Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on typerintä mitä aikuinen ihminen on sinulle ikinä sanonut?

Vierailija
30.07.2017 |

Minä kerroin kerran entiselle opiskelukaverilleni lähteväni käymään Pietarissa ja hän alkoi vänkäämään vastaan, ettei Pietaria ole olemassa. :D

Kommentit (399)

Vierailija
361/399 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri tuli oven taakse huutamaan että " tänne se lapsi ja koira heti tai muuten sun käy todella huonost" . En vieläkään ymmärrä mistä moinen uhkailu ja miksi

Vierailija
362/399 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä mies on aina perheen pää" sanoi omistamassani asunnossa asuva miesystäväni, joka oli peruskoulupohjalta ja sai aina kenkää niistä 100% provikkaduuneista eikä kyennyt edes puolikasta vastikkeesta maksamaan.

Mies on perheen pää ja päättää asiat, sanoi mieheni minulle. 20 vuotta naimisissa enkä tiennyt että hän ajattelee noin. Se kyllä selittää monta outoa asiaa vuosien varrelta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/399 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkui tyhmäksi ihmisen, joka kertoi kumppanin pettämisestä. Ei näe petosta itse mikä on jo kaikkien tiedossa.

Vierailija
364/399 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että laihduttaessa iso osa on pelkkää nestettä kun putoaa. Ok jos puhutaan parista kilosta tai turvonneesta ihmisestä mut et 7kiloakin vois olla "puhtaasti nestettä" höpön löpö

Vierailija
365/399 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kumpi on vasen?"

Vierailija
366/399 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs itseään ylivertaisena viisaudessaan ja järjen juoksussaan pitävä nuorukainen valisti minua tyhmää vanhempaa seuraavissa asioissa:

- Ei se alkoholimäärä oluessa ole se mikä saa humalaisen olon, se on se neste; ihmisen vatsalaukku vetää vain murto-osan siitä määrästä mitä olutta tulee illan aikana juotua. Se loppu menee aivoihin ja turvottaa ne sellaisiksi että alkaa olla hömelö olo.

- Kana on siksi hyvää laihdutusruokaa, koska siinä ei ole yhtään rasvaa, ei yhtään rasvaa!

- Humalassa baarissa tavattu patologi oli kertonut hänelle, että hän työssään erottaa toisistaan ne ihmiset, jotka tiskaavat käsin ja ne jotka käyttävät konetta; käsin tiskaavilla on hirveät pesuainejäämät sisäelimissään! Niimpä tämä nuorukainen opasti sitten minua, että jos en halua Fairykertymiä sisäelimiini, niin minun pitää kuivauskaapista ottamani astiat huuhdella uudelleen ennen käyttöä. Sillä ei ilmeisesti ole samaa merkitystä, että astian heti pesun jälkeen huuhtelisi huolella, vaan astian pitää antaa kuivahtaa välillä ja huuhdella sitten uudestaan. 

Huvittavinta tässä on se, että tämä tyyppi oikeasti pitää itseään jotenkin erityisen viisaana ja kertoo näitä juttujaan pääasiassa vanhemmille ihmisille, joita kategorisesti pitää itseään älyllisesti alempiarvoisina.

Miksi kutsut päihtymystä humalaksi, koska se on pelkkä eufemismi? Humala on kasvi, jota käytetään mausteena oluen valmistuksessa ja siitä tämä "humalassa olo." Joidenkin mielestä ah-niin-hauskasti sanottu.

Sama, kuin kertoisi olevansa ihan vähän vaan kanervassa juotuaan viskiä. 

Juopunut, päihdyksissä, juovuksissa, kännissä, pliis... mutta älkää olko tekohauskasti "humalassa" tai viinilasin jälkeen "rypäleessä."

Ihmiset eivät tajua näitä ironisia vai mitä lie sarkastisia läppiä.

Vierailija
367/399 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä mies on aina perheen pää" sanoi omistamassani asunnossa asuva miesystäväni, joka oli peruskoulupohjalta ja sai aina kenkää niistä 100% provikkaduuneista eikä kyennyt edes puolikasta vastikkeesta maksamaan.

Mies on perheen pää ja päättää asiat, sanoi mieheni minulle. 20 vuotta naimisissa enkä tiennyt että hän ajattelee noin. Se kyllä selittää monta outoa asiaa vuosien varrelta

Varmaan teki mieli lyödä itseään vasaralla päähän (omaansa) kun tajusi, että sitä on vapaaehtoisesti ollut naimisissa henkisesti lapsen tasolle jääneen henkilön kanssa, eikä ole tajunnut sitä itse.

Vierailija
368/399 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että saadaan vihdoinkin Suomeen aidosti isänmaallinen älykäs naispresidentti. Tänään bussissa kuultua, kotiin päästyä piti tarkistaa uutisista että kuka mitä hä ja totaalinen repeäminen.

Vierailija
369/399 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä sieltä vauva on tulossa" -kätilö vilkaistessaan alakertaa synnytyksen käynnistyttyä. Tottahan tuo sinällään oli, mutta jopa supistuskivuissa rupesi huvittamaan. Mikä muu sieltä nyt tulisi kuin vauva :'D

Vierailija
370/399 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vittuilevaan ja huvittuneeseen sävyyn*

"Elätkö sun elämäs parasta aikaa?"

Vierailija
371/399 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä kävelet noin rumasti, selkä notkolla ja linkutat. Minulla on synnynnäinen lonkkavika. Olin 6-vuotias, kun sairaanhoitajaäitini tämän kysymyksen heitti. Hän oli kyllä tietoinen, mitä mulle oli tapahtunut.

Vierailija
372/399 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No tottakai teillä potilaillakin on jonkinlainen mielipideoikeus..." Sanoi psykiatrinen sairaanhoitaja. Just. Taisi tulla tämä nähtyä. 

Kiitos avusta ja seurasta. 

Pitäisikö reklamoida?

Vierailija
373/399 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukkui tyhmäksi ihmisen, joka kertoi kumppanin pettämisestä. Ei näe petosta itse mikä on jo kaikkien tiedossa.

Ei varmaan halua nähdä totuutta?

Vierailija
374/399 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmennyt setäni kysyi minulta:"No hyvinkös olet viihtynyt sinkkuna?" Olin tuolloin 32-vuotias. Lohkaisin salamannopeasti talaisin:"No hyvinkös olet viihtynyt naimisissa?". Keskustelu päättyi santien kuin veitsellä leikaten.

Vierailija
375/399 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kouluttaudu merkonomiksi, nillä papereilla pääsee pankkeihin, vakuutusyhtiöihin ja tilitoimistoihin saman tien hyvään virkaan, eikä tarvitse olla päivääkään työttömänä." Sanojana ihminen, joka on ollut pankissa töissä merkonomin papereilla 70-luvun alusta, mutta joka ei ymmärrä, että nykypäivänä merkonomin papereilla ei pääse edes kaupan kassalle.

höpönhöpön. Kyllä merkonomin papereilla edelleen pääsee töihin sekä pankkeihin, tilitoimistoihin että vakuutusyhtiöihin.

Ei pääse edes tradenomin papereilla

Toiset pääsee, toiset ei.

Niimpä. Yksi kaverini valmistui merkonomiksi kaksi vuotta sitten, ja on nyt vuoden ollut pankissa töissä (ihan vakituinen paikka on). Että älkääpä puhuko tyhmiä täällä :)

Alkuperäisessä jutussa oli kuitenkin tutkinnosta, jolla ilman muuta pääsee heti hyvään paikkaan eikä tarvitse olla päivääkään työttömänä. Tällainen tutkinto merkonomin tutkinto ei ole, vaikka silläkin jotkut työllistyvät.

Vierailija
376/399 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei kukaan petä jos ei ole mitään syytä"

Lausui äitini kun olin jättänyt hyvätuloisen ja arvostetun mieheni pettämisen takia äitini vastusteluista huolimatta. Muuten olemme aina olleet todella läheisiä joten tuo jäi kummittelemaan mieleeni vaikka asiasta on jo vuosia.

Oikeassahan hän oli. Ei syyn tosin tarvitse olla sinuss.a 

Pettämiseen ei tarvita mitään syytä. Toiset vaan tekevät sitä.

Vierailija
377/399 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos meikkaat, olet nelikymppisenä ihan ryppyinen." Olen meikannut ahkerasti jo 29 vuotta. Olen harvinaisen sileä naamastani edelleen... 😲

Vierailija
378/399 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maapallo on 4000 vuotta vanha, Raamatusta löytyy kohta jossa lukee että Jumala vihaa homoja ja Raamattu pitää ottaa kirjaimellisesti koska se on Jumalan sana (paitsi silloin kun Raamatussa sanotaan jotain joka ei ole sanojan mielen mukaista).

Tiesitkö sinä, että Jumalan 7 päivää on 7 vuotta ja 7vuotta on 7 päivää? Eli meidän vuodet eivät ole verrainnolliset.

Raamatussa sanotaan, että Jumalalla meni 6 päivää luomistyöhön ja seitsemäntenä Hän lepäsi.

Kuitenkin raamatussa kerrotaan alussa olleen dinosaurukset jne. Eli luomistyö ei todellakaan ole edennyt viikossa.

Mutta on teitä, ketkä haluavat ottaa säkeen sieltä ja toisen täältä sekä yrittää vesittää raamattua VIISAAMPANA.

Kuinka ylimaallisena itseäsi pidätkään?

Vierailija
379/399 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Milloin sä oikein aiot asettua aloillesi?"

Olen 33-vuotias ja asunut samassa kaupungissa viimeiset 14 vuotta. Minulla on ollut omistusasunto 8 vuotta ja kohta tulee 10 vuotta täyteen nykyisessä työpaikassani. En harrasta juurikaan baareissa käymistä tai reissaamista ympäriinsä. En oikein ymmärrrä, miten voisin vielä enemmän "asettua aloilleni".

No etkö muka tiedä, että aloilleen asettuminen on eufemismi, joka tarkoittaa naimisiin menoa? Tuon tivaaminen on toki huonoa käytöstä mutta tyhmäksi taisit heittäytyä sinä.

Ai niin, en muistanut, että täällä pitää kaikki vääntää rautalangasta. Tottakai minä tiedän, että tuolla vihjaillaan "hienotunteisesti", että tässä iässä kaikilla pitäisi olla mies ja lapset jne. Halusin vain pottuilla tuolle idioottimaiselle ajatukselle.

Tulit kertomaan kuulemasi ketjuun, nimeltä: Mikä on typerintä mitä aikuinen ihminen on sinulle ikinä sanonut?

Kerroit typerimpänä tiedustelua milloin asettuisit aloillesi ja ihmettelet etkö muka jo ole asettunut aloillesi esimerkeistäsi huolimatta.

Sitten fiksuna ilmoitat kun sinua valaistaan, että tahdoitkin vaan pottuilla.

Okeih...

Jollain syttyi lamppu, mutta se ei ollut sinun.

Vierailija
380/399 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger-henkilö ei voi toimia lääkärinä. -Vai niin. Minulle sanoi jo monta vuotta sitten täysin luotettava henkilö, että heitä on lääkäreinä. -Vaatimukset ovat muuttuneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi