Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sampo Kaulasen rouva romautti kyselemättä lentokoneessa penkin selkänojan

Vierailija
01.08.2017 |

...takamatkustajan syliin - vieläpä kahvitarjoilun aikana - ja nönnöttää sitten oikein kuvan kera FB:ssä, miten lapsiperheitä kohdellaan väärin ja lentomatkustajat on sitten epäajattelevaisia.

Kommentit (261)

Vierailija
201/261 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Penkkiä saa kallistaa koko lennon ajan niin halutessaan, poislukien nousu, lasku ja ruokailut.

Siinähän itkette.

Näinhän se menee. Tietysti on kohteliasta varoittaa jotenkin  takanaistujaa, ettei kaada kahvia tai riko läppäriä.

Jos kysyt kohteliaasti, että saanko laskea selkänojaa ja takanasi istuva sanoo, että ei niin mitäs sitten teet? Rymäytät penkkisi alas "kohteliaasti"? Miksi lentokone on täynnä "minä, minä" -ihmisiä? Ovatko nämä ihmiset niitä samoja, jotka pysäköivät "pysäköinti kielletty" -kyltin kohdalle tai polttavat tupakkaa "tupakointi kielletty" -kyltin edessä? Yhtä itsekkäitä, piittaamattomia kus'päitä ovat ainaskin!

En ymmärrä logiikkaa. Selkänojan laskeminen ei ole kyltein tai säännöin kielletty.

Ai pitääkö kaikki kieltää säännöin ja kyltein? Etkö osaa muuten toimia oikein ja ajatella muitakin ihmisiä?

Osaan toki, mutta ennemmin ajattelen vaimoani ja lastani nukkumalla edes muutaman tunnin pitkällä lennolla. Se kun on hiukan vaarallista hypätä San Franciscossa vuokra-auton rattiin nolla tuntia nukkuneena.

49 alapeukkua? AV-mammojen mukaan lapsiperhe on tärkeämpi kuin heidän matkustusmukavuutensa lentokoneessa, joissa 90 % laskee selkänojan pitkillä lennoilla. Hyvin te vedätte...

Keksitty lapsiperhe ja San Fransiscon -matka ovat ainakin vähemmän tärkeät. 

Kerropas mistä voit oikeasti tietää, ettei sillä takana istuvalla ole jotain vieläkin tärkeämpää kuin kaahata ympäriinsä? Kyllä ihmiset osaakin sitten olla itsekkäitä ja ajattelemattomia!

Se ei kuulu enää minulle. Minulla on tuolloin selkeä syy kallistaa oma selkänojani, enkä todellakaan tee sitä ilkeyttäni. Kallistan selkänojani pitkillä lennoilla nukkuessani niin kauan kunnes lentoyhtiöt kieltävät sen.

No sullehan ei selvästikään merkitse mikään muu kuin oma napa, on tullut huomattua tässä keskustelussa...Toivottavasti lennoilla taaksesi sattuu ihminen, joka käyttää oikeuttaan oikoa jalkojaan, jumpata ja käydä vessassa. Usein. Oletko aina muuten näin itsekäs vai vain pelkästään lentäessäsi?

Okei, eli se TAKANA istuva on se, jolla on OIKEUS oikoa jalkojaan ja jumpata? Eli hänen pitäisi olla se maailman napa? Olen 184 cm pitkä mies, eikä minulla ole ollut koskaan ongelmia sulloa jalkojani edessä istuvan penkin alle suoriksi. Tiedätkö miksi? En ole idiootti, joka pitäisi polviaan 90 asteen kulmassa ja itkisi maailman epäreiluutta lentoemännille. :D

Ei, sä oot se idiootti, joka ei liikuttele jalkojansa ja saa veritulpan! onneks kaikki ei oo yhtä tyhmii kuin sä! ohis

Käytän lentosukkia ja otan 100 mg Primaspania ennen pitkiä lentoja. Väittelet nyt paljon matkustavan kanssa, et kerran vuodessa Turkkiin lentävän. :D

Taitaa loppua "lennot" lyhyeen kun et tajua edes jalkojasi jumpata :D

Yhtäkkiä keksit sitten Primaspanin ottamiset ja lentosukat. Yhtä keksittyjä kuin San Fransiscon reissut :D

Hahaha, joo tuollainenhan tietenkin keksitään 😄 Totta helvetissä jaloittelen ja venyttelen lennon aikana esim vessataukojen yhteydessä. Tarvitseeko siitä mainita erikseen? Sama kuin kertoisi hengittävänsä ja juovansa vettä lennolla 😂

Kummaa kun sinä saat tehdä noin ja se takana istuva ei saa. Idiootti!

Miksi ihmeessä ei muka saisi? Samalla tavalla se minun edessäni istuva kippaa sen selkänojansa. Saa olla todella lihava jos tuo estää vessareissut.

Tyhmyystasosta päätellen herra Kaulaska on tullut ketjuun puolustelemaan kultzipuppeliaan.

Jatka vain unelmointia Sän Fränsiskosta Diili-Sampsa :D

😅😁😜😅

Vierailija
202/261 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tissuttelen yleensä koko lennon ajan (jos kyse 2-5 h lennosta), joten pöytä on aina auki ja juomat sekä naposteltavat siinä. Ei ole ikinä ollut ongelmia sen suhteen, että joku vajakki olis reväyttänyt istuimen extempore makuuasentoon. Onneksi!

Onhan se nyt todella itsekästä tämmösessä sillipurkissa alkaa kääntelee sitä istuinta yhtään alaspäin. Jokainen näkee, ettei sitä tilaa ole muutenkaan juur yhtään ylimääräistä. http://2.bp.blogspot.com/-J1Cels-ArY0/T8lEjWd5WbI/AAAAAAAALrY/TtiGf1bqt…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/261 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki kaksimetriset av-mammat ihan vapaasti laittamaan palautetta Finnairille ja muille lentoyhtiöille, että penkin kallistaminen tulee selkeästi kieltää! Tehkää ihmeessä kansalais-aloite ja adressi asiasta!

Aivan varmasti saatte muutoksen aikaan , jopa maailman mittakaavassa! Tsemppiä tavoitteeseenne!

Kyllä tämä vääryys pitää nyt saada loppumaan! Ehdottomasti! Jaxuja taisteluun!

Vierailija
204/261 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen reissuhommia ja asun ulkomailla. Penkin kallistaminen kysymättä on äärettömän moukkamaista.

Hah hah, matkustan paljon enkä ole koskaan nähnyt tilannetta, jossa edessä istuva kysyy takana olevalta, että voiko penkin kallistaa. Siis oman penkin, jossa se oma peffa on. Idiootti tuollaista kysyy.  Takana istuvalla on oma tilansa. Syömisen ajaksi nostan luonnollisesti penkin kuten kuuluukin. Mutta muuten en kysy lupaa mitä omalle penkilleni saan tehdä.  

Vierailija
205/261 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki kaksimetriset av-mammat ihan vapaasti laittamaan palautetta Finnairille ja muille lentoyhtiöille, että penkin kallistaminen tulee selkeästi kieltää! Tehkää ihmeessä kansalais-aloite ja adressi asiasta!

Aivan varmasti saatte muutoksen aikaan , jopa maailman mittakaavassa! Tsemppiä tavoitteeseenne!

Kyllä tämä vääryys pitää nyt saada loppumaan! Ehdottomasti! Jaxuja taisteluun!

Aamusta iltaan palstalla makaava palstamamma räksyttää ja uhoaa netissä, siihen se sitten jääkin.

Ja taas ensi talvena mennään tuulipuku kahisten Teneriffalle halvimmalla mahdollisella keinolla.

Vierailija
206/261 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Penkkiä saa kallistaa koko lennon ajan niin halutessaan, poislukien nousu, lasku ja ruokailut.

Siinähän itkette.

Alankin jatkossa katsomaan jos takanaolija on laskenut penkin, lasken omanikin ihan kiusaksi. Huomenna olisi seuraava mahdollisuus.

Mitäköhän haittaa siitä sitten on? Kun istuu omaa selkänojaansa vasten, ei edessäolevasta penkistä ole mitään vaivaa laskettu tai ei, joten kallistele vapaasti vaan.

Vierailija
207/261 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutiskommenttien mukaan ihmiset ovat kaupanrouvan kanssa kyllä täysin eri mieltä.

Vierailija
208/261 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 kirjoitti:

Mieheni (191cm) edessä ollut matkustaja ei saanut penkkiään laskettua tarpeeksi taakse nukkumista varten, koska mieheni kuulemma "potki penkkiä". Edessä oleva matkustaja valitti siitä lentoemolle, huokaili kovasti, kun penkkiä ei saa taakse ja että eikö mieheni pitäisi olla exit-rivillä, koska oli pitkäjalkainen ja häiritsi muita matkustajia. Voi jössös sen edellä istujan ilmettä, kun lentoemo pahoitteli _miehelleni_ ja tarjosi meille koneesta tyhjää comfort-rivistöä. Eipä tullut mieleen silloin "käyttää

No ei teille itsellenne tullut sitten mieleen kysellä vapaita penkkejä jo lennon alussa? Näin kaikilla olis lento mennyt hyvin.  

Vierailija
209/261 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän itkette.

Alankin jatkossa katsomaan jos takanaolija on laskenut penkin, lasken omanikin ihan kiusaksi. Huomenna olisi seuraava mahdollisuus.

Mitäköhän haittaa siitä sitten on? Kun istuu omaa selkänojaansa vasten, ei edessäolevasta penkistä ole mitään vaivaa laskettu tai ei, joten kallistele vapaasti vaan.

Juuri näin. Miten ihmeellä ihmiset täällä kärsivät mannertenväliset lennot pystyasennossa istuen? Kyseessä on 8-13 tunnin lennot. En todellakaan käki tuollaista tuntimäärää kuin työtuolissa istuen, vaan kallistan tuolini ja otan kunnon unet. Enkä kysele takana olevalta että saako penkin kallistaa, että saan nukuttua. Mitä pelleilyä tämä on, että minä määräisin edellä istuvan ihmisen istuma-asennon? Höh ja pyh. Avatkaa suunne ja kysykää  vapaita paikkoja lentoemänniltä, jos penkin kääntö ärsyttää. Miten selkänojan kääntäminen edes vie polvilta tilaa? Miten korkealla jonkun polvet ovat? Eikö sinne polville nimenomaan juuri tule lisää tilaa ja naaman edessä tila vähenee? Autossa siirretään penkkiä eteenpäin jos takana oleva ei mahdu polviensa kanssa istumaan. Selkänojan säätö ei asiaan vaikuta. Lentokoneessa tämä penkin siirto eteenpäin kun ei onnistu.

Vierailija
210/261 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessa voi ihan hyvin nukkua penkki pystyssäkin. Tietenkin se ei ole niin mukavaa kun että se penkki olisi alhaalla, mutta itse ajattelen myös muita matkustajia ja pidän penkin ylhäällä.

Vierailija
211/261 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte muuten olla varmoja että jos yksikään mun edessä oleva alkaa sitä penkkiä laskemaan niin alan rytkyttämään sitä hullun lailla ja teen edessä olevan matkasta mahdollisimman epämukavan.

Vierailija
212/261 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edessä oleva laskee penkkinsä minun naamalleni niin oksennan hänen päälleen.

Vierailija
213/261 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova on palstamammojen uho. Oksennellaan, riehutaan ja räitään penkinkallistajan päälle.

Oletteko oikeasti noin  mielenvikaisia?

Vierailija
214/261 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs me kaulaskat!

Vierailija
215/261 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitte muuten olla varmoja että jos yksikään mun edessä oleva alkaa sitä penkkiä laskemaan niin alan rytkyttämään sitä hullun lailla ja teen edessä olevan matkasta mahdollisimman epämukavan.

On parempi että kaltaisesi juntit matkustavat jatkossakin ulkomaille niillä s-boonus-tarjouksilla Eckeröllä Tallinnaan. Vaikutat mt-potilaalta.

Vierailija
216/261 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos edessä oleva laskee penkkinsä minun naamalleni niin oksennan hänen päälleen.

Miten penkki kallistetaan naamalle ?  Uhoa vähän kovemmin ja uhkaa paskantaa penkinkallistajan päälle.

Pelle.

Vierailija
217/261 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää penkin kallistajat itse sinne business luokkaan

Vierailija
218/261 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa on käydä Teneriffalla?

Vierailija
219/261 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, ei se mitään römäyttäny kun takana istuva mykkä pässi työnsi kavioillaan vastaan. Se on totta, että tarjoilun aikana ei saisi kallistaa penkkiä lainkaan, mutta kyllä muutoin saa, eikä siinä ole takana istuvalla nokan koputtamista. Ja jos onkin, niin asiansa voi esittää ihan ystävällisesti, kuten ihminen ihmiselle. 

Mutta tyhmät miehet uskaltavat uhitella vain naisille ja lapsille. Tuokin äijä ois istunu kiltisti tassut munilla, jos penkkiä olisi kallistanut joku iso ja pelottava äijä. 

Vierailija
220/261 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää penkin kallistajat itse sinne business luokkaan

Miksi menisin? Niin kauan kuin lentoyhtiöt eivät penkinkallistusta kiellä, ei sinulla ole asiaan mitään nokan koputtamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi