. Siksi pidän matalaa profiilia vielä. Ajattelin kertoa, kun tulee hyvä hetki.Mitä mieltä? Tietenkin olen lapseni elämässä, koska hän on minulle tärkeintä.
Kommentit (195)
Onnittelut vaimollesi, että pääsee kusipäästä eroon!
Komppaan vaan siksi,koska luultavast olet onneton jos jatkat liittosi vaimosi kanssa,koska olet ihan rakastunut tuohon toisen naiseen.Parempi tässä vaiheessa,kun 10v. päästä.Vanhempien parisuhde on lapsen oikea koti eli miten se sujuu niin se luo sen kodin.
No, minusta olet aika höppänä, ihastuksia tulee ja menee, eikä niiden takia perhettä rikota, jos asiat kotona ovat muuten kunnossa. Arki on edessä myös ihastuksen kanssa, sinun tapauksessasi myös ero ja elatusmaksut olettaen, ettet ole kiinnostunut lähi-isyydestä. Vaimollasi ei liene menetettävää.
Jaa. Kannattaisikohan sinun perustaa blogi.
No ei kuulosta siltä, että vauvasi olisi sulle tärkeintä, kun harkitset perheenne rikkomista vauvavuotena ja vielä jonkun ihastuksen takia.
Olet rakastunut. Seuraa sydämesi ääntä.
Hyvä pöytä kestää pa(i)non. Öljyllä tai ilman.
Rakasta.
Ajattele ensin itseäsi. Sano itsellesi: Minä. Minä ansaitsen sitä mitä mieli tekee.
Minä. Rakkaus. Perse. Sydän.
Hyvä päätös. Itsekin heitin exän ja koliikki-vauvan ulos ja uusi nainen vaihdossa sisään. En ole katunut.
Onneksi joudut sentään maksamaan elareita. =)
Kuka tekee lapsen vaikka tietää ettei rakasta naistaan? Et käy ihan täysillä. Olet oikea aarre jollekin.. Mitä jos joku nainen sanois noin. Vähän vastuuta omista teoista nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kiltistä jännäksi. Olet sankari.
Kerro ap, miten tässä onnistuit?
Onko se työkaveri susta kiinnostunut?
Potkisin tuollaisia miettivän oitis pihalle ja lapselle sulla olis seuraavan kerran asiaa hänen täysi ikäistyttyä. Lapsi ei tarvitse noin tasapainotonta vanhempaa.
Pakko olla provo. Kukaan todellinen mies ei tee noin.
Tee niinkuin sydämesi sanoo. Miksi jäisit suhteeseen vain lapsen takia?
Olen rakastunut naiseen ja hänkin on minuun. Vaimon kanssa menee ihan OK, mutta ei ole enää niin vahvaa rakkautta.
Mene mieluummin terapiaan.