Mitä mieltä tällaisesta miehestä, kannattaako harkita seurustelua? Ylä- tai alapeukuta!
- 46v, 191cm/n 80 kg
- tumma tukka ja pitkä parta
- silmälasit
- tatskoja, joista osa huonoja
- ammattikoulutus
- 2 lasta alakouluiässä, ei ollut naimisissa
- ansaitsee n 3500 € netto
- harrastaa patikointia ja retkeilyä
- pyöräilee töihin ympäri vuoden
- sopiiko aineenopettajalle 32v?
Kommentit (24)
naikkonen kirjoitti:
et voi olla tosissasi!
jos sua oikeasti vaivaa jotkin "tasoerot" joita ilmennät ranskalaisilla viivoilla miehestä kuin jostain koe-eläimestä, niin kasva aineenope aikuiseksi!
jos tunnet vetoa ja kiinnostusta mieheen, se ratkaisee oikeasti. et tee jollain miehen diplomilla hevon kukkua jos teillä ei synkkaa ja oo kivaa.
tsiisus
Komppaan. Aineenopettaja vaikuttaa pedantilta kontrollifriikiltä. Ihmettelen, että vauvapalstalla esittelee asiansa. Omaan mustakantiseen vihkoonsa noita ranskalaisia viivoja voi vedellä.
Jos k.o. mies lukisi/tietäisi tästä, olisi jo lennossa harpponut kauas tästä opetädistä.
En laittanut peukkua, sillä ratkaisevia asioita ei ollut listassa minulle. Plussaa ovat normaalipaino, ulkoiluinto, (mahdollinen) lapsiystävällisyys ja halu matkustaa. Miinusta rumista tatuoinneista, tosin nykyisellä puolisollanikin on muutama sellainen hankittu 18-vuotiaana ja kuulemma kaduttaa, joten tuollaiset saisi mieskin "anteeksi". Parta voi olla +/-0, omalla kohdalla ikä olisi isoin este (olen 26-v). Tärkeämpiä asioita minulle olisivat arvot, persoona ja tulevaisuuden suunnitelmat/odotukset, joista ei ollut vielä puhe.
Sen ymmärrän että joillekin lapset voi olla este, mutta että ihan oikeastiko jotkut muodostaa jonkun vanhojen tatskojen ja amiskoulutuksen perusteella kielteisiä ennakkoluuloja niin vakavasti, että pitävät sitä suhteen esteenä? Kun ei tämä mies selvästi mikään pyöräjengikriminaali ole, sellaiset harvemmin harrastaa patikointia ja retkeilyä...