onko opampx resepti vaikea saada?
Kommentit (13)
On, vaikka kuinka olisi tarve, pärstäkertoimen avulla saattanee saada.
Kyllä on, keskimäärin. Opamoxien sijaan tulet saamaan toden näköisesti verenpainelääkkeet, kolestrolilääkkeet ja masennuslääkkeet. Niin, ja melatoniinia.
Ei ole vaikeaa. Mulle On työterveyslääkäri monta kertaa tarjonnut kun oon sanonut että ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaikeaa. Mulle On työterveyslääkäri monta kertaa tarjonnut kun oon sanonut että ahdistaa.
Samoin.
On vaikeaa mun kokemuksen mukaan. Psyk.polin lääkärin sanoin, me emme enää määrää niitä, se on käytäntö. Ja ei ole mitään päihdetaustaa mulla.
Nykyään tarjotaan kaikenmaailman SSRI-lääkkeet, Mirtazapiinit ja Ketipinorit hanakammin. Tietysti tuurilla voi löytää lääkärin, joka määrää Opamoxia.
No ei se hirveän vaikea ollut saada mutta sitä vaikeampi se oli ostaa. Jostain syystä eivät olisi millään meinanneet haluta myydä sitä vaikka lääkäri oli niitä määrännyt. Useamman henkilön toimesta puhuivat siitä, että saako minulle niitä myydä ja jostain vielä keksivät, että minä olen muka kehitysvammainenkin eli en ymmärrä että miten niitä tulee käyttää. Eivät sitten suostuneet niitä myymään.
Vierailija kirjoitti:
On vaikeaa mun kokemuksen mukaan. Psyk.polin lääkärin sanoin, me emme enää määrää niitä, se on käytäntö. Ja ei ole mitään päihdetaustaa mulla.
Jaa, mun psyk. pol. lääkäri kirjoittaa reseptin, kun vain pyydän. Minulla on moitteeton tausta ja muutenkin asiallinen ja yhteistyökykyinen asiakas.
Joo ja ei. Olin useasti maininnut ahdistuksestani lääkärilleni mutta en pyytänyt lääkitystä siihen enkä sitä saanut.
Kun aloin käymään terapiassa, ja mainitsin taas ahdistuksestani, terapeutti suositteli lääkitystä. Kerroin tämän lääkärilleni, joka siiten kirjoitti reseptin.
Vierailija kirjoitti:
No ei se hirveän vaikea ollut saada mutta sitä vaikeampi se oli ostaa. Jostain syystä eivät olisi millään meinanneet haluta myydä sitä vaikka lääkäri oli niitä määrännyt. Useamman henkilön toimesta puhuivat siitä, että saako minulle niitä myydä ja jostain vielä keksivät, että minä olen muka kehitysvammainenkin eli en ymmärrä että miten niitä tulee käyttää. Eivät sitten suostuneet niitä myymään.
Sellaiset harhat siellä. Ei apteekissa evätä lääkkeen ostoa, ellei lääkäri ole jotenkin rajoittanut esim. päivää milloin sen saa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään tarjotaan kaikenmaailman SSRI-lääkkeet, Mirtazapiinit ja Ketipinorit hanakammin. Tietysti tuurilla voi löytää lääkärin, joka määrää Opamoxia.
"Nykyään" on omalla kohdalla jatkunut parisenkymmentä vuotta. En tosin ole alussa syönyt Ketipinoria vaan Seroquelia. Se oli off label-muodissa jo nollarilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset harhat siellä. Ei apteekissa evätä lääkkeen ostoa, ellei lääkäri ole jotenkin rajoittanut esim. päivää milloin sen saa ulos.
Ei ole harvaa vaan totta. Apteekista eivät suostuneet myymään niitä minulle, koska sanoivat, että olen muka kehitysvammainen ja siksi käyttäisin niitä väärin.
Ei ole.