Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä lakkasitte tälläytyä?

Vierailija
31.07.2017 |

Näin 33-vuotiaana olen huomannut olemuksessani lievää lipsumista. Meiklaaminen tuntuu aina vaan työläämmältä ja toisaalta turhemmalta. Myös pukeutuminen on taantunut. Joku voisi ehkä pjopa nimittää mökkilookiksi. Miten muilla?

Milloin itse huomasitte vastaavat muutokset itsessänne?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin lopetit suomen kielen opettelun?

Yo-kirjoitusten jälkeen. Miten niin?

No äidinkielen osalta ainakin ovat hukkaan menneet sitten nekin opit sinun kohdaltasi...

Vierailija
22/24 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin töihin opintojen jälkeen, eli n. 21-vuotiaana. Silloin jäi arkimeikistä pois ripsarit ja luomivärit, lopetin hiusten päivittäisen käkertämisen ja lopetin korkokenkien käytön.

23-vuotiaana sain esikoiseni, silloin lopetin tukan jatkuvan värjäämisen ja vähensin entisestään meikkiä.

Nyt 28v. Yritän selvitä mahd. vähällä. Pari kertaa vuodessa käyn laittamassa luonnolliset raidat tukkaan. Kulmat värjään kotona jotta ei tarvi niitäkään aamuisin meikata. Cc-voide naamaan ja vähän poskipunaa on arkimeikki. Puhdas ja siisti olemus on riittävää. Olen kyllä vaatteista kiinnostunut siten että kokoan itselleni sellaista kapselivaatekaappia; klassista, kaikki sopii yhteen. Mutta en jaksa enää innostua uusista trendeistä tai meikeistä.

Ja tottakai osa siitä kiinnostuksesta on siirtynyt lapsiin. Ei enää shoppaile itselleen vaan lapsille tarpeellista. Vaikka joskus voisi itseäänkin hemmotella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan jaksanut tälläytyä, jos hiusten ajoittaista värjäystä ei lasketa. Ehkä joskus viisikymppisenä pitää aloittaa.

Vierailija
24/24 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei jälkimmäistä verbiä jätetä taivuttamatta vaikka englannin kielessä jätetäänkin.

"Aloitte tälläytyä." Miten niin muka ei jätetä taivuttamatta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme