Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on typerintä mitä aikuinen ihminen on sinulle ikinä sanonut?

Vierailija
30.07.2017 |

Minä kerroin kerran entiselle opiskelukaverilleni lähteväni käymään Pietarissa ja hän alkoi vänkäämään vastaan, ettei Pietaria ole olemassa. :D

Kommentit (399)

Vierailija
381/399 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti kirjoitti:

"Jos meikkaat, olet nelikymppisenä ihan ryppyinen." Olen meikannut ahkerasti jo 29 vuotta. Olen harvinaisen sileä naamastani edelleen... 😲

Ennen muinoin meikit oli hiukan erilaisia. Niissä oli syöpää aiheuttavia ainesosia, myrkyllisestä muovista ym puhumattakaan. Ehkä sanonta olisi pitänyt paikkansa jos niillä meikeillä olisi maalannut naamansa joka ikinen päivä. Yhäkin ns. meikitön naama yhden päivän verran, vaikkapa kerran viikossa on luonnon kannalta ekoteko. Miksiköhän?

Mutta ne geenit...ne on asia erikseen.

T: toinen nuoren näköinen nelikymppinen (huolimatta tupakoinnista ja juuri taas kysyttiin paperit kun ostin)

Vierailija
382/399 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maapallo on 4000 vuotta vanha, Raamatusta löytyy kohta jossa lukee että Jumala vihaa homoja ja Raamattu pitää ottaa kirjaimellisesti koska se on Jumalan sana (paitsi silloin kun Raamatussa sanotaan jotain joka ei ole sanojan mielen mukaista).

Tiesitkö sinä, että Jumalan 7 päivää on 7 vuotta ja 7vuotta on 7 päivää? Eli meidän vuodet eivät ole verrainnolliset.

Raamatussa sanotaan, että Jumalalla meni 6 päivää luomistyöhön ja seitsemäntenä Hän lepäsi.

Kuitenkin raamatussa kerrotaan alussa olleen dinosaurukset jne. Eli luomistyö ei todellakaan ole edennyt viikossa.

Mutta on teitä, ketkä haluavat ottaa säkeen sieltä ja toisen täältä sekä yrittää vesittää raamattua VIISAAMPANA.

Kuinka ylimaallisena itseäsi pidätkään?

Lukeeko Raamatussa tosiaan "alussa oli dinosaurukset"? :D Näkemykseni Raamatusta muuttui kertaheitolla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/399 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Maa on litteä" nuori äiti selitti tätä lapselleen bussipysäkillä.

Lapsi ei ehkä olisi uskonut, jos äiti olisi sanonut, että se on pyöreä.

Vierailija
384/399 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli juuri valmistumassa ammatikorkean sähköpuolelta ja oli jo sähköasentajana työskennellyt sähköalan perheyrityksessä. Vuokra-asunnon lähtötarkastukssa totesin

- Voisit vielä sulattaa tuon pakastimen.

- En tiedä, miten se tehdään, en ole koskaan sulattanut pakastinta.

Vierailija
385/399 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maapallo on 4000 vuotta vanha, Raamatusta löytyy kohta jossa lukee että Jumala vihaa homoja ja Raamattu pitää ottaa kirjaimellisesti koska se on Jumalan sana (paitsi silloin kun Raamatussa sanotaan jotain joka ei ole sanojan mielen mukaista).

Tiesitkö sinä, että Jumalan 7 päivää on 7 vuotta ja 7vuotta on 7 päivää? Eli meidän vuodet eivät ole verrainnolliset.

Raamatussa sanotaan, että Jumalalla meni 6 päivää luomistyöhön ja seitsemäntenä Hän lepäsi.

Kuitenkin raamatussa kerrotaan alussa olleen dinosaurukset jne. Eli luomistyö ei todellakaan ole edennyt viikossa.

Mutta on teitä, ketkä haluavat ottaa säkeen sieltä ja toisen täältä sekä yrittää vesittää raamattua VIISAAMPANA.

Kerrotaanko Raamatussa oikeasti dinosauruksista?! Missä?

Vierailija
386/399 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs itseään ylivertaisena viisaudessaan ja järjen juoksussaan pitävä nuorukainen valisti minua tyhmää vanhempaa seuraavissa asioissa:

- Ei se alkoholimäärä oluessa ole se mikä saa humalaisen olon, se on se neste; ihmisen vatsalaukku vetää vain murto-osan siitä määrästä mitä olutta tulee illan aikana juotua. Se loppu menee aivoihin ja turvottaa ne sellaisiksi että alkaa olla hömelö olo.

- Kana on siksi hyvää laihdutusruokaa, koska siinä ei ole yhtään rasvaa, ei yhtään rasvaa!

- Humalassa baarissa tavattu patologi oli kertonut hänelle, että hän työssään erottaa toisistaan ne ihmiset, jotka tiskaavat käsin ja ne jotka käyttävät konetta; käsin tiskaavilla on hirveät pesuainejäämät sisäelimissään! Niimpä tämä nuorukainen opasti sitten minua, että jos en halua Fairykertymiä sisäelimiini, niin minun pitää kuivauskaapista ottamani astiat huuhdella uudelleen ennen käyttöä. Sillä ei ilmeisesti ole samaa merkitystä, että astian heti pesun jälkeen huuhtelisi huolella, vaan astian pitää antaa kuivahtaa välillä ja huuhdella sitten uudestaan.

Huvittavinta tässä on se, että tämä tyyppi oikeasti pitää itseään jotenkin erityisen viisaana ja kertoo näitä juttujaan pääasiassa vanhemmille ihmisille, joita kategorisesti pitää itseään älyllisesti alempiarvoisina.

Miksi kutsut päihtymystä humalaksi, koska se on pelkkä eufemismi? Humala on kasvi, jota käytetään mausteena oluen valmistuksessa ja siitä tämä "humalassa olo." Joidenkin mielestä ah-niin-hauskasti sanottu.

Sama, kuin kertoisi olevansa ihan vähän vaan kanervassa juotuaan viskiä.

Juopunut, päihdyksissä, juovuksissa, kännissä, pliis... mutta älkää olko tekohauskasti "humalassa" tai viinilasin jälkeen "rypäleessä."

Mikä on typerintä... jne. TÄMÄ.

Vierailija
387/399 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko Raamatussa tosiaan "alussa oli dinosaurukset"? :D Näkemykseni Raamatusta muuttui kertaheitolla!

Ei kun siellä lukee, että "alussa oli suo, kuokka ja Jussi". Tietysti :D

Vierailija
388/399 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallo tarvitsee ihmistä, koska esim. voimalat eivät toimisi muuten. No jos ei olisi ihmisiä, ei tarvittaisi voimaloitakaan.

Vierailija
389/399 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin grillaamassa rannalla, kun hienommin pukeutunut perheen isä kysyy pieniltä lapsiltaan: "Pitäisikö nakkien kanssa olla puna- vai valkoviiniä?"

En tiedä oliko kysymys tyhmempi vai se, että kysyy sitä kuusvuotiaalta xD

Vierailija
390/399 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs itseään ylivertaisena viisaudessaan ja järjen juoksussaan pitävä nuorukainen valisti minua tyhmää vanhempaa seuraavissa asioissa:

- Ei se alkoholimäärä oluessa ole se mikä saa humalaisen olon, se on se neste; ihmisen vatsalaukku vetää vain murto-osan siitä määrästä mitä olutta tulee illan aikana juotua. Se loppu menee aivoihin ja turvottaa ne sellaisiksi että alkaa olla hömelö olo.

- Kana on siksi hyvää laihdutusruokaa, koska siinä ei ole yhtään rasvaa, ei yhtään rasvaa!

- Humalassa baarissa tavattu patologi oli kertonut hänelle, että hän työssään erottaa toisistaan ne ihmiset, jotka tiskaavat käsin ja ne jotka käyttävät konetta; käsin tiskaavilla on hirveät pesuainejäämät sisäelimissään! Niimpä tämä nuorukainen opasti sitten minua, että jos en halua Fairykertymiä sisäelimiini, niin minun pitää kuivauskaapista ottamani astiat huuhdella uudelleen ennen käyttöä. Sillä ei ilmeisesti ole samaa merkitystä, että astian heti pesun jälkeen huuhtelisi huolella, vaan astian pitää antaa kuivahtaa välillä ja huuhdella sitten uudestaan.

Huvittavinta tässä on se, että tämä tyyppi oikeasti pitää itseään jotenkin erityisen viisaana ja kertoo näitä juttujaan pääasiassa vanhemmille ihmisille, joita kategorisesti pitää itseään älyllisesti alempiarvoisina.

Miksi kutsut päihtymystä humalaksi, koska se on pelkkä eufemismi? Humala on kasvi, jota käytetään mausteena oluen valmistuksessa ja siitä tämä "humalassa olo." Joidenkin mielestä ah-niin-hauskasti sanottu.

Juopunut, päihdyksissä, juovuksissa, kännissä, pliis... mutta älkää olko tekohauskasti "humalassa" tai viinilasin jälkeen "rypäleessä."

Sinulta ja monelta muulta meni vähän ohi tämä läppä, niin kuin manne kassalta.

Jos lukisit vaikka koko ketjun, niin huomaisit että tässä piruillaan aijempiin viesteihin ja tyyli on sarkastinen.

-eri

Vierailija
391/399 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin grillaamassa rannalla, kun hienommin pukeutunut perheen isä kysyy pieniltä lapsiltaan: "Pitäisikö nakkien kanssa olla puna- vai valkoviiniä?"

En tiedä oliko kysymys tyhmempi vai se, että kysyy sitä kuusvuotiaalta xD

Olisiko ehkä ollut sarkasmia/ironiaa.

Vierailija
392/399 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulta ja monelta muulta meni vähän ohi tämä läppä, niin kuin manne kassalta.

Jos lukisit vaikka koko ketjun, niin huomaisit että tässä piruillaan aijempiin viesteihin ja tyyli on sarkastinen.

-eri

Juu anteeks.

Vierailija
393/399 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sopisin hyvin yhteen Salattujen elämien Roosan näyttelijän kanssa.

Vierailija
394/399 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ku sä oot tommonen" sanoi yli 30 vuotias "mies" jolla on lapsen mieli.

Miksi hänellä on lapsen mieli?

Vierailija
395/399 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistä peruna on tehty?" Ja "Onkohan mulla valeraskaus?" Kaverin suusta joka tosiaan tosissaan kysy.

Vierailija
396/399 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ku sä oot tommonen" sanoi yli 30 vuotias "mies" jolla on lapsen mieli.

No eihän hän sitten ole aikuinen ihminen.

Vierailija
397/399 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WAP -puhelimet olivat juuri tulleet markkinoille ja ystäväni esitteli ylpeänä omaansa, että "tällä voi muuten sitten myös SOITTAA!" :D

Pleikkari kakkosen tulo markkinoille oli vieläå tulevaisuudessa, mutta laitteesta oli lyhyt esittely Mikrobitti-lehdessä. Siinä oli kerrottu, että laitteella voi tehdä x, y ja z. Lopussa oli lyhyt lause "tällä voi myös pelata".

Vierailija
398/399 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kuullut tämän urbaanilegendan siinä muodossa, että ne kauheat kertymät ovat päinvastoin tiskikoneen omistajilla. Näistähän voi kätevästi valita sen uskomuksen, joka itselle kuulostaa mukavammalta.

Vierailija
399/399 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa puhutaan suomea, sade en gränsbevakare i H:fors som blev arbetslös inom en månad. Det är det dummaste som jag har hört i mitt liv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi