Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies joka haluaa vähän kokeneen naisen herättää niin paljon vihaa?

Vierailija
30.07.2017 |

Av-mammat haukkumassa mielenvikaiseksi ja alapeukuttamassa. Joka toinen kommentti poistetaan.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan mies haluta sellaista naista. Minusta on kuitenkin tekopyhää haluta kokematonta ihmistä, jos itse olisi tilaisuuden tullessa valmis makaamaan kenen tahansa kanssa. 

Vierailija
2/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä muuten mitään ongelmaa ole, mutta silloin on, jos samalla sanotaan, että vaatija itse ei ole yhtä kokematon ja että vaatijalla on ilman muuta oikeus myös saada tällainen nainen (ei siis pelkästään kriteeri kumppanulle, vaan vingutaan, miksi sitä naista ei löydy, vaikka sellaiseen olisi oikeus).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset suuttuvat, jos joku random tuntematon mies haluaa sellaista mitä nämä naiset eivät ole. Täysin käsittämätöntä. Itsekin oon saanut todella tylyä vastausta naisilta, kun sanoin, että en kelpuuta amista. Hieman nauratti, kun keskustelun aiheenakin oli, että miehet kertovat mikä on heille turn off

Vierailija
4/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, mihin keskusteluun viittaat. Olisi paljon järkevämpää laittaa tämä kysymys sen keskustelun yhteyteen, jossa noin on tapahtunut, niin olisi helpompi vastata. Itselleni on totaalisen yhdentekevää millaisen naisen joku random-mies haluaa.

Vierailija
5/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuossa herättäisi vihaa ainoastaan mahdollinen kaksoismoralismi. Eli kokenut mies, joka on "pitänyt hauskaa niiden vain hauskanpitoon sopivien lunttujen kanssa" kokeekin nyt sitten olevansa ihan "ansainnut" kodin hengettären, joka on koko pienen ikänsä vain häntä odottanut... Plaah.

Mutta jos kyseessä on kaksi samaa arvomaailmaa edustavaa ihmistä, jotka kohtaavat, niin sehän on ihan kaunista. Toivoa saa, mutta omat realiteetit kannattaa tarkistaa. Toki, on niitäkin kokemattomia naisia, jotka ihan haluavat hypätä suoraan valmiiseen pöytään.

Vierailija
6/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset suuttuvat, jos joku random tuntematon mies haluaa sellaista mitä nämä naiset eivät ole. Täysin käsittämätöntä. Itsekin oon saanut todella tylyä vastausta naisilta, kun sanoin, että en kelpuuta amista. Hieman nauratti, kun keskustelun aiheenakin oli, että miehet kertovat mikä on heille turn off

Juu ja naiset voivat kyllä vaatia jotain mitä eivät ole. Sitä ei oo koskaan nähty ongelmana, jännä juttu!

Vierailija
7/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuossa herättäisi vihaa ainoastaan mahdollinen kaksoismoralismi. Eli kokenut mies, joka on "pitänyt hauskaa niiden vain hauskanpitoon sopivien lunttujen kanssa" kokeekin nyt sitten olevansa ihan "ansainnut" kodin hengettären, joka on koko pienen ikänsä vain häntä odottanut... Plaah.

Mutta jos kyseessä on kaksi samaa arvomaailmaa edustavaa ihmistä, jotka kohtaavat, niin sehän on ihan kaunista. Toivoa saa, mutta omat realiteetit kannattaa tarkistaa. Toki, on niitäkin kokemattomia naisia, jotka ihan haluavat hypätä suoraan valmiiseen pöytään.

Ihan samalla tavalla naiset hakevat kumppaniksi kypsemmällä iällä jotain muut kuin aiemmin. Kiltit perheenisät kelpaavat eri tavalla kuin aiemmin. Siinähän ei ole mitään kummallista, eiköstä juu?

Vierailija
8/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä muuten mitään ongelmaa ole, mutta silloin on, jos samalla sanotaan, että vaatija itse ei ole yhtä kokematon ja että vaatijalla on ilman muuta oikeus myös saada tällainen nainen (ei siis pelkästään kriteeri kumppanulle, vaan vingutaan, miksi sitä naista ei löydy, vaikka sellaiseen olisi oikeus).

Mutta naiselle on oikeus saada kokenutta miestä jota ei tarvitse seksissä opettaa? Koska eihän naisen homma ole seksissä itseään tyydyttää vaan miehen pitää se osata! Jos ei osaa, ei ollut mies naisen kohtuullisen vaatimuksen tasoinen?

Vierailija
9/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, mut ei ole kyse tästä. Voi kunpa olisikin. Kyse on oikeesti siitä, et seksuaalisesti "kokematon" (mikä tarkoittaa nykyään siis sitä, ettet makaa koko kaupunkia läpi) on jonkinlainen uhka muille naisille. Voi niitä naisten yläpeukkujen määrää viestiketjussa, jossa miehet pitävät tällaista seksuaalista aktiivisuutta positiivisena asian ja HUOM, mikä tärkeintä: haukkuvat "kokemattomia" estoisiksi ym. Naiset ovat mielissään! Kyllähän nyt siveellisiä naisia saa haukkua.

Vierailija
10/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta naiselle on oikeus saada kokenutta miestä jota ei tarvitse seksissä opettaa? Koska eihän naisen homma ole seksissä itseään tyydyttää vaan miehen pitää se osata! Jos ei osaa, ei ollut mies naisen kohtuullisen vaatimuksen tasoinen?

Mihin tämä liittyi?

Vierailija
11/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla naiset hakevat kumppaniksi kypsemmällä iällä jotain muut kuin aiemmin. Kiltit perheenisät kelpaavat eri tavalla kuin aiemmin. Siinähän ei ole mitään kummallista, eiköstä juu?

Mun on vähän vaikea ottaa tuohon kantaa kun edustan tosiaan näitä siveyden sipuleita, jotka tekivät kumppanivalinnan loppuelämää ajatellen, ei hetkellisen tilanteen huumassa. Mutta joo, kyllä mä sanoisin, että ansionsa mukaan, kummallekin sukupuolelle. Ei ujon nelikymppisen insinöörin tarvitse alkaa heilaksi pubiruusulle jos ei halua. Täysin oikeus kieltäytyä ja sanoa, että etsii enempi samanhenkistä seuraa.

Vierailija
12/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä myöskään mikään pukki ole. Naiset joilla on erilainen elämäntyyli ja arvot eivät vaan kiinnosta joten jo pelkästään sen takia ei ole monen kanssa tullut kokemusta. Sitten kun tuon tämän esille niin monet naiset kuitenkin kilahtavat täysin.

Kerran yksikin nainen heitti juomat naamaani kun sanoin suoraan ettei kiinnosta koska oli ollut sillain aika monen tuttavani kanssa.

Ap

Vierailija
13/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a.

Eihän tuo ole kuin käänteinen toive sille, että naiset haluavat mahdollisimman paljon panneen miehen.

Miehen on vaikea tulla kokeneeksi ja naisen on vaikea säilyä kokemattomana. Kumpaakaan ei siis sen enempää "sorreta" näillä vaatimuksilla/toiveilla. Se on ihan kiinni siitä kumman sukupuolen silmin asiaa katsot.

Vierailija
14/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi, kun täällä miehet väittävät viettäneensä viriilejä poikamiesvuosia useiden naisten kanssa, mutta sitten tultuaan perheenperustusvaiheeseen pitäisikin olla kokematon vaimo. Vaatimukset samalle tasolle kuin itse pystyy tarjoamaan.

Vierailija
15/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Jos nainen on itsekin kiltti perheen äiti eikä pidä sitä haluamaansa miestä minään ihmisoikeutena, niin en näe mitään ongelmaa. Miksi miesmaun muuttuminen ja virheestä oppiminen olisi väärin?

Vierailija
16/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa ja v*tuttaa nuo ilmaisut "vaatia" ja "oikeus". Keneltä voi vaatia haluamansa kaltaista elämänkumppania? Jumalalta? Äidiltä tai isältä? Yhteiskunnalta? Vai kulkevatko ihmiset ympäriinsä sanomassa kohtaamilleen ihmisille, että "vaadin sinun olevan kokematon/kokenut/pitkä/hoikka/blabla"? Tai että jollain olisi oikeus saada jonkinlainen mies/nainen  - ei sellaista oikeutta ole olemassakaan.

Jokainen saa hakea juuri sellaista ihmistä kuin haluaa eikä sillä ole pienintäkään merkitystä, onko hän itse samanlainen vai ei. Vaikka mies olisi itse maannut satojen maksuttomien ja maksullisten naisten kanssa, niin hänellä on vapaus hakea kokematonta naista. Ja sama pätee kaikkiin muihinkin asioihin; lihava nainen saa haluta puolisokseen lihaksikkaan adoniksen, ruma mies kauniin naisen,  pienituloinen yksinhuoltaja varakkaan lapsettoman jne. Yhdelläkään heistä ei ole oikeutta toisiin ihmisiin eivätkä he voi vaatia keneltäkään mitään, mutta lupa etsiä on. Ja lupa olla ottamatta ketään muuta, ellei löydä hakemaansa. Joten työntäkää nyt jo kaivoon nuo vaatimukset ja oikeudet. Jos aloittaja haluaa kokemattoman naisen niin mikä ongelma siinä on? Etsiköön sellaista, ei se meiltä kokeneilta ole mitenkään pois, koska kuka meistä haluaisi miehen jolle naisen neitsyys tai kokemattomuus on jokin myyttinen arvo? En minä ainakaan.

Vierailija
17/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä myöskään mikään pukki ole. Naiset joilla on erilainen elämäntyyli ja arvot eivät vaan kiinnosta joten jo pelkästään sen takia ei ole monen kanssa tullut kokemusta. Sitten kun tuon tämän esille niin monet naiset kuitenkin kilahtavat täysin.

Kerran yksikin nainen heitti juomat naamaani kun sanoin suoraan ettei kiinnosta koska oli ollut sillain aika monen tuttavani kanssa.

Ap

Tuossahan on ihan selvästi kyse joko siitä, että ilmaisit asian tökerösti tai että nainen on sekopää.

Vierailija
18/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat silloin naiselta ominaisuutta, jonka itse haluavat kyseiseltä naiselta tuhota tai poistaa. Se ajattelu kuvottaa.

Vierailija
19/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tylsintä on juurikin tämä kaksinaiset odotukset, jotka enempi vähempi taas esimi täällä pitkäksi venähtänyt keskustelu tapauksesta" Neitsyt mies  Antti 40 - vuotta" osoitti. - Hänen suurin ongelmanaan ei pidetty sitä, että hänellä on operussairaus, tai että on työtön ja tai, että asuu syrjemmässä,vaan sitä, että hän on neitsyt.

En tiedä olisiko samantapainen juttu ollut mahdollinen naisen kohdalla. Mutta ainakin keskutelusta jäi se vaikutelma, että miehen odotetaan, tai oikeammin vaaditaan olevan seksiä kokenut ja harrastanut jo pitkälti ennen 40 ikävuotta.

Mutta miksi? - mitä varten juuri miehen pitäisi olla alati se kokeneempi ja vastaavasti naisen "Se" vähemmän kokenut? - pitääkö miehen aloittaa seksin harrastamiinen varmuuden vuoksi toisten miesten kanssa, niin ei tule kenenkään naisen kanssa tarve kertoa ja plajastaa, että on muuten kokematon. Tai vain hyvin vähän kokenut.  

Vierailija
20/41 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis lähdit treffeille naisen kanssa, jonka tiesit olleen monen tuttavasi kanssa, ja sitten vasta kerroit hänelle ettei sinua kiinnosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan