Mustan Barbaarin äitiä ja siskoa vastaan syytteet – rangaistusta vaaditaan niskoittelusta ja virkamiehen vastustamisesta
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005310205.html
Ja aina syytetään muita omasta perseilystä.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, oli se sen verran törkeää vetää herneet nenukkaan ihan asiallisesta kysymyksestä. Jos heidän maassaan poliisiin ei voi luottaa, niin Suomeahan se ei koske. Pois tuollaiset ylpeilijät maasta vaan. Tai rangaistus, hyvä! Näytetään niille että ei tänne tulla nenä pystyssä.
Tässä maassa ei puututa toisia ihmisiä autolla tappaviin sekopäihin poliisin toimesta, mutta jos joku vääränvärinen vastustaa vainoa, tehdään asiasta tutkimus.
Tutkiikohan poliisi itseään, kun antoi yliajan tapahtua?
Ei tietenkään, Suomen poliisi on erehtymätön, arvostelun yläpuolella.
Olet oikeassa, Suomessa saa liian pienet tuomiot mm. rattijuopumuksesta, raiskauksesta ja kuolemantuottamuksesta. Poliiseilla ja sosiaaliviranomaisilla on liian pienet resurssit ennaltaehkäisevään työhön. Mutta kyllä virkavallan vastustamisesta ja julkisesta valehtelusta kuuluukin saada sakkoja, saahan niitä myös esim. liikennerikkomuksista.
Eli poliisin tutkinta- ja paperityöresurssit on parempi käyttää "niskuroinnista" syytettävien ihmisten sakottamiseen, kuin muille vaarallisten yksilöiden tutkimiseen?
Kyllä poliisi taas menee siitä mistä aita matalin.
Omanarvontunnossaan ei kiinnosta siviilien turvallisuus, mutta auta armias jos poliisiksi ryhtynyt, joka tietää tekevänsä mahdollisesti vaarallista työtä, saa pieniäkin naarmuja, se on heti valtaisan tutkinnan paikka.
Juuri tuollaiset niskuroijat ovat niitä kansan syöpäläisiä. Hyvällä omallatunnolla on hyvä nukkua ja paperit näytetään. Asiat kunnossa ja laskut maksettu ajallaan. Poliisi on oikeasti ystävä tässä kansakunnassa, kun hoitaa asiansa mallikkaasti. Muualla ei ole välttämättä näin.
Asenteesi siitä että itsenäisesti ajattelevat yksilöt ovat yhteiskunnan syöpä, kertoo paljon.
Poliisissa on todella paljon omaa vallankäytön haluaan kansalaisiin kohdistavia epäihmisiä, joihin et törmää kun pokkuroit valtafantasiassa mukana.
Vierailija kirjoitti:
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005310205.html
Ja aina syytetään muita omasta perseilystä.
Yrittivät ratsastaa "black live matters"-ilmiöllä ja vatuix meni.
Tämäkin show olisi ollut estettävissä, jos eivät olisi heittäytyneet marttyyreiksi ja vapaustaistelijoiksi. Ihan samalla tavalla se perunenä kannetaan vaikka kainaloista putkaan, jos yhteistyö ei maistu. Ihmiset luulee liikoja omista oikeuksistaan ja luulee, että poliiseilla ei ole mitään oikeuksia.
Aika monista kuoriutuu Matlock jurrissa varsinkin, he sitten räkä poskella saarnaa poliiseille lakia, kunnes heidät kannetaan putkaan rauhoittumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa ainakaan ennen ollut pykälää, joka vaatisi kantamaan henkilöllisyyspapereita mukana. Noh, kansalaisvapaudet menevät ja poliisivaltiokehitys etenee sellaista vauhtia, ettei meikäläinen pysy perässä.
Minä olen kertonut ulkomailta tänne opiskelemaan tulleelle sukulaistytölle "Bermudan kolmiosta" ja neuvonut pitämään aina mukana ainakin valokopioa passista ja opiskelijakorttia. Kapakkaan mennessä sitten reippaasti passi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se niin että Mustiksen äiti on ollut Suomessa jotain 20 vuotta eikä vieläkään puhu kunnolla suomea?
Mä tunnen ihmisiä, jotka ovat syntyneet Suomessa ja asuneet täällä kymmeniä vuosia ja jotka silti puhuvat suomea huonosti tai ei lainkaan.
Valitettavasti minäkin myön. Raha kelpaa, mutta kielitaitoa ei vain opita. Itse puhun useaakin kieltä natiivin verran. Toisilla äly ja halu ei vaan riitä.
Eiköhän nämä mun tuntemani tyypit ole reippaasti nettomaksajia. Yliopisto tai vähintään amk käyty ja koulutusta vastaavassa työssä jne. Opiskelut tehty ruotsiksi ja niihin liittyvä pakkosuomi suoritettu usein rimaa hipoen. Aika huonosti tilaisuuksia pitää kielitaitoa yllä, jos työpaikka, suku ja kaverit on ruotsinkielisiä. Muita kieliä kyllä osaavat, ainakin enkkua, monet myös eksoottisempia kieliä kuten kiinaa, venäjää ja mitä niitä nyt on. Mutta ei se mitään, lähetetään heidätkin Tansaniaan niin pysyy maailma peruspersulle helpommin hahmotettavana :D
Tansania on ihan jees paikka, Barbaarin isähän asuu siellä.
Hyvä, että otetaan tiukka linja näihin rasismihuuteluihin. Miettii jatkossa toisen kerran, alkaako vetää sitä rasismiteatteria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se niin että Mustiksen äiti on ollut Suomessa jotain 20 vuotta eikä vieläkään puhu kunnolla suomea?
Mä tunnen ihmisiä, jotka ovat syntyneet Suomessa ja asuneet täällä kymmeniä vuosia ja jotka silti puhuvat suomea huonosti tai ei lainkaan.
Valitettavasti minäkin myön. Raha kelpaa, mutta kielitaitoa ei vain opita. Itse puhun useaakin kieltä natiivin verran. Toisilla äly ja halu ei vaan riitä.
Eiköhän nämä mun tuntemani tyypit ole reippaasti nettomaksajia. Yliopisto tai vähintään amk käyty ja koulutusta vastaavassa työssä jne. Opiskelut tehty ruotsiksi ja niihin liittyvä pakkosuomi suoritettu usein rimaa hipoen. Aika huonosti tilaisuuksia pitää kielitaitoa yllä, jos työpaikka, suku ja kaverit on ruotsinkielisiä. Muita kieliä kyllä osaavat, ainakin enkkua, monet myös eksoottisempia kieliä kuten kiinaa, venäjää ja mitä niitä nyt on. Mutta ei se mitään, lähetetään heidätkin Tansaniaan niin pysyy maailma peruspersulle helpommin hahmotettavana :D
Päin vastoin. Se ruotsi ja ne eksoottisemmat kielet piti opetella erikseen. Ei tullut ilmaiseksi se työ, mutta kannatti. Ei viilata linssiin ulkomailla, kuten on yritetty.
Nykyään nämä läpsyttelijöiden tekoitkut saavat vain ahkerammin lisään lähettämään takaisin kotimaihin. Tarpeeksi selväksi on tullut jo elintasopakolaisuus. Ja lisää on tulossa, jos niitä rajoja ei laiteta kiinni.
Poliisilaki1 §
Henkilöllisyyden selvittäminen
Poliisimiehellä on yksittäisen tehtävän suorittamiseksi oikeus saada jokaiselta tiedot tämän nimestä, henkilötunnuksesta tai sen puuttuessa syntymäajasta ja kansalaisuudesta sekä paikasta, josta hän on tavoitettavissa.
Jos henkilö kieltäytyy antamasta 1 momentissa tarkoitettuja tietoja eikä henkilöllisyyttä voida muutoin selvittää, poliisimiehellä on oikeus selvittää henkilöllisyys henkilötuntomerkkien perusteella. Tällöin on soveltuvin osin noudatettava, mitä henkilöön kohdistuvan etsinnän toimittamisesta pakkokeinolain 8 luvun 33 §:n 2—4 momentissa säädetään.
Poliisimiehellä on oikeus henkilöllisyyden selvittämiseksi ottaa kiinni henkilö, joka kieltäytyy antamasta 1 momentissa tarkoitettuja tietoja tai antaa siinä tarkoitetuista seikoista todennäköisesti virheellisen tiedon, jos kiinniottaminen on välttämätöntä henkilöllisyyden selvittämiseksi.
Mikään ei vaadi kantamaan henkilöllisyystodistusta, mutta sitten henkilöllisyys on pystyttävä selvittämään luotettavasti. Mitenpä selvität? No, henkkareilla, eli änkkäät vastaan sitätätäjatuota, ne henkkarit on se ensimmäinen keino miten todistat henkilöllisyytesi. Olet ulkomaalainen tai ei. Poliisi suoritti tuolloin tehtävää eli ulkomaalaisvalvontaa. Tehtävän suorittaakseen poliisi tarkasti henkilöllisyyksiä.
Jos ei henkilöllisyyttä voi todistaa, on odotettavissa poliisilain mukaisesti putkayö ja uudelleen muistelu. Muuten jää matkaselliin. Ketä suomalainen haukkuu siinä vaiheessa rasistiksi? Sama käytäntö kaikille.
Eiköhän Mustan Barbaarin pitäisi nyt itse pyytää anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ei vain tajua, poliiseilla on tiettyjä oikeuksia ja kun heittäydyt hankalaksi, niin kaivat vaan omaa kuoppaasi. Itse opin jo nuorena kantapään kautta, että poliisin kanssa kannattaa tehdä yhteistyötä ja olla asiallinen.
Putkasta kun herää tarpeeksi usein, niin ainakin ite lopetin sen pelleilyn ja rimpuilun.
Kannattaa myös huomata, että poliisin ei tarvitse olla asiallinen. Itse asiassa asiattomasti toimivalle poliisille ei voi oikeastaan yhtään mitään.
Poliiseille tietoisesti valehteleminen on myös rikos, eli yrität harhauttaa poliisia. Paljon voi tulla syytteitä kun ryhdyt hankalaksi etkä tee yhteistyötä. Oikeudessa valehtelusta tulee vielä kovemmat tuomiot.
Elämä on valintoja ja jokainen vastaa tekemisistään, helpommalla varmasti pääsee kun tekee yhteistyötä ja on ihmisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Poliiseille tietoisesti valehteleminen on myös rikos, eli yrität harhauttaa poliisia. Paljon voi tulla syytteitä kun ryhdyt hankalaksi etkä tee yhteistyötä. Oikeudessa valehtelusta tulee vielä kovemmat tuomiot.
Elämä on valintoja ja jokainen vastaa tekemisistään, helpommalla varmasti pääsee kun tekee yhteistyötä ja on ihmisiksi.
Jos olet poliisin epäilty tai syytettynä oikeudessa ei ole mitään velvollisuutta puhua totta. Tämä on kaikille kuuluva ihmisoikeus (itsekriminointisuoja).
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa ainakaan ennen ollut pykälää, joka vaatisi kantamaan henkilöllisyyspapereita mukana. Noh, kansalaisvapaudet menevät ja poliisivaltiokehitys etenee sellaista vauhtia, ettei meikäläinen pysy perässä.
Minkäänlaista henkilöllisyystodistusta ei tarvitse pitää mukanaan mutta siitä huolimatta henkilöllisyys pitää pystyä todistamaan poliisin sitä kysyttäessä. Jos et sitä pysty todistamaan, ja poliisilla on aihetta epäillä jotain lain vastaista toimintaa, niin sitten mennään "kammarille" selvittämään henkilöllisyyttä.
näin se nyt on kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäänlaista henkilöllisyystodistusta ei tarvitse pitää mukanaan mutta siitä huolimatta henkilöllisyys pitää pystyä todistamaan poliisin sitä kysyttäessä. Jos et sitä pysty todistamaan, ja poliisilla on aihetta epäillä jotain lain vastaista toimintaa, niin sitten mennään "kammarille" selvittämään henkilöllisyyttä.
Olet oikeassa, kun multakin on useasti kysytty henkkareita. Ei minun nuoruudessa tuossa ollut mitään ihmeellistä, joillakin kun on hakuja päällä ja jonkun tuntomerkit saattaa sopia johonkin henkilöön. Poliisin tehtävä on poimia kriminaalit kaduilta ja valvoa yleistä järjestystä.
Tuo sylkemisväite aiheutti minulla jo aikanaan epäilykseni. Suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu sylkeminen missää tilanteessa samalla tavalla kuin se jossain etelän maissa on epäkunnioituksen osoitus.
Eli erittäin epäuskottavaa että poliisi sylkisi kun sitä ei yleensä käytä "aseena" edes känninen rähisijä.
Opettajana saa jo noilta tietyn kansalaisuuden edustajilta saada vaatimuksia erityiskohtelusta. Vähän kaikessa, koska uskonto ja rasismi. Heti kun vaatii samaa kaikesta, on heti rasisti. Loppui ymmärrys siihen, kun näki heti, miten tietoisesti käyttivät tätä hyväksi. Siis tietoisesti. Juhlakansalaiset. Meidän maassa.
Voisi musta barbaari siiryä perheineen Amerikkaan kokeilemaan onneaan poliisin kanssa. Voisi tulla ikävä Suomea.
Kas kun en tunne ikäviä poliiseja. Vain mukavia. Ai niin, jätin sen perseilyn väliin, vaikka töiden vuoksi parissa tekemisissä välillä olen.