Miksi mies joka haluaa vähän kokeneen naisen herättää niin paljon vihaa?
Av-mammat haukkumassa mielenvikaiseksi ja alapeukuttamassa. Joka toinen kommentti poistetaan.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat silloin naiselta ominaisuutta, jonka itse haluavat kyseiseltä naiselta tuhota tai poistaa. Se ajattelu kuvottaa.
Vastaavasti lompakkoloiset naiset haluavat tuhota miehensä rahat, ei riitä vain tietoisuus hyvistä tuloista vaan niistä pitää aktiivisesti päästä hyötymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuossa herättäisi vihaa ainoastaan mahdollinen kaksoismoralismi. Eli kokenut mies, joka on "pitänyt hauskaa niiden vain hauskanpitoon sopivien lunttujen kanssa" kokeekin nyt sitten olevansa ihan "ansainnut" kodin hengettären, joka on koko pienen ikänsä vain häntä odottanut... Plaah.
Mutta jos kyseessä on kaksi samaa arvomaailmaa edustavaa ihmistä, jotka kohtaavat, niin sehän on ihan kaunista. Toivoa saa, mutta omat realiteetit kannattaa tarkistaa. Toki, on niitäkin kokemattomia naisia, jotka ihan haluavat hypätä suoraan valmiiseen pöytään.
Ihan samalla tavalla naiset hakevat kumppaniksi kypsemmällä iällä jotain muut kuin aiemmin. Kiltit perheenisät kelpaavat eri tavalla kuin aiemmin. Siinähän ei ole mitään kummallista, eiköstä juu?
Minusta tylsintä on juurikin tämä kaksinaiset odotukset, jotka enempi vähempi taas esimi täällä pitkäksi venähtänyt keskustelu tapauksesta" Neitsyt mies Antti 40 - vuotta" osoitti. - Hänen suurin ongelmanaan ei pidetty sitä, että hänellä on operussairaus, tai että on työtön ja tai, että asuu syrjemmässä,vaan sitä, että hän on neitsyt.
En tiedä olisiko samantapainen juttu ollut mahdollinen naisen kohdalla. Mutta ainakin keskutelusta jäi se vaikutelma, että miehen odotetaan, tai oikeammin vaaditaan olevan seksiä kokenut ja harrastanut jo pitkälti ennen 40 ikävuotta.
Mutta miksi? - mitä varten juuri miehen pitäisi olla alati se kokeneempi ja vastaavasti naisen "Se" vähemmän kokenut? - pitääkö miehen aloittaa seksin harrastamiinen varmuuden vuoksi toisten miesten kanssa, niin ei tule kenenkään naisen kanssa tarve kertoa ja plajastaa, että on muuten kokematon. Tai vain hyvin vähän kokenut.
Aloitin sen keskustelun, ja minua kiinnosti vain miksei mies käy maksullisella, jos poikuuden menettäminen koetaan tärkeäksi. Sillä se hoituisi.
Ei niinkään se että naiset vaatisivat mieheltä kokemusta, vaan hän vaikutti itse haluavansa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuossa herättäisi vihaa ainoastaan mahdollinen kaksoismoralismi. Eli kokenut mies, joka on "pitänyt hauskaa niiden vain hauskanpitoon sopivien lunttujen kanssa" kokeekin nyt sitten olevansa ihan "ansainnut" kodin hengettären, joka on koko pienen ikänsä vain häntä odottanut... Plaah.
Mutta jos kyseessä on kaksi samaa arvomaailmaa edustavaa ihmistä, jotka kohtaavat, niin sehän on ihan kaunista. Toivoa saa, mutta omat realiteetit kannattaa tarkistaa. Toki, on niitäkin kokemattomia naisia, jotka ihan haluavat hypätä suoraan valmiiseen pöytään.
Ihan samalla tavalla naiset hakevat kumppaniksi kypsemmällä iällä jotain muut kuin aiemmin. Kiltit perheenisät kelpaavat eri tavalla kuin aiemmin. Siinähän ei ole mitään kummallista, eiköstä juu?
Minusta tylsintä on juurikin tämä kaksinaiset odotukset, jotka enempi vähempi taas esimi täällä pitkäksi venähtänyt keskustelu tapauksesta" Neitsyt mies Antti 40 - vuotta" osoitti. - Hänen suurin ongelmanaan ei pidetty sitä, että hänellä on operussairaus, tai että on työtön ja tai, että asuu syrjemmässä,vaan sitä, että hän on neitsyt.
En tiedä olisiko samantapainen juttu ollut mahdollinen naisen kohdalla. Mutta ainakin keskutelusta jäi se vaikutelma, että miehen odotetaan, tai oikeammin vaaditaan olevan seksiä kokenut ja harrastanut jo pitkälti ennen 40 ikävuotta.
Mutta miksi? - mitä varten juuri miehen pitäisi olla alati se kokeneempi ja vastaavasti naisen "Se" vähemmän kokenut? - pitääkö miehen aloittaa seksin harrastamiinen varmuuden vuoksi toisten miesten kanssa, niin ei tule kenenkään naisen kanssa tarve kertoa ja plajastaa, että on muuten kokematon. Tai vain hyvin vähän kokenut.
Aloitin sen keskustelun, ja minua kiinnosti vain miksei mies käy maksullisella, jos poikuuden menettäminen koetaan tärkeäksi. Sillä se hoituisi.
Ei niinkään se että naiset vaatisivat mieheltä kokemusta, vaan hän vaikutti itse haluavansa sitä.
- Tjaa,a. Minusta taas tuntui, että hän ei niinkään halunnut ensi-sijaisesti menettää poikuuttaan vaan saada ja löytää itselleen kumppanin. Toki läheisyyden kaipuu ja toisen kosketuksen ja vierellä olon tunteminen on varmasti asioita, joita janoaa niin että koskee ja pahasti, vain taiaianoastaan fyyisessä mielessä. En ole itse lainkaan varma siitä, että paras lääke tällaiseen "vaivaan" olisi vain ja ainoastaan maksullisella käynti.
Tilanne kun saattaa muodostua hyvin luonnottomaksi ja tunteettomaksi mekaaniseksi toiminnaksi, jossa kohtaamista ei synny tai muodostu toivottua kohtaamist ja läheisyyttä. En tarkoita, että seksin tarvitsisi aina olla, jotenkin tajunnan räjäyttävää ja ihmeellistä.
Mutta seksin puutteessa lienee kyse enempi -näin oletan- enemmän tunteesta, että voisi olla jollekulle Se tärkeä ja merkttävä, eikä vain laahustava ja elämänvirraasa kulkeva onttokuori, jota kukaan ei halua koskettaa tai ottaa vierelleen ja kertoa, että välittää. Saada tuntea, että toinen haluaa olla juuri sinun vierelläsi ja lähellä; uskoen ja luottaen sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla samat kriteerit tyttöystävälle kolmekymppisenä mitä oli rippikouluikäisenä? Oletko sellaisessa työssä, mistä haaveilit rippikouluikäisenä? Harva on teininä niin kypsä, että tietää tismalleen, mitä haluaa ja mikä on itselle hyväksi. Jos olet itse aloittanut tupakoinnin teininä, niin onko se vielä keski-iän kynnyksellä jotain "siistiä" vai kaduttaako, että tuli edes aloitettua? Tuota sinun kirjoittamaasi ilmiötä sanotaan aikuistumiseksi.
Siksi että se herättää epäilykset sairaalloisesta mustasukkaisuudesta ja kontrollihalusta, haluaa omistaa naisessa kaiken seksuaalisuutta myöten.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä myöskään mikään pukki ole. Naiset joilla on erilainen elämäntyyli ja arvot eivät vaan kiinnosta joten jo pelkästään sen takia ei ole monen kanssa tullut kokemusta. Sitten kun tuon tämän esille niin monet naiset kuitenkin kilahtavat täysin.
Kerran yksikin nainen heitti juomat naamaani kun sanoin suoraan ettei kiinnosta koska oli ollut sillain aika monen tuttavani kanssa.
Ap
Kai se nainen oli itse maksanut sen heittämänsä juoman?
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä myöskään mikään pukki ole. Naiset joilla on erilainen elämäntyyli ja arvot eivät vaan kiinnosta joten jo pelkästään sen takia ei ole monen kanssa tullut kokemusta. Sitten kun tuon tämän esille niin monet naiset kuitenkin kilahtavat täysin.
Kerran yksikin nainen heitti juomat naamaani kun sanoin suoraan ettei kiinnosta koska oli ollut sillain aika monen tuttavani kanssa.
Ap
Tökeröä ja junttia ilmoittaa se syy, miksi jostakusta ei ole kiinnostunut, ellei sitä syytä erikseen tivata tai tämä kiinnostunut osapuoli käyttäydy itse tökerösti, usko yhdestä kerrasta tms. Kyllä mäkin odottaisin saavani juomat naamalleni jos jokaiselle mua yrittäneelle miehelle ilmottaisin syyn miksei nappaa.
Oma lukunsa ovat sitten nämä, jotka tulevat ihan varta vasten sanomaan että "et kelpaa mulle, koska olet sitä ja sitä". Eihän näiltä ilmoittajilta ole mitään kysyttykään eikä mitään kontaktia otettu. Silloin kyse on puhtaasta riidanhaastamisesta ja perseilystä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Toisinaan kohteliaisuus on parempi kuin raatorehellisyys. Jos et ole kiinnostunut jostakusta naisesta, niin varmaan riittää, että torjut hänet sanomalla ystävällisesti, ettet ole kiinnostunut. Ei tuollaisessa tilanteessa yleensä ole tarpeen alkaa toisen seksuaalimoraalia erikseen arvioimaan.
Seksuaalihistoriaansa ei kukaan kuitenkaan enää voi jälkikäteen muuttaa, joten miksi ihmeessä alkaa sellaista ruotimaan, jos et kerran ole aikeissa vakavaa suhdetta kyseiseen ihmiseen muodostaa? Et ollut sellaisessa asemassa naisen elämässä, että olisit ikäänkuin oikeutettu alkaa hänen menneisyyttään kaivelemaan. Käyttäydyit tarpeettoman epäkohteliaasti, joskaan en itse olisi hyvää juomaa tuhlannut silti.
Vierailija kirjoitti:
Jaa'a.
Eihän tuo ole kuin käänteinen toive sille, että naiset haluavat mahdollisimman paljon panneen miehen.
Mistä ihmeestä olet keksinyt näin typerän väitteen. Oma mieheni oli neitsyt, kun hänet tapasin, ja se oli ISO plussa. Olimme molemmat nuoria.
Kaikki tuntemani naiset, joiden arvomaailmassa seksi kuuluu vain sitoutuneeseen parisuhteeseen, ovat arvostaneet miehessä tätä samaa ajattelutapaa, ja sitä, että seksi on säästetty tähän suhteeseen.
Ne naiset, joiden mielestä kokemus erilaisista seksisuhteista on positiivinen asia, ajattelevat kyllä näin molempien sukupuolien kohdalla. Tuo kaksinaismoralistinen ajattelu tuntuu olevan yksin miesten ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuossahan on ihan selvästi kyse joko siitä, että ilmaisit asian tökerösti tai että nainen on sekopää.
Varmaan pikkaisen molempia. Ei se kyllä mitään pikku vihjettä ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis lähdit treffeille naisen kanssa, jonka tiesit olleen monen tuttavasi kanssa, ja sitten vasta kerroit hänelle ettei sinua kiinnosta?
En ollut treffeillä. Baarissa tuli samaan pöytään juttelemaan ja ehdottelemaan.
Kokematon on kokematon mutta hänestä voi tulla kokenut, kokeneesta ei voi tulla enää kokemattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kai se nainen oli itse maksanut sen heittämänsä juoman?
Oli varmaan. Tai sitten joku mies. Minä en sitä ollut hänelle tarjonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tökeröä ja junttia ilmoittaa se syy, miksi jostakusta ei ole kiinnostunut, ellei sitä syytä erikseen tivata tai tämä kiinnostunut osapuoli käyttäydy itse tökerösti, usko yhdestä kerrasta tms. Kyllä mäkin odottaisin saavani juomat naamalleni jos jokaiselle mua yrittäneelle miehelle ilmottaisin syyn miksei nappaa.
Oma lukunsa ovat sitten nämä, jotka tulevat ihan varta vasten sanomaan että "et kelpaa mulle, koska olet sitä ja sitä". Eihän näiltä ilmoittajilta ole mitään kysyttykään eikä mitään kontaktia otettu. Silloin kyse on puhtaasta riidanhaastamisesta ja perseilystä.
Kyllä se taisi tivata. Oli ihan viehättävä tyttö kyseessä joten se ei varmasti ollut tottunut saamaan pakkeja. Sitten taisi mennä niin että luettelin sille jätkät jotka tiesin että se oli käynyt panemassa.
Juorujen mukaan se oli sellainen tapaus että sille puhkesi akne ehkäisypillereistä muttei se välittänyt kun se tykkäsi paljaalla. Oli juuri ollut yhden tutun kanssa jolla oli tapana panna ihan kaikkea mitä tuli vastaan eli oli tautiriski.
Se ei ole sen kummempaa kuin että nainen haluaa vähän kokeneen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Kokematon on kokematon mutta hänestä voi tulla kokenut, kokeneesta ei voi tulla enää kokemattomaksi.
Ei se sinänsä ole se kokeneisuus. Se nyt vaan on silleen että tytöt jotka tykkäävät pitää isoa pippelikokoelmaa jossa on kirjava joukko eri kokoista ja väristä jonka kanssa voi vuoron perään leikkiä tuskin yhtäkkiä tyytyvät vain yhteen.
Ei herätä vihaa. Pidän käsitystänne ihan ymmärrettävänä.
Minulla on ollut vain yksi mies, joten en koskaan, ikinä, milloinkaan suostuisi seurustelemaan miehen kanssa, jolla on ollut suhde yhtä useampaan naiseen.
Miehellä on kaamea tautiriski ja hän on melkoinen huoripukki, jos naisia on enemmän. Fakta.
Onko se vähäistä kokemusta, jos kumppanilla on ollut impotenssia ja seksiä on ollut määrällisesti melko vähän ja laatu on ollut heikohkoa? Pystyisitkö paikkaamaan sitä?
Miehet, jotka haluavat kokemattoman naisen, ovat huonolla itsetunnolla varustettuja minimunia, jotka pelkäävät kokeneen naisen vertailevan heitä paremmin varusteltuihin miehiin. 😊
Kenelle tuo oli epäselvää? Kyllähän sitä saa hakea vaikka kuuta taivaalta. Mutta turhaan sitten ihmettelee jos ei saa.