Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen toimitusjohtaja ja lopen kyllästynyt työntekijöideni valituksiin

Vierailija
31.07.2017 |

2200e/kk ei riitä, elämme ihmeellisessä maailmassa. Ja kuitenkin halutaan pidempiä kahvitaukoja ja enemmän vapautta työpaikalle. Jos haluatte parempaa palkkaa, perkele ansaitkaa se älkääkä vain kerjäilkö. Olette säälittäviä, laiskoja paskoja. Haistakaa pitkät, en voi edes sanoin kuvailla kuinka kyllästynyt olen teihin kaikkiin.

Oli pakko saada tämä ulos.

Terveisin anonyymi toimitusjohtaja...

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rappari kirjoitti:

Itsellä taas ahdistaa vuodesta toiseen talkoopalkalla tehdä urakkatöitä ja jättää hyvä jälki erikoisalalla ja tienata samalla muillekkin palkat kun toiset kaivaa nenää ja saa istumalla saman.

Viides firma menossa ja meno ei muutu. Nykyisessä tosin saattaisi päästä järkeväänkin urakkaan mutta tällähetkellä täydellinen katastrofityömaa kaikki kuuluu ja kaikki pitää itse tehdä mentaliteetilla.

Tähtää korkeammalle elämässä. Jos sinussa siis kykyjä on.

Terveisin toimitusjohtaja..

Tällähetkellä tuntipalkka pyörii 25 pinnassa. Pääsisin jonnekkin 50 jos ei tarvisi elättää kaikkia muita samalla ja maksaa osaamattomille/räänkaivajille omista tekemisistä.

En taida tähdätä 5 vuoden kouluun ihan helpolla. Ennemmin työllistäisin itseni.

Pystyttekö tekemään urakalla? Anna ukoille/akoille urakka niin saa tienata oman tekemisen verran.

Vierailija
42/52 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas tj, onhan se kurjaa että taas kerran aloitat yt:t kun emme tee voittoa. Paitsi että syöt ja juot firman piikkiin niin saat palkkaakin 150k vuodessa. Me yritämme pärjätä sillä 20k sekä maksamme ruuat juomat autot ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka urpo tätäkin yläpeukuttaa?

Vierailija
44/52 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti johdetussa yrityksessä on tyytymätön ja huonosti motivoitu henkilöstö.

Vierailija
45/52 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo. Siis oikeasti joo, joku työtön amisjonne taas asialla. Krooh pyyh. Miksi aina menette jonkun luuserin lankaan?!

Vierailija
46/52 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vaihtui juuri esimies. Olen tottunut edellisen esimiehen aikana, että hän luotti meihin työntekijöihin. Tulosta tuli ja työnteko oli mukavaa.

Nykyinen taas ajattelee, että jos ei koko ajan vahdi ja hiivi nurkkien takana ja moiti, niin työntekijät varmaan laiskottelevat. Olen nyt tätä katsonut vähän aikaa ja todennut, ettei taida muuttua. Onneksi on tullut kaksi hyvää työtarjousta, joista voin valita, kumpaan lähden.

Se todellakin vaikuttaa työtulokseen, jos pomona on mulkku

Vierailija
47/52 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä täällä. 

On ihan oikein, että ihmiset osaavat nykyään pyytää uskaliaammin asioita, mm. rahaa. Toimitusjohtajana varmasti tiedät, että työntekijäsi myyvät sinulle aikaansa ja siis saavat ihan itse hinnoitella oman aikansa. Sinä joko hyväksyt ko. hinnan ja palkkaat tyypin firmaasi, tai etsit toisen, joka hinnoittelee aikansa huokeammin. 

Niin minäkin teen ja tein palkollisena ollessani. Jos tarjottu työ oli mielenkiintoista, opin uutta, sain haasteita ja oli mahdollisuus edetä uralla, pienempikin palkka riitti. Toisaalta jos työ oli yksipuolista liukuhihnamaista hommaa, kiitosta työstä ei kuulunut saati ylenemismahdollisuuksia talossa, piti henkisen pääoman kasvun puute korvata rahallisesti. Siksi esim. pyydän varastotyöstä 50 € / h, mutta IT-spesialistin duunia teen ihan mielelläni vaikka 25 € / h.

Vierailija
48/52 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, henkilöstösi on tyytymätön ja se tulee syömään työmotivaatiota, työtehoa ja tuloksia. Sun työ on ehkäistä ja poistaa tämänkaltaiset ongelmat. Pitäiskö sun palauttaa osa liksastasi firmalle takaisin, kun ei sunkaan työn tulokset ihan vakuuta?

En usko ajatukseen, että liksa lisää työtehoa ja tuloksia. Haluan työntekijöitä, joilla on halukkuutta työskennellä, en halua raha-ahneita laiskoja paskoja.

Terveisin toimitusjohtaja..

Haluat siis työntekijöitä, jotka eivät ole ihmisiä.

Sellaisia ihmisiä kun ei ole, joilla on halukuutta työskennellä. Kaikki tekee työtä koska on pakko, elättämiseen. Paitsi ehkä johtajat, joilla sitä rahaa ja valtaa riittää kaikkeen muuhun.

Yllätyt ehkä, mutta on muunkinlaisia ihmisiä. Onneksi meillä on töissä lähinnä sellaisia, jotka ovat innostuneita tekemisistään. Nämä vain rahan vuoksi ilman mitään ammattiylpeyttä työtään puurtavat kyllä jaksavat haluta kaikenlaista lisää, samalla vähentäen omaa panostaan. No, niille toisille voi palkankorotuksia tullakin.

Vierailija
49/52 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää vuokratyöntekijöitä niin laiskurit voi aina vaihtaa uuteen kun tulee sellainen tarve.

Vierailija
50/52 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijäksi ovat "huonoja" koska olet huono johtaja. Vaikutat epäkypsällä ja autoritääriseltä ja itsekkäältä.

Jos valittavat, kysy miten he ratkaisisivat ongelman. En oikein usko että palkka on ainoa asia mihin ovat tyytymättömiä. Miten yrityksessänne tehdään päätökset ja muutokset? Onko työntekijöillä mahdollisuus itse vaikuttaa asioihin, jos ei ole, on tyytymättömyys itsestäänselvää, etenkin jos päätökset sanellaan työntekijöiden asiantuntemusta kuulematta. Miten palkitset ja kiität työntekijöitään? Katsopa ensin peiliin ja mieti miksi valittavat. Kypsä ja hyvä johtaja osaa ratkaista työntekijöiden kanssa yhdessä ongelmat.

Vierailija
51/52 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on yli 600.000 työtäntä...luulisi löytyvän uusia tilalle

Vierailija
52/52 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjä täällä. 

On ihan oikein, että ihmiset osaavat nykyään pyytää uskaliaammin asioita, mm. rahaa. Toimitusjohtajana varmasti tiedät, että työntekijäsi myyvät sinulle aikaansa ja siis saavat ihan itse hinnoitella oman aikansa. Sinä joko hyväksyt ko. hinnan ja palkkaat tyypin firmaasi, tai etsit toisen, joka hinnoittelee aikansa huokeammin. 

Niin minäkin teen ja tein palkollisena ollessani. Jos tarjottu työ oli mielenkiintoista, opin uutta, sain haasteita ja oli mahdollisuus edetä uralla, pienempikin palkka riitti. Toisaalta jos työ oli yksipuolista liukuhihnamaista hommaa, kiitosta työstä ei kuulunut saati ylenemismahdollisuuksia talossa, piti henkisen pääoman kasvun puute korvata rahallisesti. Siksi esim. pyydän varastotyöstä 50 € / h, mutta IT-spesialistin duunia teen ihan mielelläni vaikka 25 € / h.

Ja varastotyöstä joku sitten jossain maksaa  50€/tunti?