Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miss Eloweena Karita Haapanen on upea kaunotar! Mammoille mallia!

Vierailija
30.07.2017 |

http://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201707302200294421_vd.shtml Palstan ikuisuuskysymyksiä on millaiset naiset ovat miesten mielestä vaimomateriaalia. No tuosta Karitasta voi nyt jokainen katsoa sitten suuntaa. Nuori, hoikka, vaalea(maku asia), puhdas, iloinen, terveet harrastukset jne. EI siis shokkivärejä, ylipainoa, tatuointeja, strippari-lookkeja, harrastuksena biletystä tms.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihmeessä Karitasta vaimo itsellesi mutta älä väitä tuntevasi muiden miesten naismakua.

Vierailija
2/32 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintöprinsessoista toinen näyttää downilta ja toisella on matalalla otsa :)) Ei ollut vaikea voittaa jos kakkonen ja kolmonen näyttää jo tolta xd

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perintöprinsessoista toinen näyttää downilta ja toisella on matalalla otsa :)) Ei ollut vaikea voittaa jos kakkonen ja kolmonen näyttää jo tolta xd

No mihinköhän väliin sinä sijoittuisit? Veikkaan, että oven väliin.

Vierailija
4/32 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ihmeessä Karitasta vaimo itsellesi mutta älä väitä tuntevasi muiden miesten naismakua.

Karita on yksi neito joka täyttää nuo mainitut määreet. On tietenkin paljon eri tyyppisiä naisia jotka myös täyttävät. Halpoja wt-akkoja ei vaimoiksi huoli kuin sellaiset ukot jotka ei puhtoisia eloweenoja saa. Se on täysin varma. Ikä, läski, tatuointi jne. fetisistit ja muut poikkeavat sitten erikseen.

Vierailija
5/32 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei voi olla missejä. Joidenkin pitää olla taviksiakin. Kaikille ei edes kasva hiukset pitkiksi ja osa on brunetteja. Tasan ei käy luonnonlahjat. Suurinosa tuskin on mitään himo bilettäjiä ja harvalla on stripparilook. Kenelläkään ystävälläni ei ole edes tatuointeja. Jos nuo stripparilook, tatska tyypit on enenmmistöjä tositeeveesä yms. niin sinne haetaan ääri-ihmisiä. Tasainen tallaaja ei olisi tv.ssä mielenkiintoinen.

Vierailija
6/32 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karita on kaunis ja hyväkroppainen, mutta miksi hänestä pitäisi ottaa mallia? Elän omaa elämääni, eikä mua kiinnosta pätkääkään miellytänkö jotakin palsta-ukkelia.

Vierailija
7/32 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen joku ulisi palstalla, kun ei löydä naista itselleen. Tatuointien ja ylipainon sisältä voi löytyä vaikka kuinka hyvä nainen, kannattaa katsoa muutakin kuin ulkokuorta.

Vierailija
8/32 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan ottaa tatuointeja, jos vaikka miehet sitten jättäisivät minut rauhaan.

Vierailija
9/32 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa että muovisen trashy-lookin lisäksi myös tällaiset pääsevät hiukan esille.

Vierailija
10/32 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nätti, mua kiinnostaisi mitat.

Vierailija
11/32 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mihinköhän väliin sinä sijoittuisit? Veikkaan, että oven väliin.

reps, kahvit näppiksellä :D

Vierailija
12/32 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni täytän nuo kriteerit. Itse olen hulluna tummiin komeisiin pikkuisen pahispoikiin. Aminkhan on niin suloinen. Vanhemmista miehistä George Glooney on ihanan oloinen ja Nigel Parker (vaikka en tiedä onko homo). Oliskohan niin, että vastakohdat vetää toisiaan puoleensa.

Vierailija
13/32 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen joku ulisi palstalla, kun ei löydä naista itselleen. Tatuointien ja ylipainon sisältä voi löytyä vaikka kuinka hyvä nainen, kannattaa katsoa muutakin kuin ulkokuorta.

Ei löydy. Molemmat ovat itse valittuja asioita ja ylipainoa joutuu pitämään aktiivisesti yllä välttelemällä liikuntaa ja mässäilemällä liikaa. Nuo ovat vain indikaattoreita siitä, että ihminen ei kunnioita, eikä hallitse itseään. Ei sellainen ihminen kunnioita kumppaniaankaan. Pätee yhtä lailla tatuoituihin ja läskeihin ukkoihinkin.

Vierailija
14/32 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kelpaisi, mutta missä tissit? Voisihan ne tietysti sponssata itsekin noin kehityskelpoiseen runkoon. m48

Vierailija
15/32 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni täytän nuo kriteerit. Itse olen hulluna tummiin komeisiin pikkuisen pahispoikiin. Aminkhan on niin suloinen. Vanhemmista miehistä George Glooney on ihanan oloinen ja Nigel Parker (vaikka en tiedä onko homo). Oliskohan niin, että vastakohdat vetää toisiaan puoleensa.

Et täytä. Vai onko tuon tason ukkoja paljon nurkissa näkynyt?

Vierailija
16/32 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitapa kuva, niin ihmetellään yhdessä mitkä kriteerit oikeasti täytät. :D

Vierailija
17/32 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeita ilmestyksiä nuo luomumussit kaikenlaisten silikonibimbojen jälkeen!

Vierailija
18/32 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karita oli omaa luokkaansa. Pitkä ero muihin missikandidaatteihin.

Jännää, että on ammatiltaan leipuri. Perinteisesti leipurista tulee täysin eri mielikuva! :D

Vierailija
19/32 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi v...tu taas, mitähän matskua on herra-ap?

Tuollaista luontaista m..kua ei miehekseen ota kuin joku itseensä kyllästynyt surkimus, oli naama tai kroppa miten nätti, timmi ja harrastukset kuin kehittäviä tahansa.

Sinänsä tyttö on kaunis, tavallisella puhtaalla naapurintyttötyylillä. Tuollaisia huippukaunottaria, kulkee kyllä kylillä paljon, ilman että menevät missikisoihin.

Vähän kyllä pitkään katsoisin jos poikani toisi jonkun missin kotiin vaimo ehdokkaana, onneksi on niin fiksu että hänelle on aina ollut tärkeämpää pään sisältö kuin ulkonäkö, ei sillä, nättejä tyttöjä on kotiin tuonut.

Vierailija
20/32 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karita on kaunis, mutta mikä v*tun EloWEEna? Mikähän pissisjonne tuonkin nimen missikisalle on keksinyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän