Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on typerintä mitä aikuinen ihminen on sinulle ikinä sanonut?

Vierailija
30.07.2017 |

Minä kerroin kerran entiselle opiskelukaverilleni lähteväni käymään Pietarissa ja hän alkoi vänkäämään vastaan, ettei Pietaria ole olemassa. :D

Kommentit (399)

Vierailija
181/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juoksulenkillä ja sattumalta juoksin talon ohi, jossa äitini oli kylässä ja juuri puutarhassa juttelemassa talon emännän kanssa, Moikkasin ja jäin hetkeksi juttelemaan. Äitini esitteli minut ja kertoi, että tyttäreni näköjään jaksoi lähteä heti pitkän automatkan jälkeen juoksemaan. Siihen talon emäntä totesi naurahtaen: "Ai tuoko muka juoksua. Eikö tuo ole enemmänkin hölkkää." 

Vierailija
182/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tästä on jo aikaa, vieläkin ihmetyttää miten typerästi voikin ihminen laukoa. Olin nuori äiti, esikoiseni oli syntynyt edellisenä päivänä. Anoppi tuli katsomaan meitä sairaalaan. Heti ovella purskahti suureen nauruun kun näki minut ja hohotti "Oletko varma ettei tuohon mahaan jäänyt vielä toinenkin?" 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko sosiaalidemokraatit puolue?"

Vierailija
184/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jeesus on herra!" 

Vierailija
185/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovainen kadulla äitipuolelleni, joka oli sokeutumassa kaihiin:" jumala rankaisee sua näin sun synneistä".

Vierailija
186/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tästä on jo aikaa, vieläkin ihmetyttää miten typerästi voikin ihminen laukoa. Olin nuori äiti, esikoiseni oli syntynyt edellisenä päivänä. Anoppi tuli katsomaan meitä sairaalaan. Heti ovella purskahti suureen nauruun kun näki minut ja hohotti "Oletko varma ettei tuohon mahaan jäänyt vielä toinenkin?" 

tällänen on just sellasta passiivisaggressiivista naisten välistä "piilovittuilua", jolla yritetään alentaa toista naista. Yleensä vanhempi nainen nuorempaa...

Vierailija
187/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onko norja suomen naapurimaa?"

Eihän tuo ole tyhmä kysymys. Harvemmin sitä ihmiset puhuvat, että "minä asun Suomessa, eli Ruotsin, Norjan, Venäjän ja Karjalan tasavallan naapurimaasta". Useimmat ihmiset eivät siis kykene tuosta noin vain luettelemaan valtioiden rajanaapureita, vaan heidän on kuviteltava mielessään maailmankartta ja sieltä nimettävä ympäröivien valtioiden nimet. Norjan ja Suomen välinen raja on niin pieni verrattuna Ruotsin ja Suomen tai Venäjän ja Suomen väliseen rajaan, minkä lisäksi se on myös aivan pohjoisessa, eli alueella, jonka karttoja useimmat eivät tule kovin syvällisesti tutkineeksi. Ei mikään ihme, että joku ei osaa heti sanoa varmaksi, ovatko Suomi ja Norja rajanaapureita.

Suomen ja Norjan välinen raja on yli 100 kilometriä pitempi kuin Suomen ja Ruotsin välinen. http://www.kokotaulukko.com/suomen-rajojen-pituus/

Vierailija
188/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan saman teki oma anoppini. Vitsillä kato, eikö sulla ole huumorintajua?

Tämän "huumorin" varjolla anoppi on vuosien varrella laukonut yhtä sun toista. Ei varmaan tule yllätyksenä, itseensä kohdistuvaa "huumoria" ei rouva sitten kestä ollenkaan....

Mutta täytyy sanoa, että hormoonihuuruisena herkillä olevana tuoreena äitinä tuo ulkonäön arvostelu osui aika pahasti. 

Vierailija
189/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme juuri saaneet toisen tyttären. Vauvahuuruissani ihastelin tulokasta, ja sanoin anopille, että olishan kolmaskin vielä ihana. Siihen anoppi tokaisi: "No, mutta mitäs jos sekin on taas tyttö?" Pahalta tuntui.

Vierailija
190/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onko norja suomen naapurimaa?"

Eihän tuo ole tyhmä kysymys. Harvemmin sitä ihmiset puhuvat, että "minä asun Suomessa, eli Ruotsin, Norjan, Venäjän ja Karjalan tasavallan naapurimaasta". Useimmat ihmiset eivät siis kykene tuosta noin vain luettelemaan valtioiden rajanaapureita, vaan heidän on kuviteltava mielessään maailmankartta ja sieltä nimettävä ympäröivien valtioiden nimet. Norjan ja Suomen välinen raja on niin pieni verrattuna Ruotsin ja Suomen tai Venäjän ja Suomen väliseen rajaan, minkä lisäksi se on myös aivan pohjoisessa, eli alueella, jonka karttoja useimmat eivät tule kovin syvällisesti tutkineeksi. Ei mikään ihme, että joku ei osaa heti sanoa varmaksi, ovatko Suomi ja Norja rajanaapureita.

Karjalan tasavalta kuuluu Venäjään.

Vierailija
191/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minussa on rakenteellinen vika ja en tule ns normaalilla tavalla raskaaksi.

Tämä selvisi hyvin nopeasti ja ainoa hoito oli lapsettomuushoidot.

Hyvä ystäväni, 3 lapsen äiti, selitti hän tuli raskaaksi tosta vaan kun unohti yrittämisen.

Minulla sitä mahdollisuutta ei ollut.

Kun hoidot aloitettiin, hän piti sitä luonnottomana ja tuomitsi sen ja muisti kertoa siitä kaikille.

Saimme 2 lasta ja kummallakin on aikamoiset allergiat. Nämä johtuvat hoidoista ja lapset eivät ole meidän vaan alkiot on mennyt sekaisin.

Emme ole enää väleissä.

Siis tuo entinen ystäväsi väittää, että allergiat johtuvat hoidoista ja alkiot on menneet sekaisin, vai sanotko sinä näin?

Koska sekä minulla että miehelläni ei ole allergioita ja kummallakin lapsillamme on, ainoa vaihtoehto on, ettei lapset ole biologisesti meidän, päätteli tämä "ystäväni".

Kummallakin lapsella on sellainen jännä pyörre hiuksissa, ihan samanlainen on mm heidän isällään sekä minulla on hyvin jännän väriset silmät, vihreät . Miehelläni on siniset, joka on väistyvä ominaisuus. Ei olla menty kokeisiin, luotan täysin Väestöliiton henkilökunnan ammattitaitoon,

Vierailija
192/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa sanotaan, että siunattu sen äidin kohtu jonka esikoislapsi on poika.

Kiitti äiti kun sanot tyttäresi kuullen näin. Toki myös isoveljen kuullen.

Vierailija
193/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exän kaveri sanoi että et voi menettää fyysistä neitsyyttä lelulla tai muulla tavalla vaan ainoastaan miehen varustus sen voi viedä. Mikä ihmeen taikamuuri se luulee immenkalvon olevan joka tietää eron? "Voivoi en mä voi nyt revetä kun toi on vibraattori" ja pahimman tästä tekee se että tämä kyseinen tyyppi teki töitä hoitoalalla.

Hmm, eihän immenkalvo ole kalvo tai eihän sen kuulu revetä yhdynnässä? Itsellä siis sukupuolielämää useamman vuoden elämästä ollut miespuolisen kanssa, eikä ole revennyt mitään.

Vierailija
194/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö New York ole lähellä Suomea. Tämän sanoi eräs henkilö ja täysin tosissaan.

Minkä ikäinen ja miten ihmeessä luuli noin?

Vierailija
195/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin harjoittelupaikan kahvipöydässä olevani ainoa lapsi, kun kysyttiin perheestä. Siihen eräs katkeroitunut vanha akka huudahti: "HERRAJUMALA, AINOA LAPSI!!!!!! Sun vanhemmat on hirveän itsekkäitä ja julmia kun ovat sut yksin jättäneet! No oli se minunki lapsuus ihan kamala kun mulla oli neljä veljeä!" Kyseinen muori vihasi myös omaa perhettään, koska ei saanut kuin kaksi poikaa. Mua alkoi ihan itkettämään ja poistuin paikalta. Syy sisarettomuuteeni oli vanhempien lapsetomuudessa ja myöhemmin he hyväksyivätkin ajatuksen yhdestä lapsesta. Mulla ei olisi voinut olla parempia vanhempia. Itsekkyys ja mukavuudenhaluisuus eivät kuuluneet heidän periaatteisiin.

Vierailija
196/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle laukaisi silloinen hyvä ystävä muutama viikko synnytyksen jälkeen että olenko antanut polkea itseni paksuksi taas?! Hän oli itse huomattavan ylipainoinen tuolloin, ilmeisesti vaikuttanut älykkyyteen myös.. 3kk synnytyksen jälkeen olin entisissä mitoissani 164cm/54kg

Vierailija
197/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rv 19 tapahtuneesta keskenmenostani, että se oli Jumalan tahto.

Niinhän se olikin. Jumala tahtoi lapsesi luokseen. Ole onnellinen, että lapsesi sai jo ennen syntymäänsä autuuden onnen ilman, että hänen täytyi kärsiä elämästä tässä pahassa maailmassa.

198/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vielä lisää:

Ex-anoppi oli miehelleni ihmetellyt, että miten se S noin kalliin asunnon osti. Oltiin aikuisia ja hiljakkoin menty naimisiin. Mies muutti mun asuntoon. Omaa hällä ei ollut.

Äiti totesi 13+ viikon keskenmenoni jälkeen, että olipa hyvä, että meni kesken, ei tuollaisen miehen kanssa olisi lapsia kannattanut tehdäkään. 

Vierailija
199/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Pari vielä lisää:

Ex-anoppi oli miehelleni ihmetellyt, että miten se S noin kalliin asunnon osti. Oltiin aikuisia ja hiljakkoin menty naimisiin. Mies muutti mun asuntoon. Omaa hällä ei ollut.

Äiti totesi 13+ viikon keskenmenoni jälkeen, että olipa hyvä, että meni kesken, ei tuollaisen miehen kanssa olisi lapsia kannattanut tehdäkään. 

Damn, sulla on kylmä äiti...

Vierailija
200/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kehitysvammainen ihminen kyselee minulta aina, että haluanko minä seurustella kanssani ja kun vastaan, että en halua, niin hän katsoo minua ja kysyy, että "Mitä tarkoitat"? Minä selitän hänelle selkokielellä, että minä en halua seurustella häntä kanssaan, mutta hän ei vain ymmärrä sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi