Kysymys täysi-ikäisille: onko teillä pehmolelu sängyssänne? Entä muualla?
Mulla on kettu sängyn kulmassa. Se vaan oli niin söpö ja ostin. Olohuoneessa on mun lapsuudenaikainen pupu-pehmo ja naapurilta saatu suuri pehmo-tonttu.
Tyttärelläni sitten taas on varmaan 20 pehmoeläintä, mutta sängyssään vaan pari kolme. Hän on 19.
Kommentit (35)
Ei ole. Olen etsinyt vuosia sopivaa pehmojänistä. Korvat pitäisi olla ylhäällä ja tietyn värinen, konepestävä ja turkki pehmeä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Olen etsinyt vuosia sopivaa pehmojänistä. Korvat pitäisi olla ylhäällä ja tietyn värinen, konepestävä ja turkki pehmeä.
Voisitko ostaa sopivan kankaan ja tehdä itse.
Ei sängyssä mutta sohvalla useampi ja hyllyn päällä vielä lisää.
Ei ole yhtään. Pidän outona, jos aikuisella on pehmoleluja näkyvillä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Pehmeä jänis sängyssä.
Oooh!
Ei ole pehmoja kotona. En koskaan ottanut lapsuudenkodista muuttaessani mitään leluja tai sellaisia mukaan. Ne on hävitetty. Vain yksi nalle minulla oli hetken, jonka sain töistä, mutta annoin siskontytölle sen kun hän kävi kylässä. Rakastaa nalleja.
Olen aika minimalisti, en tykkää turhasta tavarasta. Ne harvat koriste-esineet joita kodissani on, ovat kaikki hyvin huolella valittuja. Minulla näin :)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pidin ennen. Kun sain 19 vuotta sitten lapsen, aloin jotenkin tajuta, miten söpöjä ne ovat. Siksipä hankin sen söpön ketun sängyn kulmaan itsellenikin. En vaan voinut vastustaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pehmoja kotona. En koskaan ottanut lapsuudenkodista muuttaessani mitään leluja tai sellaisia mukaan. Ne on hävitetty. Vain yksi nalle minulla oli hetken, jonka sain töistä, mutta annoin siskontytölle sen kun hän kävi kylässä. Rakastaa nalleja.
Olen aika minimalisti, en tykkää turhasta tavarasta. Ne harvat koriste-esineet joita kodissani on, ovat kaikki hyvin huolella valittuja. Minulla näin :)
Ohhoh. Itse on raaskinut luopua.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin, mutta jostain syystä niitä ostetaan minulle. Viimeisen kolmen vuoden aikanakin olen saanut viisi. Sitten on kiusallista, että pitääkö ne esillä (vaikkei haluaisi) vai tunkea jonnekin kaapin perälle vai viedä SPR konttiin.
Minulla on pari pupua. Tai ne ovat yöpöydällä, mutta voidivat hyvän olla sängyssäkin. Olen 55v.
Olen viiskymppinen eikä todellakaan ole!
Sängyssä on parikin pehmoa. Reissuissa on mukana reissupehmo (pehmolla ikää noin 30 v). Olkkarissa nojatuolin on vallannut minun ja miehen lapsuuden rakkaimmat pehmot.
Ei ole. En ole koskaan ollut tuollaisen söpöyden ystävä. Keräävät pölyä ja näyttävätkin kummallisilta. Pikkulasten tavaroita.
Kunniapaikalla on vauvana saamani melkein 50 v. nalle. Ei kuitenkaan sängyllä eikä edes makuuhuoneessa.
Parisängyn toisella puolella nalle joka isompi kuin mää. Ja kämpillä ainakin 50 pehmoa. Parempia kuin miehet. Reisussa aina joku pehmo mukana. Ikää 56 v.
Joka paikassa tonttuja ja pehmoja, molempia yhteensä joku 40-50
Sängyssä on pari todella söpöä pehmolelua. Asunnossa on muutama pehmolelu ikään kuin sisustuselementteinä, kuten roikkumassa lampussa. Ikeassa oli tuollainen sisustustrendi ainakin pari vuotta sitten ja tykästyin siihen todella.
Hauska fakta: Nalle pehmolelu on alunperin saanut inspiraationsa presidentin kieltäytymisestä ampua karhua.
On mulla 2 pehmoeläintä sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Sängyssä on pari todella söpöä pehmolelua. Asunnossa on muutama pehmolelu ikään kuin sisustuselementteinä, kuten roikkumassa lampussa. Ikeassa oli tuollainen sisustustrendi ainakin pari vuotta sitten ja tykästyin siihen todella.
Hauska fakta: Nalle pehmolelu on alunperin saanut inspiraationsa presidentin kieltäytymisestä ampua karhua.
Ja sai nimensä Teddy tuon pressan, Theodor Rooseveltin mukaan.
Joo, nalle.