Onko mahdoton ajatus taivutella mies kissaan?
Heillä on ollut kotona kissoja, mutta navettakissoja, kun asui maalla. Meillä oli kissoja, sisäkissoja, jotka tosin ulkoilivat vapaana. Vai tyydynkö vain käymään kissatalolla haaveilemassa, kuten olen tähänkin asti tehnyt?Mulla on siellä muutama suosikki, sellaisia rauhallisia, mutta vähän arkoja, jotka varmaan mieskin hyväksyisi. Mä niin rakastan kissoja. On varaa kissaan, käyn töissä ja pystyn maksamaan sen kaikki kulut helposti.
Kommentit (17)
Jäin miettimään millainen asento se olisi vai mistä on kyse...
Miltä näyttää kissaan taivuteltu mies? :DD
Vierailija kirjoitti:
Joogassahan on hassuja asentoja:)
Itse taivuttelisin mieluummin ilmapallon kissaksi, kuin miehen, mutta kukin tavallaan.
Minä en ymmärrä miksi siitä kerrostalo tai rivitalokaksiosta pitää tehdä jokin eläintarha. Asia olisi toisin jos kyseessä olisi esimerkiksi maatila tai jopa omakotitalo, missä koiralle on koppi ja tilava aitaus tai juoksulanka ja kissalla funktio maatilan pitämisenä kohtuullisen jyrsijävapaana alueena. Uskosin että miehelläsi on samankaltainen ajatusmaailma. Helpoiten saat sen kissan kun suostut muuttamaan maaseudulle, missä sillä kissallakin olisi enemmän virikkeitä.
Olen pariin otteeseen seurustellut sekä kissa- että koiraihmisen kanssa ja voin sopeutua siihen, että kissa/koira on yleisissä tiloissa, mutta jos se yksi tai useampi lemmikki pitää raahata myös makuuhuoneeseen ja sänkyyn, niin siihen minä piirrän rajan ja häivyn. Se on ihan sama haukkuuko nainen minua kissan/koiran vihaajaksi, mutta esimerkiksi kahden kuolaavan dobermannin välissä en halua nukkua.
Melkoinen origami-mestari saat olla jos meinaatmiehen kissaksi taitella :)
Helpompi on taivutella kissa mieheen. Kietasee kissan miehen kaulaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa on helppo asana kankemmallekin äijälle :)
https://images.cdn-outlet.com/yo-userfiles/image/Yoga_CatPose_300x350.j…
Miehen taivuttelu kissaan on ajatuksenakin aika mahdoton, saati sitten käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen sellainen asento jossa kissa venyttelee pylly pystyssä.
Mieshän vois olla sillassa, niin häntäkin osottais ilosesti ylöspäin.
Kammoksuin ajatusta kissasta, kuukauden jälkeen suostuin tarkoin ehdoin. Ekana päivänä kun haettiin kissa olin jo myyty. Heti unohtui ehdot. Nyt 2 kissaa ja minä haluaisin enemmän kolmatta. Joskus katson nhl-
matseja vanhemman kissan kanssa öisin, yhteinen harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi siitä kerrostalo tai rivitalokaksiosta pitää tehdä jokin eläintarha. Asia olisi toisin jos kyseessä olisi esimerkiksi maatila tai jopa omakotitalo, missä koiralle on koppi ja tilava aitaus tai juoksulanka ja kissalla funktio maatilan pitämisenä kohtuullisen jyrsijävapaana alueena. Uskosin että miehelläsi on samankaltainen ajatusmaailma. Helpoiten saat sen kissan kun suostut muuttamaan maaseudulle, missä sillä kissallakin olisi enemmän virikkeitä.
Olen pariin otteeseen seurustellut sekä kissa- että koiraihmisen kanssa ja voin sopeutua siihen, että kissa/koira on yleisissä tiloissa, mutta jos se yksi tai useampi lemmikki pitää raahata myös makuuhuoneeseen ja sänkyyn, niin siihen minä piirrän rajan ja häivyn. Se on ihan sama haukkuuko nainen minua kissan/koiran vihaajaksi, mutta esimerkiksi kahden kuolaavan dobermannin välissä en halua nukkua.
Ei puhuttu kaksiosta mitään. Omakotitaloa katsellaan ja mä haaveilen, miten voisi tehdä kissalle tarhan. Kissa ei ole vapaana turvassa missään, autoteitä on joka paikassa ja sitten on petolintuja. Kissa ei ole Suomessa luonnon eläin, vaan lemmikki. Ei meillä lapsuudenkodissakaan saaneet kissat tulla pöydälle tai sänkyihin. Siinä raja minullakin. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa on helppo asana kankemmallekin äijälle :)
https://images.cdn-outlet.com/yo-userfiles/image/Yoga_CatPose_300x350.jpg[/quote] Nonni. Ei ole mahdotonta. Toi onnistuis munkin mieheltä.
Heh, hoksasin saman tien kun lähetin, että tulipa hassu otsikko, mutta aika pian itsekin tajusin, että eihän se vaikea asento ole. Pilateksessakin, missä käyn itse, tehdään kissaliike lähes joka kerta. Voi senkin tehdä väärin, mutta kyllä tuohon suurin osa taipuu.
Ei ole mahdollista. T. mies