Yli 40 v. yhdessä
Ja edelleen mies lähettelee viestejä työmatkoiltaan: "Hei rakas, miten päivä on mennyt? Soittelen illalisen jälkeen <3"
Tätä palstaa kun lukee, huomaa taas kuinka onnellisessa asemassa sitä onkaan. Ei turhia riitoja, ollaan toistemme parhaita kavereita ja rakkautta on ilmassa edelleen. Meillä on niin kivaa yhdessä, samat arvot, yhteisiä harrastuksia, kaikki sujuu.
Kommentit (14)
Kannattaa olla onnellinen. Se kaikki voi loppua yhdessä yössä.
Tavallaan tosi söpöä, tavallaan ihan järjettömän masentavaa olla saman tylsimyksen kanssa kymmenet vuodet.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan tosi söpöä, tavallaan ihan järjettömän masentavaa olla saman tylsimyksen kanssa kymmenet vuodet.
Tylsimyksen? Kuka sitä nyt tylsimyksen kanssa olisi viikkoakaan?
Onnea paljon! Muistakaa kiitollisuus, vaikka varmasti muistattekin sen, en ole mikään neuvomaan teitä. pikemminkin jos jaksat niin laita tänne niitä keinoja millä parisuhdetta pidetään yllä ja ylletään yhtä hienoon saavutukseen kuin teilllä on. kiitollisena, nainen hertsikasta
Vierailija kirjoitti:
Onnea paljon! Muistakaa kiitollisuus, vaikka varmasti muistattekin sen, en ole mikään neuvomaan teitä. pikemminkin jos jaksat niin laita tänne niitä keinoja millä parisuhdetta pidetään yllä ja ylletään yhtä hienoon saavutukseen kuin teilllä on. kiitollisena, nainen hertsikasta
Toinen toistensa arvostus ja kunnioitus. Ystävällinen käytös ja puhe. Rakasta toista vähintään yhtä paljon kuin itseäsi. Pienet ystävälliset teot ja sanat arkipäivässä. Tee arjestakin juhlaa vaikka kattamalla kauniisti ja sytyttämällä kynttilät. Katso silmiin puhuessasi, ota toinen huomioon. Älä ikinä loukkaa toista, sanoilla tai teoilla.
Ja mikä tärkeintä:
Ei kannata riidellä pikkuasioista! Ja kun tarkemmin ajattelee, suurin osa asioista on pikkuasioita.Mitä väliä sillä on, kuka vie roskat, ihan sama vaikka sinä veisit ne joka päivä. Turha naputtaa asioista, jotka itsekin voi nopeasti hoitaa.
Me emme ole riidelleet käytännössä koskaan, ikinä. Asioista voi olla eri mieltä ja niistä voi keskustella, mutta riitely on ihan turhaa.
T: Yli 40 v. yhdessä :)
P.s. sille, jonka mielestä on tylsää olla yhdessä saman ihmisen kanssa. Et tiedä, mitä menetät. Meidän elämämme ei ole missään nimessä ollut tylsää vaan päinvastoin mielettömän rikasta, antoisaa ja vaihtelevaa! Yhdessä olemme nähneet ja kokeneet enemmän kuin varmasti 99 % suomalaisista ihmisistä ikinä tulee kokemaan. Olemme siin(kin) suhteessa olleet äärettömän onnekkaita. Kiitollinen olen jokaisesta päivästä vaikka tähän ikään elämään on mahtunut mustiakin surun päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Ja edelleen mies lähettelee viestejä työmatkoiltaan: "Hei rakas, miten päivä on mennyt? Soittelen illalisen jälkeen <3"
Tätä palstaa kun lukee, huomaa taas kuinka onnellisessa asemassa sitä onkaan. Ei turhia riitoja, ollaan toistemme parhaita kavereita ja rakkautta on ilmassa edelleen. Meillä on niin kivaa yhdessä, samat arvot, yhteisiä harrastuksia, kaikki sujuu.
Onnittelut! Olette osanneet hoitaa rakkauttanne. Ehkä osasyy on että ette ole yhdessä 24/7 ? Sellaista päättelin.
Olen elänyt yli 18v onnellisessa suhteessa ja emme asu yhdessä. Se on vahva syy siihen , ettei ole päässyt kyllästymään ja tunteet pysyvät ja ovat syventyneet vuosi vuodelta. Kaiken lisäksi välimatkaa on kiitettävästi. Onnea jatkoon:)
Entäs seksi? Juuri tuollainen mies naapurista yritti väkisin suudella.
Vierailija kirjoitti:
Seksi nyt on niin itsestään selvä asia parisuhteessa, etten tullut sitä edes maininneeksi. Hyvää ja turvallista, välillä kokeilunhaluista leikkimielistä.
Mieheni on minulle aviomies, rakastaja, lastemme isä ja paras ystäväni. Minä olen hänelle vaimo, rakastajatar, lastemme äiti ja hänen paras ystävänsä. Kun kaikki saa samassa paketissa, on yhteiselo ja pitkä avioliitto onnellista.
T: Yli 40 v. yhdessä
Ihanaa, onnea! Itsekin olen ollut monta monta vuotta (ei ihan vielä 40) avioliitossa ja onnellisena mennään eteenpäin. En ole ikinä edes ollut kenenkään muun kanssa ja seksiäkin olen harrastanut vain tämän miehen kanssa. Olemme olleet yhdessä 16-vuotiaista asti.:)
Minä jäin vanhapiiaksi ja olen surullinen. Miksi elämä on näin epäreilu että toiset saavat fantastisen ihanan elämän rakastavan kumppanin kera ja toiset joutuvat rämpimään yksin murheen alhossa? :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi nyt on niin itsestään selvä asia parisuhteessa, etten tullut sitä edes maininneeksi. Hyvää ja turvallista, välillä kokeilunhaluista leikkimielistä.
Mieheni on minulle aviomies, rakastaja, lastemme isä ja paras ystäväni. Minä olen hänelle vaimo, rakastajatar, lastemme äiti ja hänen paras ystävänsä. Kun kaikki saa samassa paketissa, on yhteiselo ja pitkä avioliitto onnellista.
Hyvä näin, vilpittömästi. Samanlainen monitoimikone luulee naapurin vaimokin olevansa. Toivon vain, ettei kukaan putoa pilvilinnoistaan rytinällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä näin, vilpittömästi. Samanlainen monitoimikone luulee naapurin vaimokin olevansa. Toivon vain, ettei kukaan putoa pilvilinnoistaan rytinällä.
Joistakin ihmisistä sanotaan, että on kuin aurinko paistaisi huoneeseen, kun he tulevat sisään. Toisista sanotaan, että he myrkyttävät ympäristönsä pelkällä olemuksellaan.
Ei ole vaikea päätellä, kumpaan ryhmään sinä kuulut.
hienoja neuvoja edellä, kokemuksen syvällä rintaäänellä kerrottuna miten se parisuhde säilyy sen 40vuotta (oma ikäni!!)
vielä se, että vedetään yhteen hiileen, on yhteisiä tavoitteita, katsotaan samaan suuntaan ja tavoitellaan samoja asioita. esimerkiksi loppuelämää yhdessä, siinä vasta tavoite
Onnea!