Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi en laihdu?

01.08.2017 |

Turhauttaa, sattuu kokoajan kaikkialle ja ylipäätänsä fyysisesti kokoajan tosi kehno olo. Olen aina ollut hieman alipainoinen, mutta raskaaksi tultuani jouduin makoilemaan yli puolet koko raskausajasta sairaslomalla, ja paino nousi melkein 20 kiloa. Ja näköjään tullut jäädäkseen. :( Lapsi on nyt 8kk, ja painan tismalleen saman verran kun synnäriltä lähitessäni. Syön säännöllisin väliajoin ja monipuolista, terveellistä ruokaa (ravitsemusterapeutin antamat ohjeet) ja jo pelkästään ruokavaliolla pitäisi saada jo vähän painoa karistettua, mut ei niin ei. Liikun suunnilleen pari tuntia päivässä reipasta kävelyä, ja kotona sitten häärään vauvan kanssa leikeissä ja kyykin ja hyppelen enkä oikeastaan päivässä istuskele juuri ollenkaan, tämmönen huima pari tuntia illasta kun ehtii levähtää ja sitten unille. Imetänkin edelleen, muut imettävät kuihtuu silmissä toisin kun minä.. Missähän vika? Olen välillä kiinnittänyt kaloreihin huomiota, en todellakaan syö liikaa? Enkä myöskään liian vähää. Voiko toi imetys sitten tosissaan pitää kilot noin kovaa kiinni? Vai voisko taustalla olla jotain muuta? Ennen raskautta mulla alkoi epämääräiset niveloireet ja raajojen säryt, mutta niihin ei löytynyt mitään syytä..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaatko tarkemmin ruokavaliotasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä