Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sampo Kaulasen rouva romautti kyselemättä lentokoneessa penkin selkänojan

Vierailija
01.08.2017 |

...takamatkustajan syliin - vieläpä kahvitarjoilun aikana - ja nönnöttää sitten oikein kuvan kera FB:ssä, miten lapsiperheitä kohdellaan väärin ja lentomatkustajat on sitten epäajattelevaisia.

Kommentit (261)

Vierailija
1/261 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäajattelevainen? Oletko nyt aivan varma? Kuulostaisiko ajattelematon oikeammalta?

Vierailija
2/261 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella itsekästä kauppiaanrouvalta. Se lapsi olisi hyvinkin voinut nukkua tuolilla ilman selkänojan alaslaskemista. ja se miten asiasta on kommunikoitu, idioottimaista. 

Itse olen sitä mieltä että niitä penkkejä ei pitäisi voida edes laskea alas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/261 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentolippu ei oikeuta ryöväämään takamatkustajan tilaa. 

Vierailija
4/261 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun edessä oleva tekee tuon tempun mulle niin kostoa tulee ja kovasti. Jalat muutenkin tiukoklla koneessa niin syytä olla nojailematta taakse.

Vierailija
5/261 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan multa lupaa kysynyt penkkiä kallistaessa

Vierailija
6/261 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselemättä romautti. Et voi olla tosissas? Vahinko ei tule kello kaulassa

Vierailija
7/261 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkkiä saa kallistaa koko lennon ajan niin halutessaan, poislukien nousu, lasku ja ruokailut.

Siinähän itkette.

Vierailija
8/261 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyillä lenoilla(<7) selkänojan laskeminen pitäisi olla kielletty.

Vierailija
9/261 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pieni, pituutta 160 cmja minullekin paikka tuntuu ahtaalle, saatikka sitten 185 cm miehelle. eli ymmärrä erittäin hyvin takana istuneen ärtymyksen.

Vierailija
10/261 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkee vai ei vai maailmanomistaja?

Vierailija
11/261 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Kauppiaanrouva vaikuttaa kyllä todella itsekkäältä ja koppavalta henkilöltä. Joskus juttelin hänen kanssaan snäpissä ja oli aika lailla täynnä itseään, mm. argumenttien loputtua huomautti pienistä kirjoitusvirheistäni (siis tyyliin yksi kirjain puuttui tai "yksi"->"yski", ei mitään yhdys sana virheitä [sic]) ja kuitenkin samalla itse teki yhtä lailla kirjoitusvirheitä. Itkunauruhymiöitäkin oli vaikka muille jakaa "😂😂😂😂😂😂". Luullee olevansa oikein jotain kermaa.

Vierailija
12/261 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkee vai ei vai maailmanomistaja?

Molempia.

Vierailija
13/261 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penkkiä saa kallistaa koko lennon ajan niin halutessaan, poislukien nousu, lasku ja ruokailut.

Siinähän itkette.

Alankin jatkossa katsomaan jos takanaolija on laskenut penkin, lasken omanikin ihan kiusaksi. Huomenna olisi seuraava mahdollisuus.

Vierailija
14/261 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tekee niin ni kannattaa potkiskella sitä penkkiä, jo pienikin tömpsyttely tuntuu eessä matkustavalla. Sitte vaan "sori, en halua veritulppia ni heiluttelen vähän jalkoja, valitettavasti vähän osuu välillä". mielellään sillain epätasaisin väliajoin mutta useasti.

Vierailija
15/261 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän itkette.

Jaa. No minä saan sitten potkia jne penkkiäsi. Siinähän itket.

Vierailija
16/261 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän itkette.

Siellä oltiin jakamassa kahveja. Olispa ollut nastaa saada kuumat tsufeet syliin tai läppärille. No, Kauppiaalta olis varmaan tullut upouusi läppäri veloituksetta tilalle. 

Vierailija
17/261 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen just tälläinen pitkäkoipi, joka kyllä tuntee sen kallistuksen. Jos itse haluan lukea vaikka kirjaa niin se ei ole yks hailee missä asennossa olen ja mikä on tuskan määrä. Yritän kuitenkin aina parhaani mukaan ottaa kontaktin edessä istuvaan ja saada aikaan jonkun kompromissin jos oikeesti sattuu, en ala potkimaan.

Tätä mä oikeesti ihmettelen: jos siellä takana tuntuu olevan este, eli toisen jalat, miksi vitussa sitä nojan rynkyttämistä pitää jatkaa?:D sama kun löisit jotakuta mahaan kerta toisensa jälkeen ja sitten ihmettelet et oikeestiko sattui?

Ja tapauksen naisen moukkamaisuudesta näytti eniten kertovan se että keskustelu käytiin lentoemon kautta. Mä en ihmettele jos takanaistuva ei kunnioita.

Vierailija
18/261 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miks et osta kalliimpaa paikka jos et mahdu, ***un köyhä??" :D

Vierailija
19/261 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän itkette.

Tässähän tämä tulikin. Edellisessä vastaavassa keskustelussa muutama palstamamma väitti kannelleensa penkin kallistamisesta lentoemännälle, joka oli MÄÄRÄNNYT nostamaan penkin takaisin yläasentoon. :D Uskokoon ken tahoo – minä en! Lisäksi kysyin asiasta Finnairin purselilta, joka sanoi, että nousujen, laskujen ja ruokailujen ajaksi selkänoja pitää olla pystyssä ja muuten sitten saa pitää niin kuin itse haluaa.

Vierailija
20/261 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän itkette.

Siellä oltiin jakamassa kahveja. Olispa ollut nastaa saada kuumat tsufeet syliin tai läppärille. No, Kauppiaalta olis varmaan tullut upouusi läppäri veloituksetta tilalle. 

Jospa nyt kuitenkin lukisit sen jutun ensin ihan ajatuksen kanssa uudestaan. Ja lisäski , otinko kantaa kyseiseen tapaukseen? En.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän