Taas naiset kommentoivat ilkeästi minun elämäntilannetta. Tiedän sen olevan pelkkää kateutta mutta...
"Mikset mee töihin"
"Onko kivaa olla elätti"
"Ai sulla käy SIIVOOJA vaikka oot kotona"
"Mihin tollanen kotirouva tarvii lomaa?"
Ihan tällaista sain kuulla juhlissa lauantaina. No karavaani ja koirat....
Kommentit (27)
Nämä oli siis minun sukulaistytön häät ja ihmiset, jotka kommentoivat olivat kaukaisempia sukulaisia ja lapsuudenystäviä.
Siskoni kertoi iloissaan, että menemme yhdessä Seychelleille ja että minä maksan matkat. Sisko on niin onnellinen, kun pääsee oikein kunnon lomalle.
Nämä kateelliset ovat siis minulle kateellisia, koska minulle kävi niin hyvin elämässä ja heidän mielestään ihan ilman omaa panostani. He eivät ole ihmisiä, joita tapaan päivittäin tai joiden kanssa seurustelemme.
Meillä on kyllä avioehto, mutta avioeron sattuessa saan kotimme, sekä muuta omaisuutta parin kolmen miljoonan arvosta. Lisäksi minulla on jo nyt aika muhkea sijoitussalkku, eläkevakuutukset ja henkivakuutukset kunnossa. Mies on myös hyvin vakuutettu.
Ainoa mikä vähän surettaa on se, että mieheni tekee töitä 27/7. Omaa tai perheen yhteistä aikaa on hyvin vähän. Sellaiset jutut, kuten vaikka mökkeily, jotka muissa perheissä ovat omaa aikaa, ovat meillä mahdollisuus tavata liikekumppaneita tai yrityksen henkilöstöä. Mutta yllätyshän tämä ei ollut tiesin kyllä mihin ryhdyin. Ap
Kivaltahan toi kuulostaa. Miksi muiden sanomiset sinua kiusaavat?
Toivottavasti miehesi maksaa sinulle eläkettä ja laitat itse rahaa sijoituksiisi joka kuukausi. Tulevaisuutesi kannattaa oikeasti turvata.
Siivooja on fiksu valinta, koska kotitöitä riittää muutenkin.
Hyvää matkaa sisaresi kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Kivaltahan toi kuulostaa. Miksi muiden sanomiset sinua kiusaavat?
Eihän ne kiusaakaan. Kunhan tulin tännekin kertomaan mun täydellisestä elämästäni:)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Nämä oli siis minun sukulaistytön häät ja ihmiset, jotka kommentoivat olivat kaukaisempia sukulaisia ja lapsuudenystäviä.
Siskoni kertoi iloissaan, että menemme yhdessä Seychelleille ja että minä maksan matkat. Sisko on niin onnellinen, kun pääsee oikein kunnon lomalle.
Nämä kateelliset ovat siis minulle kateellisia, koska minulle kävi niin hyvin elämässä ja heidän mielestään ihan ilman omaa panostani. He eivät ole ihmisiä, joita tapaan päivittäin tai joiden kanssa seurustelemme.
Meillä on kyllä avioehto, mutta avioeron sattuessa saan kotimme, sekä muuta omaisuutta parin kolmen miljoonan arvosta. Lisäksi minulla on jo nyt aika muhkea sijoitussalkku, eläkevakuutukset ja henkivakuutukset kunnossa. Mies on myös hyvin vakuutettu.
Ainoa mikä vähän surettaa on se, että mieheni tekee töitä 27/7. Omaa tai perheen yhteistä aikaa on hyvin vähän. Sellaiset jutut, kuten vaikka mökkeily, jotka muissa perheissä ovat omaa aikaa, ovat meillä mahdollisuus tavata liikekumppaneita tai yrityksen henkilöstöä. Mutta yllätyshän tämä ei ollut tiesin kyllä mihin ryhdyin. Ap
Hyvä, että tulevaisuutesi on turvattu!
Tarkoititko 24/7 vai onko 27 jokin minulle tuntematon juttu?
Kateelliset voivat pitää mölyt mahassaan, ihan peruskäytöstapoja. Opetella ymmärtämään, että ovat itse oman onnensa seppiä. Tehkööt asialle jotain.