Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on typerintä mitä aikuinen ihminen on sinulle ikinä sanonut?

Vierailija
30.07.2017 |

Minä kerroin kerran entiselle opiskelukaverilleni lähteväni käymään Pietarissa ja hän alkoi vänkäämään vastaan, ettei Pietaria ole olemassa. :D

Kommentit (399)

Vierailija
221/399 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oi, teillekö tulee vauva, onneksi olkoon!" Juu, ei ollut tulossa, kohdattiin tämän henkilön kanssa buffet-ravintolassa, kun olin mättänyt itseni täyteen. Eikä mahani muutenkaan ole pienimmästä päästä, ja notkoselkäni vielä pahentaa asiaa.

Tonnikeijun selitykset osa 18876. Mitä jos söisit kevyesti?

Ohis, mutta minä olen laiha 165/48 ja jos olen syönyt jotain raskasta ja paljon saattaa mahaani turvottaa niin paljon että näyttäisin siltä kun olisin raskaana. Enkä todellakaan rupea syömään vain jotain kevyttä jos tarjolla on jotain raskaampaa ruokaa jota haluan syödä. Sitten turvottaa ja se on voi voi. Lisätään vielä että jos on menkat samaan aikaan niin turvotus on oikeasti valtava. Ja ennen kun minulta todettiin keliakia näytin melkein koko ajan siltä että olin raskaana. Tai aina sen jälkeen kun olin syönyt viljoja mikä oli lähes päivittäin, melkein elin leivällä muutaman vuoden. Tätinikin kysyi joskus olenko raskaana. Joo, se vauva ilmestyi mahaani tässä aterialla, tulee parin tunnin päästä ulos perseen kautta.

T.eri

Vierailija
222/399 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkini " sinä se vaan lihot siellä maailmalla". Nice.

Työkaveri " Ootko sä raskaana kun näytät noin väsyneeltä"

???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/399 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Ja tätä jankkausta jatkui ja jatkui.

En vieläkään käsitä että miksi aiheesta piti jäädä jankkaamaan...

Selkeä moukka, mutta jankkaajatkin ovat rasittavia. Molemmat.

Vierailija
224/399 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta huomaa oikein selkeästi, että fiksuus ei tosiaan automaattisesti lisäänny iän myötä. Moni aikuinen on käsittämättömän lapsellinen, tilannetajuton, sivistymätön ja suorastaan ilkeä. Ovat varmaan heitä, jotka ovat sitä mieltä, että tiettyyn ikään kun pääsee, niin sitten ei enää tarvitse "totella" ketään (kuten siis lapsena ja teininä on pitänyt tehdä).

En nykyään jaksa enää kovin tarkkaan muistella minulle kohdistettuja möläytyksiä mutta erään yhdistävän tekijän olen pannut kyllä merkille. Nämä möläyttelijät ja ilkeilijät ovat nimittäin lähes poikkeuksetta heitä, jotka mainostavat kovaan ääneen omaa elämänkokemustaan ja sitä, kuinka vasta iän myötä oppii avarakatseisuutta, nöyryyttä, rohkeutta ja ties mitä muita hyveitä. Itsereflektiokyvystä nämä viisauden ruumiillistumat ovat tuskin ikinä edes kuulleet.

Vierailija
225/399 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin klubilla tanssimassa ja joku tuntematon ohikulkija koki asiakseen kommentoida:

"You could be pretty hot if you smiled a bit more."

Vastasin:

"Thanks for the analysis."

Enää pitkään aikaan en ole jaksanut teeskennellä mukavaa siinä vaiheessa, kun joku kommentoi että näytän vihaiselta/tyytymättömältä/en hymyile tarpeeksi. En voi sille mitään, kasvoni ovat luonnollisessa tilassa sellaiset. Nämä töksäyttelijät pyrin saamaan miettimään sanomisiaan, en ole mitenkään ymmärtänyt kuinka jotkut kokevat oikeudekseen kommentoida toisten ulkonäköä pyytämättä.

Vierailija
226/399 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin lapsena ystäviä kolme vuotta vanhemman naapurin tytön kanssa, joka oli vanhoillislestadiolainen.

kysyin häntä yökylään ja vastaus oli ettei käy koska "teidän isi juo kaljaa".

Isäni siis saattaa perjantaina hörpätä saunakeppanan tai jopa kaksi mutta siihen se jääkin.

Vierailija
227/399 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 50-v, mutta isohko vatsa  ja yksi hoitoalanhenkilö onnitteli, kun on pikkuinen tulossa.

Vierailija
228/399 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olin lapsena ystäviä kolme vuotta vanhemman naapurin tytön kanssa, joka oli vanhoillislestadiolainen.

Isäni siis saattaa perjantaina hörpätä saunakeppanan tai jopa kaksi mutta siihen se jääkin.

Otsikossa luki "aikuinen". Ja toisekseen aika normaalia jollekin pienelle lapselle ilman mitään uskontojakin pelätä tai jännittää aikuisten alkoholinkäyttöä jos ei ole siihen tottunut kotonaan. Toisekseen ei mitenkään ole hehe haha hauskaa -settiä joku uskonnolla peloteltu pikkutyttö, joka ei uskalla tulla kaverilleen yökylään koska yhteisö on pelotellut.

Vierailija
229/399 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Cheek on niinku maailman komein ja paras laulaja"

Vierailija
230/399 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin muuttamaan miesystäväni kanssa pienelle lessu paikkakunnalle töiden vuoksi. Emme olleet naimisissa. Naapurin mummo huuteli potkukelkkaajojen lomassa, kun nähtiin että HUORRHA. Muutaman viikon päästä tuli hakemaan apuvälineitä, joista vastasin,  ja kyllä oli niin huorrha -jutut unohtuneet.

Vierailija
231/399 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miksi sä punastelet niin herkästi" ja aina tuijotti milloin punastun ja miten mulla kädet tärisee kahvipöydässä >: (

Vierailija
232/399 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetun ymmärtäminen ei tainnut koulussa olla vahvin puolesi?

Vierailija
233/399 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa sinulla ruma lapsi. Vaikka tottahan se on niin ei sitä erikseen tarvitse kertoa.

Vierailija
234/399 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeamasennus piinannut vuosia, mitä sanoo vanhempani. "Kyllä kato kaikkia aamusin väsyttää, silti pitää nousta sängystä ja lähteä töihin."

Niin masentunutkin sen tietää ja se siinä onkin hirveää kun ei vaan pääse ylös. Nyt kun on ollut terveenä vuosia ja käynyt töissä yms, aina aamuväsyneenä lähtenyt. Ihmiset ei vaan ymmärrä ettei masentunut voi sille mitään itse ettei pääse vaan sängystä ylös.

Mulle sanoi yksi ihminen aikanaan, että masentuneen elämä on maailman helpointa elämää, kun "voi nukkua puoleenpäivään ja sitten tehdä koko loppupäivän mitä huvittaa".

No, itsellä oli vaikea uniongelma eikä huvittanut tehdä juuri mitään.

Vierailija
235/399 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kysyi, kun olin 42-v, että onko sulla vielä hampaat tallella. Samalla paikkakunnalla asuu minua paljon vanhempia sisaruksia, joilla kaikilla hampaat tallella. Ei oltu nähty puoleen vuoteen:D

Vierailija
236/399 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan normaalipainoinen.

Vierailija
237/399 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luetun ymmärtäminen ei tainnut koulussa olla vahvin puolesi?

Ai että duunikaveri sai hyvän tavan piruilla, kun kerroin hänelle minulla menneen 1 luetun ymmärtämisen koe penkin alle. Koe oli pätkä jonkun insinöörin kirjoittamaa tekniikan alan kapulakieltä eikä edes suomeksi... Tämän jälkeen olen saanut kuulla kuinka en tajua luetusta mitään. Jäi kertomatta samaiselle muijalle kuinka sain keskivertoa paremman arvosanan 2 muusta saman tyyppisestä testistä... aihe vaan oli hieman eri.

Vierailija
238/399 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos kaikki lopettaisivat lihansyönnin, niin eihän siitä mitään tulisi, kun mihin ne kaikki tuotantoeläimet sitten pantaisiin". Vitsi mikä aivopieru, tää tyyppi ei varmaan ollut koskaan kuullut kysynnän ja tarjonnan laista.

Vierailija
239/399 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselyt siitä, milloin hankitaan lapsia. Ja joo, semmoisetkin ihmiset, jotka on jo 20 vuotta tienneet, ettei hakuta lapsia. Ja höpinät mielen muuttumisesta. No eipä ole mieli muuttunut ja nyt on ikääkin jo sen verran, että vaihdevuodet alkaneet. Hyvä näin.

Vierailija
240/399 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeamasennus piinannut vuosia, mitä sanoo vanhempani. "Kyllä kato kaikkia aamusin väsyttää, silti pitää nousta sängystä ja lähteä töihin."

Niin masentunutkin sen tietää ja se siinä onkin hirveää kun ei vaan pääse ylös. Nyt kun on ollut terveenä vuosia ja käynyt töissä yms, aina aamuväsyneenä lähtenyt. Ihmiset ei vaan ymmärrä ettei masentunut voi sille mitään itse ettei pääse vaan sängystä ylös.

Mulle sanoi yksi ihminen aikanaan, että masentuneen elämä on maailman helpointa elämää, kun "voi nukkua puoleenpäivään ja sitten tehdä koko loppupäivän mitä huvittaa".

No, itsellä oli vaikea uniongelma eikä huvittanut tehdä juuri mitään.

Näitä tunnekylmiä ihmisiä Suomessa riittää:(

Mä en taas ymmärrä miksi elämä ei saisi olla helppoa? Sitkeässä elää nämä uskomukset joillakin, että elämän pitää olla ikävää ja tylsää työntekoa ja sitten eläkkeellä eletään, kun on jo puolet kehosta haudassa.

Ohis, sori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi