Sampo Kaulasen rouva romautti kyselemättä lentokoneessa penkin selkänojan
...takamatkustajan syliin - vieläpä kahvitarjoilun aikana - ja nönnöttää sitten oikein kuvan kera FB:ssä, miten lapsiperheitä kohdellaan väärin ja lentomatkustajat on sitten epäajattelevaisia.
Kommentit (261)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova on palstamammojen uho. Oksennellaan, riehutaan ja räitään penkinkallistajan päälle.
Oletteko oikeasti noin mielenvikaisia?
Tosiasiassa ainoa mitä uskaltavat tehdä on av:lle valittaminen.
taitaa olla miehiä täynnä tämäkin keskustelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova on palstamammojen uho. Oksennellaan, riehutaan ja räitään penkinkallistajan päälle.
Oletteko oikeasti noin mielenvikaisia?
taitaa olla miehiä täynnä tämäkin keskustelu
Niin, palstan naisethan tosiaan keskustelevat aina niin ylevästi ja puhuvat vain mukavista asioista.
Kissavideoista, sateenkaarista, kukkakedoista, yksisarvisista ja kaikesta muusta ihanasta ja ainoastaan positiiviseen sävyyn. Kyllä kaikki paha palstalla on vain ja ainoastaan miesten kirjoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Lentokoneessa voi ihan hyvin nukkua penkki pystyssäkin. Tietenkin se ei ole niin mukavaa kun että se penkki olisi alhaalla, mutta itse ajattelen myös muita matkustajia ja pidän penkin ylhäällä.
Itse en pysty nukkumaan pystyasennossa, mutta kiva jos sinä pystyt. Älä siis oleta, että kaikki kykenevät samaan kuin sinä. Ja lienee selvää, että myös kallistan penkkiäni, että pystyn nukkumaan. Takana istuva ei määrittele sitä kykenenkö nukkumaan vai en. Jos penkissäni on selkänojan säätömahdollisuus, katson että minulla on oikeus sitä myös käyttää. Jos takana olevaa tämä haittaa suunnattomasti, niin hän voi pyytää uutta paikkaa koneessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos edessä oleva laskee penkkinsä minun naamalleni niin oksennan hänen päälleen.
Mitäköhän sinulle määrätty holhooja sanoisi tuohon?
Vierailija kirjoitti:
Mulla Bangkok -Helsinki -lennolla edessä oleva vanha rouva henkilö veti miehensä kanssa tuolit makuuasentoon.huomautimme asiasta sillä mieheni on 191cm pitkä joten alkoi olla aika tukalat paikat. Rouvan mies tajusi laittaa tuolin ylös mutta rouva sanoi että hänellä on kyllä oikeus laittaa tuoli tälleen. Tässä kyse ei ole siitä etteikö tuolia saisi laittaa, mut tosiaan olisi kohteliasta kysyä ja huomata myös kanssamatkustajat eikä aina katsella sitä omaa napaansa. 😠
Ehkä se oli joku nevehööd-julkkis, jolla on pahasti rehottava yliminä.
lentelijä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentokoneessa voi ihan hyvin nukkua penkki pystyssäkin. Tietenkin se ei ole niin mukavaa kun että se penkki olisi alhaalla, mutta itse ajattelen myös muita matkustajia ja pidän penkin ylhäällä.
Itse en pysty nukkumaan pystyasennossa, mutta kiva jos sinä pystyt. Älä siis oleta, että kaikki kykenevät samaan kuin sinä. Ja lienee selvää, että myös kallistan penkkiäni, että pystyn nukkumaan. Takana istuva ei määrittele sitä kykenenkö nukkumaan vai en. Jos penkissäni on selkänojan säätömahdollisuus, katson että minulla on oikeus sitä myös käyttää. Jos takana olevaa tämä haittaa suunnattomasti, niin hän voi pyytää uutta paikkaa koneessa.
Olen aika varma, että nukut paremmin pystyasennossa, sillä jos kallistat penkkiäsi minä en ala varomaan liikkeitäni joten saatan välillä rymistellä sinun penkkiäsi.
Jos minä olen maksanut klliin lipun, minä teen istuimellani mitä haluan. Av-mamma voi mennä bussilla, jos ahdistaa.
Onko nämä penkinpotkijat ja -rymistelijät oikeasti jotain kehitysvammaisia?
lentelijä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen on väsynyt, hän kyllä pystyy vallan mainiosti nukkumaan lentokoneen tuolin ollessa normiasennossa. Jos edessä istuva on nukkuvinaan aikana, jolloin koneessa ei ole yölevon aika, lentoemännälle ei tarvitse muuta kuin sanoa kohteliaasti, että anteeksi mutta en pysty tekemään töitäni kun edessä istuvan penkki on alhaalla, niin se penkki kyllä nousee ylös.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa on käydä Teneriffalla?
Se kato kuvittelee olevansa parempi, ei wt-ainesta. Näitä pällejä riittää. Hän tekee vaan karabian matkoja ja lemmenlomia, ex tempore pariisiin miehensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää penkin kallistajat itse sinne business luokkaan
Miksi menisin? Niin kauan kuin lentoyhtiöt eivät penkinkallistusta kiellä, ei sinulla ole asiaan mitään nokan koputtamista.
Niin näyttää siltä että osa porukasta on sitä mieltä että penkkiä saa kallistella niin kuin lystää (totta) ja osa on sitä mieltä että käytös on moukkamaista. Mielipiteitä saa olla, muistakaa vaan että teitä on varoitettu vastatoimista., koska v1tutuksen haluaa moni purkaa. Avenge 7 fold
Saa sitä bussissakin istua vaikka paska housuissa Turkuun asti. En tiedä onko kukaan kokeillut paskomista Mallorcalle. Sitten ainakin nojailija saisi vähän hajuja. Aina saa jos on oikeus.
minun penkilleni ei muut istu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen reissuhommia ja asun ulkomailla. Penkin kallistaminen kysymättä on äärettömän moukkamaista.
Hah hah, matkustan paljon enkä ole koskaan nähnyt tilannetta, jossa edessä istuva kysyy takana olevalta, että voiko penkin kallistaa. Siis oman penkin, jossa se oma peffa on. Idiootti tuollaista kysyy. Takana istuvalla on oma tilansa. Syömisen ajaksi nostan luonnollisesti penkin kuten kuuluukin. Mutta muuten en kysy lupaa mitä omalle penkilleni saan tehdä.
Ja ellet yhtään katso sinne taaksesi, mistä sinä tiedät, onko se toinen jo syönyt tai että hänellä ei ole juomia pöydällä? Eli tarkoitat, että kun sinä olet syönyt, rämäytät tuolisi alas piittaamatta siitä, miten toisen juomat ja ruuat lentelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen reissuhommia ja asun ulkomailla. Penkin kallistaminen kysymättä on äärettömän moukkamaista.
Hah hah, matkustan paljon enkä ole koskaan nähnyt tilannetta, jossa edessä istuva kysyy takana olevalta, että voiko penkin kallistaa. Siis oman penkin, jossa se oma peffa on. Idiootti tuollaista kysyy. Takana istuvalla on oma tilansa. Syömisen ajaksi nostan luonnollisesti penkin kuten kuuluukin. Mutta muuten en kysy lupaa mitä omalle penkilleni saan tehdä.
Ja ellet yhtään katso sinne taaksesi, mistä sinä tiedät, onko se toinen jo syönyt tai että hänellä ei ole juomia pöydällä? Eli tarkoitat, että kun sinä olet syönyt, rämäytät tuolisi alas piittaamatta siitä, miten toisen juomat ja ruuat lentelee.
En laske itse penkkiä ennen kuin tarjottimet on kerätty pois.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä penkin alas romauttajat oikeasti jotain vaikeasti tukielinsairaita, jotka eivät muutamaa tuntia jaksa istua kuin normaalit terveet ihmiset? Vai onko kyseessä vain lapsellisen itsekkäät "minä minä minun oikeudet minua väsyttää MINUN MUKAVUUTENI ENSIN"-kiukkupyllyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä penkin alas romauttajat oikeasti jotain vaikeasti tukielinsairaita, jotka eivät muutamaa tuntia jaksa istua kuin normaalit terveet ihmiset? Vai onko kyseessä vain lapsellisen itsekkäät "minä minä minun oikeudet minua väsyttää MINUN MUKAVUUTENI ENSIN"-kiukkupyllyt?
"Muutamaa tuntia"??? Millä tavalla esim. 11 tunnin lento on "muutama tunti"? Oletko koskaan lentänyt tuollaista 10-tuntista? Luulen että et ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Muutamaa tuntia"??? Millä tavalla esim. 11 tunnin lento on "muutama tunti"? Oletko koskaan lentänyt tuollaista 10-tuntista? Luulen että et ole.
Olen ja selviydyin aivan mainiosti kun vähän vaihtelin jalkojen asentoa ja pyörittelin hartioita välillä. Pystyin myös aivan hyvin nukahtamaan istuma-asennossa. Käsittämätöntä, jos perusterve aikuinen ei pysty... aika veltoksi on nykyihminen mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ja selviydyin aivan mainiosti kun vähän vaihtelin jalkojen asentoa ja pyörittelin hartioita välillä. Pystyin myös aivan hyvin nukahtamaan istuma-asennossa. Käsittämätöntä, jos perusterve aikuinen ei pysty... aika veltoksi on nykyihminen mennyt.
AV-mamman on mahdotonta tajuta, että joku ei nukahda samalla tavalla kuin hän itse. :D Etkö oikeasti käsitä sitä, että joku ei pysty nukahtamaan vaikkapa kyljellään ollenkaan? Ja joku ei ikinä nukahda selällään? Mutta kun eiiiii, AV-mamman mielestä kaikki muutkin, koska hänkin. :D
Parasta viihdettä tämä keskustelu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En laske itse penkkiä ennen kuin tarjottimet on kerätty pois.
Ja mistä tiedät, että takana istuva ei ole jättänyt itselleen jotain ruuista? En tiedä näistä valmismatkojen tarjottimista juurikaan, ne matkat, joilla itse säännöllisesti käyn, ovat matkoja, joilla juomat ja ruuat ostetaan oman maun mukaan. Eli pöydälläni saattaa olla vaikkapa kaksi punaviiniä ja yksi kuohuviini, kun sinä omahyväisesti taaksesi katsomatta ajattelet, että tarjottimeni on viety, romautanpa tuolini alas, kas saan tehdä penkille mitä haluan!