Mietin taas rintaimplantteja
Pitäskö suurennuttaa mää "pikkutytön" tissit😣Kärsinyt jo vuosikausia...Lapsia ei enää tule,ikä lähentelee 40😲😰
Kommentit (7)
Parahin Ap, ota ne jos oikeasti ne noin kovasti tahdot. Minullakin on pienet ja kolme kertaa imetystä varmisti myös sen, että ne ovat pienet ja lörpöt. Ja silti pidän niistä. Saisivat olla kauniimmat ja isommat, mutta mitä sitten. Elämässäni on muutakin kuin rinnat, mutta ymmärrän täysin jos haluat silikonit ottaa. Minä olen jonossa alapään korjaukseen, osittain ihan toiminnallista vikaa ja pieni osa ihan esteettistä "vikaa".
Kummallista. Toiset syövät kroppansa pilalle ja toiset murehtivat rintojensa tai alapäänsä ulkonäköä.
Itse olen ottanut 4v sitten ja olen tästä pyörästä erittäin tyytyväinen. Minua harmitti kun mitkään vaatteet ei istunut ollenkaan eikä ollut jäljellä imetyksestä kuin löysät nännit. Muuten olenkin kokoa 36 että aivan eri paria oli muun kropan kanssa. Ikinä en vaihtaisi kyllä pois! En ole kovinkaan ulkonäkö keskeinen mutta nämä ilahduttavat minua.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ottanut 4v sitten ja olen tästä pyörästä erittäin tyytyväinen. Minua harmitti kun mitkään vaatteet ei istunut ollenkaan eikä ollut jäljellä imetyksestä kuin löysät nännit. Muuten olenkin kokoa 36 että aivan eri paria oli muun kropan kanssa. Ikinä en vaihtaisi kyllä pois! En ole kovinkaan ulkonäkö keskeinen mutta nämä ilahduttavat minua.
Kiitos taas autocorrect. Päätöksestä olen erittäin tyytyväinen enkä ole ulkonäkökeskeinen. 70v nännit olivat minusta hirvittävät nuoressa kropassa. Myös nuo suonikohjut saavat lähteä. Haluan näyttää vanhalta kun olen vanha, en parinkympin paremmalla puolella.
Kannattaa myös miettiä miksi huutelee aasialaisesta parturista ohikulkeville miehille häirintöjä, planttien ohella.
Minä en ottaisi. Mulla on ikää 50 ja nyt tässä iässä mahdollisimman pienet olisivat parhaat. Iho ei siedä tavallisia liivejä kuten aiemmin. Ilmankaan ei voi olla, koska rintojen alapuolinen iho ei kestä kosteaa hautumista. Onneksi rintani ovat normaalikokoiset, joten tilanne on sentään siedettävä. Isorintaisena olisi vaikeaa.
Liittäisin kuvan jos kehtaisi/osaisi 😳